Uudised

GALERII | Lõbus hiidlane, piiride kadumine ja võitja napp pääsemine ehk turundajad selgitasid taas parimad tennisistid
Tallink Tennisekeskuses on lahti pääsenud lõvi! Vähemalt selline mulje jääb, kui jälgida ja kuulata tänavu teist korda toimunud TULI turundajate tenniseturniiri MIXD Open. Tegelikult muidugi ükski lõvi 13-kilomeetrilist teekonda loomaaiast tennisehalli ette ei võtnud, saalis on emotsionaalsed spordimehed ja -naised.

Tööõnne uurija Tiina Saar-Veelmaa: võtmesõnad on lugupidamine, lahkus ja tagasiside andmine
Tööõnne uurija, karjäärinõustaja ja psühholoog Tiina Saar-Veelmaa külastas TULI taskuhäälingut ja arutles tööõnne, väärika värbamise ja juhtimise teemal. Järgnevalt väike assortii tema mõtetest.

PHD Media Estonia projektijuht Johanna Maria Mertsina: rahvusvaheliste klientide ootused on väga paigas
PHD Estonia meediaagentuuri projektijuht Johanna Maria Mertsina sõnul muudavad rahvusvahelised kliendid tema töö põnevamaks, kuid tekivad ka erinevaid väljakutsed. Intervjuus TULI-le avaldab ta, kuidas läheneda erinevast kultuuriruumist klientidele.

Pipedrive’i brändivärskendus teeb kummarduse ettevõtte ajaloole
Eesti juurtega müügitarkvara ettevõte Pipedrive võttis kasutusele uuenenud brändiidentiteedi. Värskenduskuuri läbinud logo, uus värvilahendus, illustratsioonid, fotolahendused ja kirjafont peegeldavad ettevõtte juhtmõtet “Üks platvorm oma ettevõtte kasvatamiseks”.

KOKKUVÕTE | Üritusturundajate suvi. Martin Rauam: „Ujume igast tormist läbi. Ja kui ei uju, siis torme on ka lummav vaadata.”
Üritusturundajate teguderohke suvi on seljatatud, nüüd on aeg sammuda vastu sügis-talvistele ettevõtmistele. Kas suvi oli edukas? Millised on klientide hirmud? Arutlesime nendel ja paljudel teistel teemadel üritusturundusagentuuride esindajatega. Sõna võtavad: Are Tallmeister (Elamuspank), Mikk Puurmann (Orangetime), Mihkel Lubi (Elamusstuudio) ja Martin Rauam (Jolos).

KIIKAME RAHAKOTTI: Vaata, palju teenivad Eesti turundajad
Statistikaameti palgarakendus on hea ajaviide, kui tööpäev kipub igavaks minema või uudishimu haarab võimust. Võtsime veebilehe ette ning vaatasime, millise brutopalgaga saavad uhkeldada reklaami- ja turundusinimesed. Andmed on selle aasta II kvartali seisuga.

Suvehiti “Pa-pa-pa parim suvi” sünnilugu
Üleöö tuntuks saanud pa-pa-pa parim suvi kummitab siiani paljusid. Miks see pealtnäha armas ja lihtne reklaam pälvis nii palju meie tähelepanu? Miks loodi sellest meeme ning viisijuppi lauldi suurfestivalidel? Eesti Age Creative’i ja Läti McCann Riga koostöös sündinud telereklaami tagamaadest räägivad Age Creative inimesed – projektijuht Sandra Truija ja loovjuht Mart Metsma.

EASi ja KredExi ühendasutuse turundus- ja kommunikatsiooniosakonda asub juhtima Birgit Kermes
Jaanuari alguses ühinenud EASi ja KredExi keskset turundus- ja kommunikatsiooniosakonda asub juhtima Birgit Kermes, kes seni aitas vedada Rohetiigri algatust. EASi ja KredExi ühendasutuse juhatuse esimehe Lauri Lugna sõnul mängivad turundus ja kommunikatsioon olulist rolli ühendorganisatsiooni kliendikesksemaks muutmisel.

TULINE DUO: Ann Hiiemaa ja Mari-Liis Ahven
Alustame uue rubriigiga Tuline Duo, mis jõuab huvilisteni nii intervjuude kui ka taskusaadete kujul, mis toob kokku konkreetsest valdkonnast kaks eksperti erinevatest ettevõtetest, kes läbi isikliku kogemuse ja arvamuse valdkonnapõhist nõu annavad. Rubriigi debütantideks on uue äri juht Ann Hiiemaa agentuurist Meta Advisory ning partner ja strateeg Mari-Liis Ahven agentuurist Optimist Public. Avarubriigis on fookuses kommunikatsioon ja suhtekorraldus.

Eksportiva ettevõtte juht Janar Tammjärv: „Turundust ei saa teha Eestist, vaja on kohalikku esindajat. “
Akende ja uste e-kaubamaja Klar Home on eksportinud toodangut Skandinaaviasse ligi 10 aastat. Ettevõtte juht Janar Tammjärv räägib, millised müügi ja turundusega seotud tegevused on toonud enim edu ja mis on olnud väärtuslikud õppetunnid.