Uudised
INTERVJUU | Kuldmuna reklaamižürii juht Kaarel Grepp: turundajad võiks vaadata peeglisse ja mõelda, et ei pea nii tõsine olema
Alustame Kuldmuna žüriide tutvustamist! Esimesena saab sõna reklaamižürii esimees, AGE Creative (loov)juht Kaarel Grepp. Räägime sellest, milline Eesti reklaam aastal 2023 on ning mida saaks paremini teha?
INTERVJUU | Trickster Studios: kui ei ole noori, kes lähevad pea ees seintest läbi, siis agentuur ei toimi
Kuidas teha kogu maailmale selgeks, et kogu maailm vajab koristamist? Kuidas ja kas on võimalik olla keskkonnasõbralik reklaamiagentuur? Sellest ja muust räägivad Maailmakoristuspäeva pikaajalise partneri Trickster Studios (endine Zavod) juhatuse liige Tauno Loodus ning loovstrateeg Silvar Laasik. Jah, muidugi peatume ka nimevahetusel ning Zavodi uuel elul.
MINU ESIMENE KULDMUNA | Oliver Lomp: peaks rohkem legodega mängima, tuleb loovusele kasuks
Huvitaval kombel võitsin esimese auhinna Kuldmunal ajal, mil ma reklaamis ei töötanudki. Olin just tulnud pikalt backpacker’i reisilt Aasiast ning töötasin ühes start-upis, mis sisuliselt tegeles meediaväljaannete digitaliseerimisega, kirjutab Sweep Agency partner ja loovstrateeg Oliver Lomp.
Wise’i brändijuht Claire Grinton: rebränding aitab meil edasi liikuda sellega, mis teeb meid eriliseks
Wise saab viivuks kergemalt hingata, üks suur-suur töö sai äsja valmis. Poolteist aastat podisenud rebränding toodi maailma ette eelmisel nädal. Ettevõtte brändi- ja loovjuht Claire Grinton räägib TULI-le oma Londoni kodust, et tuju pärast prisket ja pikka pingutust on hea.
ARVAMUS | Agnus Laane: ettevõtetes, kus töötajad on nagu hamstrid rattas, algavad kroonilised probleemid
TikTok jõudis miljardi kasutajani poole kiiremini kui Facebook. Mul tekkis laktoositalumatus poole kiiremini kui minu isal. Ilmselt sünnib järgmine Kontaveit juba tennisereket pihus. Viimased paar aastat on olnud kiirete muutuste musternäide. Tahes-tahtmata tekib küsimus, millises suunas liigub meie valdkond. Või isegi elu üldiselt. Lühikest vastust mul sellele ei ole. Küll aga võin unistada, kirjutab Optimist Creative’i loovstrateeg Agnus Laane.
TULI TASKUHÄÄLING JA INTERVJUU | Kärt Villmann: AI ei võta mitte kunagi inimese kohalolu ära
TULI taskuhäälingusse on külla jõudnud Kärt Villmann, kes on AD Angels partner ja disainer. Rääkisime Kärdiga ICOM Networki kuulumisest, disainitrendidest, AD Angelsi saamisloost ja paljustki veel!
Artiklist leiad nii taskuhäälingu kui ka mõned mõtted intervjuust kirjalikus vormis.
INTERVJUU | Märt Jõesaar: tehnoloogia kasutamisega ei tasu hiljaks jääda, mõne aasta pärast olete lootusetult maas
Pöörastest algoritmidest, personaliseeritud veebist, andmete turvalisusest ning sellest, kas telefon kuulab meid pealt või mitte, räägib intervjuus TULI liikme LeverUp’i äriarenduse juht Märt Jõesaar.
Balti Jaama Turu turundusjuht Claudia Gross: kas tasulised reklaamid tasuvad end ära?
Ainult sotsiaalmeediasse postitamist ei saa juba ammu sotsiaalmeedia turunduseks lugeda. Pidevalt muutuvate algoritmide tõttu kaovad orgaanilised postitused muu infovoo sisse lihtsalt ära. Selleks, et tihedas tähelepanu tööstuses silma paista, on mõistlik osa turunduseelarvest panustada ka tasulistesse reklaamidesse (paid ads). Mis on just tasuliste reklaamide puhul oluline? Sellest räägib lähemalt Balti Jaama Turu ja Keskturu turundusjuht / Astri Grupi sotsiaalmeedia juht Claudia Gross.