Suurfirmast lahkuvad turundajad asutasid oma agentuuri
Telia turunduse tippeksperdid asutasid agentuuri MÕJU, et tuua strateegiline ja kestlik turundus lähemale Eesti väike- ja keskmise suurusega ettevõtetele.
Endiste Telia turundusjuhtide eestvedamisel on sündinud uus agentuur MÕJU, mille eesmärgiks on pakkuda väike- ja keskmise suurusega ettevõtetele ligipääsu professionaalsetele turunduse, brändi ja kestlikkuse juhtimise teenustele, mis on taskukohasem ja efektiivsem kui eraldi spetsialistide palkamine. Agentuur MÕJU panustab eelkõige strateegilisele, andmepõhisele ning kestlikkusele orienteeritud turundusele, andes ettevõtetele võimaluse oma turundust ja brändi kasvatada majanduslikult keerulisel ajal.
Agentuuri loomiseni jõuti läbi koondamise.
„Oleme tänulikud nende kogemuste ja teadmiste eest, millega oleme aidanud Telial saavutada telkosektori armastatuima ja vastutustundlikuima brändi tiitli Eesti elanike seas,” ütles Britta Gassmann, MÕJU üks asutajatest. “Nüüd on aeg anda seda kõike edasi Eesti ettevõtetele, kes tahavad oma turundusele kõrvalpilku ja juhtida efektiivsemalt kulusid. Andmetel põhineva strateegilise turunduse kaudu on võimalik äritulemusi kasvatada olenevalt valdkonnast kuni 40%.
Näeme Eesti ettevõtete seas kasvavat vajadust strateegilise turundusjuhtimise ekspertluse järele. Paljud väike- ja keskmise suurusega ettevõtted ei saa endale praeguses majandusolukorras lubada täismahus turundusmeeskonna palkamist – rääkimata ressurssidest, mis on vajalikud põhjaliku kliendikaemuse ja turuolukorra analüüsiks ja andmete kogumiseks.”
„MÕJU agentuur pakub oma partneritele terviklikku turundusteenust, mis hõlmab nii strateegilist planeerimist kui ka taktikalist elluviimist,” ütles agentuuri teine kaasasutaja Riin Liht. “Meil on olemas ekspertlus nii äri- kui eraklientide vaatest läbi oma senise praktilise töökogemuse Telia turundusjuhtidena. Meie eesmärk on pakkuda kõik vajalikud kompetentsid ühes kohas, kus klient saab kasutada täpselt nii palju või vähe teenust, kui parasjagu vaja on. Võimaldame teenust nii ühekordsete strateegiliste projektide raames kui ka pikemaajalise partnerlusena, mille kuutasu on väiksem kui eraldi spetsialisti palgakulu.”
MÕJU lähenemisviis põhineb andmetel ja analüüsil, et tagada turundustegevuste täpsus ja tõhusus.
„Usume, et kestlikkus ja äriline kasv saavad käia käsikäes,” lisas kolmas kaasasutaja kestlikkuse teemade eestvedaja Elo Võrk. “Meie teenus aitab ettevõtetel üles ehitada ja kasvatada oma brändi viisil, mis on kooskõlas kestliku arenguga. Eriti äge on see, et saame oma ettevõttega alustada läbi Empowering Women Garage48 programmi, mille eesmärgiks on rohkem naisi ettevõtlusesse tuua ja alustajaid mentordada. Hakkasime oma ettevõtet üles ehitama selle programmi toel.”
MÕJU agentuuri neljanda kaasasutaja brändieksperdi Helena Hiisi sõnul jõuti nimeni MÕJU läbi selle, mis on kõige olulisem tulemuste saavutamisel. „
Need kriitilised faktorid on süvitsi mõistmine, mõõdetavus, julgus ja püüdlus parema poole,“ võttis Hiis kokku nime valiku põhjenduse.
MÕJU agentuuri loojad on pikaajalise erakliendi ja meediakogemusega Britta Gassmann, väike ja keskmise suurusega ettevõtete turundusekspert Riin Liht, brändistrateeg Helena Hiis ja kestlikkuse valdkonna ekspert Elo Võrk. MÕJU valiti novembri alguses Empowering Women ettevõtlusprogrammi, mis on ellu kutsutud Garage48, Eesti Pagulasabi ja Swedbank koostöös.
Toimetas: Siim Kera, TULI