Parimad kampaaniad selgunud! Gerety Awardsil jagati välja 5 Grand Prix’i
Selgusid loomekonkursi Gerety Awards järjekordsed võitjad. Juba neljandat korda toimunud võistluse muudab eriliseks see, et žürii moodustavad ning parimad tööd valivad ainult naised.
Tänavu jagas žürii välja 5 Grand Prix’i, 34 kulda, 58 hõbedat ning 77 pronksi. Kõige rohkem saavad oma auhinnakappe täiendada Ameerika Ühendriikide agentuurid – nemad noppisid kokku 34 autasu. Ameeriklastele järgnesid Suurbritannia (27) ja Belgia (23) agentuurid.
Kõige mainekama auhinna ehk Grand Prix võitsid:
- #painstories, Bodyform/Libresse
Kategooria: Meisterlikkus
Agentuur: AMVBBDO (Suurbritannia)
- Unfiltered History Tour, VICE Media, Instagrami AR filtrid
Kategooria: Kommunikatsioon
Agentuur: Dentsu Webchutney (India)
- Unfiltered History Tour, VICE Media, Instagrami AR filtrid
Kategooria: Kogemus
Agentuur: Dentsu Webchutney (India)
- Super. Human. Channel 4, Tokyo Paraolümpia 2020
Kategooria: Meisterlikkus
Agentuur: Final Cut (Suurbritannia)
- Plasticoff, Whirlpool
Kategooria: Innovatsioon
Agentuur: VMLY&R (Mehhiko)
Ülioluline auhind
Gerety auhind sai oma nime loovkirjutaja Mary Frances Gerety järgi, kelle sulest pärineb legendaarne slogan “A diamond is forever”. Žüriiliikme Madonna Badgeri sõnul oli parimate valimine suur au ning privileeg.
“Frances Gerety oli reklaaminduses legendaarne naine,” sõnas Badgeri agentuuri asutaja Madonna Badger. “Nagu paljud teised loomingulised naised, hindas Gerety head tööd ning ei pidanud oluliseks, mis soost oli selle autor. Gerety auhindadel hinnatakse töid läbi naise vaatenurga ning see auhind on eriline ning valdkonnale ülioluline.”
Vaata kõiki võitjaid: www.geretyawards.com
Toimetas: Siim Kera, TULI