Idea omanikud müüvad enamusosaluse Havasile
Idea omanikud müüvad ettevõttes enamusosaluse maailma juhtivale kommunikatsioonigrupile Havas. Tegemist on läbi ajaloo suurima investeeringuga Balti agentuuridesse.
Turunduskommunikatsioonigrupp Idea on Baltikumis Havasi partner olnud juba aastast 2003. Täna sõlmitud lepingu alusel omandab Havas Ideast 51%, teiste omanikena jätkavad kõik senised Balti partnerid. Idea Groupi Eesti ainuomanikust Mark Eiknerist saab Havas Baltikumi juht.
„Havasi valmisolek täielikult Baltikumi turule tulla on Ideale ja kogu meie meeskonnale suur kompliment. See tähendab, et meie aastatepikkune töö on pälvinud globaalselt tugeva tegija tähelepanu ja usalduse,“ kommenteeris Idea partner Mark Eikner. „Viimastel aastatel ei ole Eestisse ega Baltikumi meie valdkonnas sellist investeeringut tehtud. Usume, et Havasi panus annab hoogu juurde meie toodete, teenuste ja eriti tehnoloogia arengule. Nii saame suure sammu edasi astuda näiteks digimaailmas ning pakkuda oma klientidele maailmatasemel lahendusi.“
Havas Groupi piirkonna presidendi ja CEO Alberto Canteli sõnul on Havas maailmas üks kiiremini kasvav kommunikatsioonigrupp ning enamusosaluse omandamine Ideas oli pikaajalise koostöö loomulik samm. „Mul on hea meel, et Havas on nüüd ametlikult Balti riikides oma agentuurina esindatud. Usume kohalikesse juhtidesse ja Idea praegusesse struktuuri ning seda muutma ei ole plaanis hakata. Küll aga pakume igakülgset tuge, et ettevõtted saaksid kasvada. Näiteks on Havas välja arendanud unikaalsed sotsiaal-, mobiili- ja digimeedia tehnoloogilised platvormid, meie emaettevõte Vivendi omab selliseid brände nagu Canal+ ja Universal Music. See tähendab Balti tiimide jaoks uusi võimalusi ja võimast koostöövõrgustiku laienemist,“ sõnas Canteli.
Idea hakkab edaspidi tegutsema ühtse Havasi brändi all. Brändidest tuleb kasutusele loovagentuur Havas, meediaagentuur Havas Media ja kommunikatsiooniagentuur Havas PR.
Tehingut nõustasid Idea poolelt Cobalt ja Havasi poolelt Sorainen.
Täpsem info:
Mark Eikner
E-post
Idea Group on kolmes Balti riigis tegutsev turunduskommunikatsiooniagentuuride grupp, kuhu kuulub 19 agentuuri. Töötajaid on kokku 250 ning 2018. aasta käive tuleb 50 miljonit.
Havas on maailma üks suuremaid globaalseid kommunikatsioonigruppe. Asutatud aastal 1835 Pariisis, pakub grupp nüüdseks tööd 20 000 inimesele 100 riigis ning on osa kommunikatsiooni- ja sisutootmise ettevõttest Vivendi. Havas Groupi eesmärk on olla maailma parim inimeste ja brändide vaheliste tähenduslike suhete looja, kasutades selleks loovust, meediat ja innovatsiooni. Havas Group on oma valdkonnas kõige integreeritum ettevõte, ühendades kliendikeskse lähenemisega loovuse ja meedia. Havasi kolm äriüksust – loov, meedia ning tervishoid – tegutsevad 52-s Havas Village’is üle maailma, kus meeskonnad jagavad ühist ärikultuuri, tagades nii klientidele mugava kohtlemise ja suurepärase kogemuse.