Uudised

Selgusid 2023. aasta vastutustundlikud ettevõtjad
Eesti kõige vastutustundlikumad asutused said eile kvaliteedimärgised, millega tunnustatakse ühiskondliku, keskkonna ja juhtimisliku tegevuse poolest silma paistnud tööandjaid. Kokku oli Vastutustundliku Ettevõtluse Foorumi (VEF) indeksi märgise saajaid tänavu 49, lisaks jagati Kai kultuurikeskuses toimunud üritusel välja ka kolm eriauhinda.

INTERVJUU | Aasta kommunikatsiooniagentuur Hamburg ja Partnerid: arhitektid ehitavad maja, meie ehitame lugu
Kriisidest, mõõtmistest, pressiteadetest ja sellest, mis juhtub reede õhtuti, räägivad Hannes Hamburg ja Kristi Jõesaar aasta kommunikatsiooniagentuurist Hamburg ja Partnerid.

Vaata, millised kodulehed noppisid Kuldmunalt auhindu
Tänavusel Kuldmuna konkursil võidutsesid tööd erinevates teemavaldkondades, sealhulgas jagati auhindu parimatele kodulehtedele. Vaatame, millised tööd viisid loovusfestivalilt auhinna koju.

INTERVJUU | Aasta reklaamiagentuur Tabasco: oleme tugeva idee usku ja nii polegi palju meediaraha vaja – reklaam hakkab ise oma elu elama
Kui kasutada jalgpallimõisteid, tegi Tabasco Kuldmunal kübaratriki – aasta reklaamiagentuuri tiitel tõsteti pea kohale kolmandat aastat järjest. Agentuuri tegevjuht Karl Multer ning loovjuht Indrek Viiderfeld räägivad Pakendikeskusest, kuidas sünnivad ideed ning mis saab edasi.

INTERVJUU | Aasta kliendi Bolti brändijuht: hea idee on ära põhjendatud totter idee
“Poolteist aastat tagasi tegime asju, mida inimesed ei märganud. Nüüd meid märgatakse,” räägib Kuldmunal aasta kliendi tiitli võitnud Bolti brändijuht Maksymilian Malicki. Just nii kaua on Max – nagu teda Boltis teatakse – ettevõtte majasisest loovtiimi juhtinud. Intervjuus räägib Poolast pärit mees, kuidas ideed sünnivad, miks need võiks kiiksuga olla ning keda ta sooviks näha rohelise tõuksiga sõitmas.

Dentsu kaardistas tarbijaid enim mõjutavad finantsvaldkonna trendid
Rahvusvaheline meediaagentuuride grupp Dentsu võttis kokku olulisimad finantsvaldkonna trendid, mis võivad mõjutada tarbijaid ning tarbimist järgneva 10 aasta jooksul. Kõik nimetatud trendid mõjutavad otseselt nii pangandust ja makselahenduste pakkujaid kui ka kõiki teisi brände, kuna finantsiline toimetulek on järgneval kümnendil tarbijatele üks määravama tähtsusega teemasid.

GALERII | Initiative ja Analytical Alley toovad turule klientide ärieesmärkidest lähtuvate meediastrateegiate optimeerimise platvormi
Möödunud neljapäeval kogunesid Initiative’i koostööpartnerid ning endised ja praegused kliendid meediaagentuuri kontorisse, kus veedeti meeleolukas õhtu. Teiste tegevuste hulgas tutvustati uut AI baasil töövahendit, mis võimaldab klientidele ennekõike ärieesmärkidest lähtuvate meediastrateegiate loomist.

VALITUD! Vaata, kes pääsesid TULI juhatusse
30. mail Erinevate Tubade Klubis toimunud TULI üldkoosolekul valiti 13 kandidaadi hulgast seitse, kes moodustavad järgmisel kahel aastal TULI juhatuse.

Eesti suurim ettevõtluskonkurss alustab aasta parimate ettevõtete otsimisega
Tänasest saavad kõik ettevõtted kandideerida Eesti suurimal ettevõtluskonkursil „Eesti parimad ettevõtted 2023“. Silmapaistvaid ettevõtteid on võimalik kõikidel ka ise nomineerida. Konkursi eesmärk on tunnustada kõrge lennuga Eesti ettevõtteid ja tõsta esile ettevõtlikkust. Kandideerida ja nomineerida saab 2. juulini ning võitjad kuulutatakse välja 4. novembril toimuval pidulikul auhinnagalal.

Kuidas hakata globaalselt silma ehk mis jäi silma WFA globaalsel konverentsil
Aprillis toimus Istanbulis World Federation of Advertisers (WFA) iga-aastane konverents Global Marketer Week. Kuna Turundajate Liit on WFA ametlik liige, külastasid konverentsi TULI tegevjuht Anniken Haldna ning juhatuse liige Eha Talvist-Reinsalu. Katusteemaks oli jätkusuutlik turundus ning mõlevad jagavad enda muljeid jätkusuutlikkusest ja loovusest lähtudes.