Uudised
Kuidas valmistada e-pood, mis müüb? Põhilised punktid, mida ei saa ignoreerida
Tänases päevas ja ajas on e-pood paljudele äridele väga oluline müügikanal. Sinu kahjuks või õnneks ei ole kõik e-poed valmistatud võrdväärselt ja ei kasuta kaugeltki ära oma kogu potentsiaali. Et olla edukas, peab e-pood olema lisaks heale väljanägemisele disainitud ka müümiseks. Allolev nimekiri toob välja erinevad punktid, mis disainiagentuuri Hable arvates peavad korras olema.
EESTLASED ADC*E DISAINIKONKURSI ŽÜRIIS: Et globaalselt laineid lüüa, peame võtma rohkem riske, lisama toorest emotsiooni ja looma lahendusi, mis kõlavad valjemini ning julgemalt
Art Directors Club Euroopa (ADC*E) disainikonkursi žüriisse kuulus tänavu kolm eestlast – Kristian Lember, Nele Erikson ja Karen Poimu. Uurisime asjaosalistelt, millega rahvusvahelised tööd silma jäid ja mida võiks meie loovinimesed mainekalt konkursilt kõrva taha panna.
Taevas Ogilvy disainitud A. Le Coqi Dynami:t energiajookide uued pakendid said World Beverage Innovation Awards 2024 konkursil kuldse võidu
Saksamaal toimunud World Beverage Innovation Awards 2024 konkursil kuulutati välja erinevate kategooriate võitjad, mis tähistavad joogitööstuse loovust, erakordseid tooteid, uusi lahendusi ja tipptaset. Võidu tõi koju pakendiinnovatsiooni kategoorias Eesti kohalik joogitootja A. Le Coq energiajoogibrändiga Dynami:t. Pakendite pilkupüüdvad kujundused valmisid agentuuri Taevas Ogilvy AD Marina Gladkova loominguna.
10 sotsiaalmeedia turundustrendi 2025. aastaks
Sotsiaalmeedia on kasvanud aastatega Eestis enim kasutatavaks meediatüübiks. Datareportali andmetel on 2024. aastal Eestis 1,04 miljonit sotsiaalmeedia kasutajat (78,7% populatsioonist). 18+ vanuses on neid 924 000 (87% 18+ populatsioonist) ning 84% kõikidest eestlastest kasutavad vähemalt ühte sotsiaalmeedia platvormi.
Teavituskampaania “Kui sinu südames on ruumi” eesmärk on leida üles hooldus- ja kriisihoolduspered
Täna alanud teavituskampaania “Kui sinu südames on ruumi” kutsub Eesti inimesi üles pakkuma kodu lastele, kes ei saa oma sünniperes kasvada. Tavaline elu hoolivas peres on lapsele kõige erilisem kingitus.
Selge sõnumi tänuüritusel tunnustati selle aasta võitjaid
Selge sõnumi patroon Ülle Madise ja Eesti Keele Instituudi direktor Arvi Tavast andsid 27. novembril üle 2024. aasta selge sõnumi auhinnad. Auhinna said Tartu Ülikooli Kliinikumi patsiendiinfo andmebaas, Tervisekassa rinnavähi uuringu visuaal „Katsu julgelt!“, Eesti Rahvusraamatukogu tippteadja konsultatsioon ja ajakiri Eesti Loodus.
TELGITAGUSED | Kaubamaja avas jõuluks oma talvekuurordi
Ilmselt on entusiastlikumad turundushuvilised mõnes kanalis märganud Kaubamaja selleaastast jõulukampaaniat, mis täies mahus jõuab rahvani detsembris. Kampaania keskmeks on koostöös Sweepiga valminud klipp, kus pole kasutatud ühegi näitlejat ega isegi ühtegi päris asja. Aga ometi tundub kõik nagu päris.
Milline on meedia tulevik? Kantar Media kõrge juht: killustatud meedia on tõsine väljakutse, aga silmas tuleb pidada kolme asja
Mida toob tulevik ning kuidas killustunud meediamaastikul teiste seast esile kerkida? Nõudsime Making Sense’il esinenud Mesut Sakalilt vastuseid. Kantar Medias on kogenud eksperdi juhtida lausa kolm piirkonda – Kesk- ja Ida-Euroopa, Aasia ja Vaikne ookean ning Aafrika.
Tallink on esimene bränd Eestis, kes alustas reklaamimist Pinterestis: esimeste päevadega on videosisu vaatamisi kogunenud sadu tuhandeid
Tallink on esimene bränd Eestis, kes on alustanud reklaamimist Pinterestis, saavutades lühikese ajaga muljetavaldavaid tulemusi oma orgaanilise sisuga. Platvormi fookus inspiratsioonil ja ideedel teeb sellest ideaalse koha reisi-inspiratsiooni leidmiseks ja jagamiseks.