SEB panga Rootsi ja Baltimaade reklaamikampaanias on pearollis Enefit Green
SEB Grupi rohemajanduse reklaamikampaanias on pearoll Enefit Greenil, kelle tegevust tutvustatakse Rootsi ja Baltimaade meediapindadel.
Kampaania „Transitions in Numbers“ fookus on suurtel äriklientidel, kes arendavad oma tegevust SEB jätkusuutliku rahastusega. Balti riikidest jäi Rootsi kolleegidele silma Enefit Greenile antud laen.
Rootsi Dagens Industris ilmunud leheküljesuurune reklaam kandis pealkirja “Nullheide ja energiasõltumatus Baltimaades”. Tekstiosa toob välja, et 22 tuule- ja 38 päikesepargiga Enefit Greenist on saanud Baltimaade juhtiv taastuvenergia tootja. Täiendavad investeeringud Soomes, Eestis, Lätis, Leedus ja Poolas toovad kaasa tootmisvõimsuse neljakordistumise aastaks 2026. SEB on andnud Enefit Greenile nelja uue tuule- ja päikeseparkide kompleksi rajamiseks 225 miljonit eurot rohelaenu.
Lisaks Dagens Industrile ilmuvad Enefit Greeniga reklaamid väljaannetes Äripäev, Verslo žinios ja Dienas Bizness.
„SEB reklaamikampaanias on elulised näited, kuidas rohelaenude najal viiakse Põhja- ja Baltimaades ellu mastaapseid taastuvenergia projekte,” ütles SEB Balti jätkusuutlikkuse kommunikatsioonijuht Evelin Allas. “Enefit Greenile langes valik seetõttu, et Eesti ettevõttest on kasvanud kaalukas regionaalne tegija, kes rajab taastuvenergia tootmisvõimsusi erinevates Läänemere-äärsetes riikides. Kampaania „Transition in Numbers“ fookuses on SEB kliendid. Jagame edulugusid ettevõtetest üleminekul väikese jalajäljega majandusele. Soovime, et meie kliendid teadvustaksid, et SEB on nende parim partner teel jätkusuutlikumale majandamisele.”
Toimetas: Siim Kera, TULI
SEB on TULI liige. TULI ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. TULI-sse kuulub praegu 114 liiget.