Kõik uudised

TULI uus liige: SEB Pank

Turundajate Liiduga (TULI) liitus SEB Pank. Lähemalt räägib SEB Balti brändijuht Eha Talvist-Reinsalu.

Fotol: Eha Talvist-Reinsalu

Miks SEB otsustas TULI-ga liituda?

Peamiseks põhjuseks on usk, et koos suudame rohkem ja paremini. Kui iga TULI liige panustab lisaks enda igapäevatööle kas või pisutki meie turunduskommunikatsiooni valdkonna parendamisse, siis on lootust suuri tegusid teha. Teisalt sai otsustavaks võimalus oma tiimi liikmeid toetada ja harida erinevate TULI ürituste kaudu. Tahame teiste kogemustest õppida, valdkonna ekspertide parimaid praktikaid kuulda ning endagi inspireerivaid ideid jagada. 

Mida TULI-lt ootate?

Ootame loodud töögruppidelt reaalset tulemust. Lisaks kindlasti võimalust osaleda ühisaruteludes ja ühisüritustel. 

Kuidas soovite panustada turundusmaastiku arengusse Eestis?

SEB olulisteks märksõnadeks on digitaliseerimine ja innovatsioon, sama kehtib ka meie turundustiimi projektide kohta. Olime Eestis ühed esimesed, kes hakkasid panustama sisuturundusse, meie ürituste tase on aastaid olnud ülikõrge ja sisaldanud alati midagi tavapärasest teistsugust, SEB-l on oma Innovatsioonikeskus Tallinnas ja uuel aastal avame keskuse Tartus. Tehtud edukatest töödest võib näiteid tuua veelgi ja eesootavate projektide nimekiri on pikk. 

Millised on hetkel SEB suurimad turunduslikud väljakutsed?

SEB turunduse vastutus on suures plaanis jaotatud kaheks: bränding ja digimüük. Brändi osas on suurimaks väljakutseks see, et teatud sihtgruppide jaoks ei ole universaalpank, sealhulgas SEB, enam nii ahvatlev kui aastaid tagasi. Meie ülesanne on leida võimalusi, kuidas end uuesti tähendusrikkaks muuta. Tuge pakub teadmine, et panga jaoks kõige olulisemates sihtgruppides on side brändiga tugev. Teine prioriteet on klassikalise brändijuhtimise toomine digimaailma nii, et SEB muutuks senisest veelgi nähtavamaks.  

Viimaste aastate suurim muudatus SEB turunduses on olnud see, et turundus vastutab nüüd ka digimüügi eest. See tähendab fookustoodete ja prioriteetide seadmist, nähtavust ja analüüsi klienditeekonna igas etapis, regulaarset tulemuste jälgimist ning täienduste ja paranduste tegemist. Usume, et parima teenuse kogemust saab kliendile pakkuda ka ainult online’is. Järgmiseks aastaks on seatud päris ambitsioonikad eesmärgid ning kogu meeskond tegutseb selle nimel, et need täidetud saaksid. 

Kes on teie agentuurid?

SEB Baltikumi loovagentuur on aastaid olnud Leedu Taivas Ogilvy, kellele lisaks valiti sellel suvel igas riigis uued partnerid. Meediaagentuur Eestis on Arena Media ning Lätis ja Leedus Havas Media. Digiagentuurid on Eestis Age Creative, Lätis Cube ja Syndicate ning Leedus Milk. Igas riigis on meil ka omad pikaajalised PR-agentuurid.  

Kui suur on SEB turundustiim?

SEB-s on 35 inimesest koosnev turundus- ja kommunikatsioonitiim, mis tulenevalt meie koduturgudest jaotub Eesti, Läti ja Leedu vahel. Eestis üksust juhib Silver Vohu, kelle meeskonnas on 10 inimest.

TULI ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. TULI-sse kuulub praegu 64 ettevõtet.

Silja Oja, TULI
Liitu uudiskirjaga