02.06.2023

Usumunast Kindermunani! Vaata, milliseid erimune Kuldmunal jagati

Kuld-, hõbe-, ja pronksmunade kõrval jagati Kuldmunal tänavu välja 11 erimuna. Vaata, kes need pälvisid!

Salama loodud kampaania "Ole taara usku!" pälvis Kuldmunalt usumuna.

USUMUNA! TURUNDUSKOMMUNIKATSIOON / 2. Sotsiaalkampaania

Eesmärk oli Eesti tuntuim usumees rahvast taara usku pööramata. Vaata videost, kuidas see õnnestus!

Töö esitaja: Salama.

NÄITLEJAMUNA! TURUNDUSKOMMUNIKATSIOON / 5.1. Online reklaamfilm

Eesti hinnatuima sketšisarja värskes osas jõuavad pakendigurmaanid fäänsisse Pakendikeskusesse. Klipp hõrgutas huumorigurmaane nii sotsiaalmeedias kui ka YouTube’is.

Töö esitaja: Tabasco.

MISSIOONIMUNA! PR-KAMPAANIA / 6.4. Avaliku sektori kommunikatsioon

2020. aasta ohutuskampaania teadlikkus oli hoidnud ohuolukordade arvu varasemast madalamal. 2022. aasta sügisel suurenes nappide ohuolukordade arv taas. Tähelepanu taasloomiseks oli tarvis värsket lähenemist, et minna liiklejatele korda. Emotsionaalse ja eristuva kampaaniaga kõnetas Optimist avalikkust, tekitades samastumise ja käitumismustrite muutuse. Napikate arv kampaania järel on vähenenud ca 50%.

Töö esitaja: Optimist Public.

VÄLKMUNA! PR-KAMPAANIA / 6.5. Korporatiivkommunikatsioon

La Muu tahtis toota jäätist öösel. Odava elektriga. Aga neil ei olnud ideed, mis jäätist teha. Taifuun soovitas neil hakata tegema pirnijäätist. Siis saavad nad panna toote nimeks La Muu Säästupirn, teha lambipirnist inspireeritud pakendi, vastava kommunikatsiooni ja teha alamlehe La Muu Säästumeetmetega. Tehtud, mõeldud, söödud.

Töö esitaja: Taifuun.

lamuu saastupirn pakend w1400px 1

RETROMUNA! DISAIN JA MEISTERLIKKUS / 9.2. Korporatiivne rebränding

Polaar lõi Tallinna loomaiale täiesti uue visuaalse identiteedi.

Töö esitaja: Polaar.

zoo muna5

DETAILIMUNA! DISAIN JA MEISTERLIKKUS / 9.4. Logomärk ja logotüüp

GUILD-i eesmärk oli luua nende pärandit kajastav logo – eristav detail, mida nad saaksid kasutada sümbolina rõivastel, siltidel ja pakenditel.

Töö esitaja: GUILD.

guild the golden egg 2023 logomark 6

COPYMUNA! DISAIN JA MEISTERLIKKUS / 10.1. Koduleht

Solarise keskus on enamat kui kaubanduskeskus. Kino, söök ja jook, disainitänav, kontsert – kõik see on meelelahutus ja kvalifitseerub “lifestyle” kategooriasse. Seda üritati ka peegeldada veebilehe loomisel. No fuzz, kohe sisusse, info peab olema kohe kättesaadav, üldine stiil kannab keskuse identiteeti.

Töö esitaja: DUX.

solaris 03

KINDERMUNA! DISAIN JA MEISTERLIKKUS / 10.2. Digiteenus ja rakendus

Suukooli mobiilirakendus aitab väikestel Mikudel ja Mannidel juurutada iseseisvat hambapesu harjumust. Teaduslikult kulub uue harjumuse kujundamiseks keskmiselt kaks kuud. Selle perioodi vältel kohtuvad lapsed kolmekümne kahe vaimuka Suukolliga. Loomulikult on mudilaste ülesandeks kõik Suukollid alistada. Konks seisneb aga selles, et mängimiseks on jõngermannidel vaja päriselt hambaid pesta.

Töö esitaja: Mobi Lab.

awards kuldmuna suukool preview 003

PA-PA-PARIM MUNA! DISAIN JA MEISTERLIKKUS / 13.2. Meisterlikkus: Reklaamtekst

See-see-see see on siililegi selge, et pa-pa-pa parim suvi sõnad tuleb iga aasta meelde tuletada. Kampaania klipp, mida lauldi suvefestivalidel, millest tehti meeletus koguses meeme ja mille osas pöörduti palvega isegi politsei poole. Videot on Lidli Youtubes erinevate klippide peale kokku vaadatud üle miljoni korra. TikTokis üle 1000 erineva meemi ja paljude erinevate hashtag’ide all kokku üle kolme miljoni vaatamise.

Töö esitaja: Age Creative.

TEGELINSKI MUNA! DISAIN JA MEISTERLIKKUS / 13.5. Meisterlikkus: Illustratsioon

Folk toob kokku erinevad inimesed. Muusika müriseb ja pidu kestab Viljandi linnas mitu päeva. Plakat püüab seda rõõmsat atmosfääri näidata ja kanda.

Töö esitaja: PUTKA.

viljandifolk 2023 putka illustratsioon a4 02

EKSPORDIMUNA! ÜRITUSTURUNDUS / 14.1. Sisekommunikatsiooni üritus

Globaalne ettevõte lansseeris kaasava õppeplatvormi, et informeerida ja inspireerida juhte juurutama jätkusuutlikke praktikaid ning põhimõtteid oma tiimides. 200 tippjuhti kutsuti strateegilisele siseüritusele eesmärgiga neid motiveerida andma oma panuse meie tuleviku ja planeedi jätkusuutlikuse heaks.

Töö esitaja: NJ Production.

1

Autor: Kärt Tomp, TULI

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt