Uudised

KANTAR EMORI TASKUHÄÄLING | Telia turundusjuht Emilie Toomela-Kärson: kasutame nüüd turunduses rohkem huumorit ja proovime olla nutikad, mitte napakad
Kantar Emor on juba mõnda aega teinud taskuhäälinguid “Point” ja “Point+”. Mõlemast sarjast on internetiavarustesse paisatud mitmeid põnevaid intervjuusid. Jagame vestlusi ka TULI lehel.

Mõtteid grit. konverentsilt: tehisintellekt, skaleerimine ja järjepidevus
Augustis toimus tehnoloogiast ja startup-valdkonnast inspireeritud grit. konverents, mille programm keskendus strateegilisele, analüütilisele ja kuluefektiivsele turundusele. Turundusagentuuri Megapiksel turunduse projektijuht Shardee Rebas käis konverentsil inspiratsiooni ammutamas.

ARVAMUS | Gregor Sibold: tehisintellekt juhatab sisse PR-töö kuldajastu
Tehisintellekti kiire areng on kahtluse alla pannud paljude ametite jätkusuutlikkuse, nende seas ka PR-töötajate rollid. Kuigi on paratamatu, et järjest nutikamaks muutuv AI sööb varem või hiljem suure hulga juuniortaseme töökohtadest – kelle tänane roll on eeskätt info otsimine ja kirjutamine – siis on kogu valdkonna tööpõllule surmaohu kuulutamine ennatlik. Pigem saab rääkida vastupidisest olukorrast: mida levinumaks muutub tehisintellekt, seda suurem vastutus ja koormus langeb just kommunikatsioonitöötajate õlule.

Muusik ja graafiline disainer Olev Muska: oleksin ma agentuuri jäänud, sõidaksin praegu Porschega
Välis-Eesti muusika pioneer Olev Muska (71) veedab juulis ja augustis Austraalia talve asemel päevi Eesti suves. Miks see sind huvitama peaks? Sest ta on graafiline disainer, kes töötanud reklaamiagentuurides ning õpetanud ülikoolides. Jutustame temaga Austraalia 1970ndate reklaamielust, loovusest, kultuurist ja traditsioonidest.

LÕPUTÖÖ | Kuidas teenusedisain aitab elukindlustuse noortele tähenduslikuks muuta?
Millal viimati nägid Instagramis või TikTokis elukindlustust reklaamivat postitust, mis sind päriselt kõnetas? Või reklaami, mis rääkis elukindlustusest kui millestki muust kui surmast, küsib Kaja Karlson.

SUVEANKEET | Gunnar Hunt: talv on hea, kes see ikka jõuab 52 nädalat aastas muru niita
Turundajate Liidule valiti juunis uus juhatus. Panime kokku põgusa suvise ankeedi, et veidi paremini nende pea sisse näha. Seekord kiusame küsimustega KAGU_the_agency kaasasutajat Gunnar Hunti.

Uue hangetejuhendi tutvustus toimub 11. septembril, üritus on tasuta ja kõigile
Turundajate Liidu eestvedamisel valmis juhend “Turundusteenuste riigihangete parimad praktikad”, mis aitab tellijatel korraldada paremaid riigihankeid. Kutsume kõiki TULI liikmeid ja teisi huvilisi 11. septembril seminarile, kus tutvustatakse lähemalt, kuidas korraldada paremaid turundushankeid.

Tööotsijad kritiseerivad tööandjaid: “Kas nad ei saa aru, et nad rikuvad sellega oma mainet? Inimesed ju räägivad ja Eesti on väga väike.”
“Tööturg on suhteliselt õudne,” sõnab Veronika Tiganik. Ta on leiba teeninud erinevatel turundus- ja kommunikatsioonipositsioonidel, viimati rahvaspordiüritusi korraldavas MTÜ-s. Uut ametit otsib ta mullu novembrist. Uut ametit otsivad väga paljud.

KANTAR EMORI TASKUHÄÄLING | Karl Mattias Õige: veel mõni aasta tagasi usuti, et turundus on täielikult mõõdetav, kuid tegelikkus on vastupidine
Kantar Emor on juba mõnda aega teinud taskuhäälinguid “Point” ja “Point+”. Mõlemast sarjast on internetiavarustesse paisatud mitmeid põnevaid intervjuusid. Jagame vestlusi ka TULI lehel.

Löfbergsi Baltimaade turundust hakkab juhtima Sandra Usaceva
Rootsi pereettevõte Löfbergs Baltimaade turundusüksust hakkab juhtima Sandra Usaceva, kel on ligi 10-aastane töökogemus FMCG ehk kiiresti liikuvate tarbekaupade turundamisel. Uue turundusjuhi ülesandeks saab kohvibrändi tuntuse ja turuosa kasvatamine Eestis, Lätis ja Leedus.