14.04.2025

KULDMUNA 2025 | Parimate logode konkurentsis särasid kultuurikeskus, konsultant ja restoran

Kuldmuna disaini ning meisterlikkuse kategooria üks kategooria keskendub logomärkidele ja logotüüpidele. Vaata, millised logod olid sel aastal kõige pilkupüüdvamad!

UMA restorani logo pälvis Kuldmunal kolmanda koha. Töö esitaja: Good Bits Studio

KULD! DISAIN JA MEISTERLIKKUS / 10.4. Logomärk ja logotüüp

Siuru logotüüp on inspireeritud tulevasest hoonest – selle sammastest, modulaarusest ja fassaadi puitelementide rütmist. Seda visuaalset tõlgendust kehastab ka modulaarne kirjatüüp Newfound Type, mis põhineb Tartu Trükimuuseumi puutähtede kollektsiooni uurimusel.

Logotüüp toimib mitmekülgse ja rikkaliku platvormina kultuurile ja sisule – nii füüsilises kui ka digitaalses ruumis, täpselt nagu Siuru ise. Lisaks vertikaalsele vormile ja rütmile ühendab nii sõnamärki kui ka tulevast kultuurikeskust mitmefunktsionaalsus. Ressursse, vorme ja ideid loovalt kombineerides avab lõputuid võimalusi. Sõnamärk võib isegi transformeeruda Siuruks endaks – müstiliseks imelinnuks Eesti mütoloogiast!

Töö esitaja: BOND
Klient: Tartu kultuurikeskus

2 siuru logo
3 siuru logo

HÕBE! DISAIN JA MEISTERLIKKUS / 10.4. Logomärk ja logotüüp

  • Kas teadsid, et vanasti võis merenduses pääsukese tätoveerida see, kes oma esimesed 5000 meremiili läbis? Jahtide omanikele konsultatsiooniteenuseid pakkuva Holistic Yacht Interiorsi logol on kujutatud põhjatähte, pääsukesi ja kompassi, mis kõik viitavad eesmärgistatusele, sihikindlusele ja eestimaisusele. Kogu visuaalne komplekt tõstab esile tarkust, vaistu ja kogemust.

Töö esitaja: Velvet
Klient: Holistic Yacht Interiors, Meeli Lepik

02 holistic case2
01 holistic case

PRONKS! DISAIN JA MEISTERLIKKUS / 10.4. Logomärk ja logotüüp

UMA või Unorthodox Modern Asia pakub Aasia maitsetest inspireeritud toitu. Lühike nimi on laotud laia iseloomuga kirjas, et luua meeldiv proportsioon. Good Bits Studio lisas “Aastat”, kasutades riisitera, et lõigata klotsidest välja voolavad tähekujud. Nii nagu täielikult autentsed maitsed on meile võõrad, on ka selline kirjapilt võõras. Seega timmitakse retsepti nii kaua, kui saavutatakse täpselt õige koguse umamit.

Töö esitaja: Good Bits Studio
Klient: UMA restoran

uma identity 03

uma identity 02

VÕTMEMUNA! DISAIN JA MEISTERLIKKUS / 10.4. Logomärk ja logotüüp

Viljandimaa Puhkpilliorkestri logos kohtuvad omavahel mulgimuster ja noodivõti. Mõlemad krutskeid täis ja ümarad. Mis eriti üllatav on tõsiasi, et seda pealtnäha lihtsat, ent vaieldamatult geniaalset kooslust pole keegi veel kokku pannud. KAGU ja Viljandimaa Puhkpilliorkester on  nagu mulgid muiste ja kasutasid juhust enda kasuks ära.

Töö esitaja: KAGU_the_agency
Klient: Viljandimaa Puhkpilliorkester

vmppo case avavaade
vmppo case km25 004

Kärt Tomp, TULI

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt