Uudised
INTERVJUU | Kuldmuna disainižürii juht Piia Põldmaa: pakendi headuse juures on palju rohkem aspekte kui lihtsalt esteetiline välimus
Üht kahest Kuldmuna disainižüriist juhib Taeva kunstiline juht ning ADC Eesti esindaja Piia Põldmaa. Kuidas meie disain elab ning mis näoga Piia supermarketites ringi käib ja pakendeid vaatab?
TULIUUS LIIGE | Uus Maa turundusjuht Kaie Kass Agcay: turunduse mõõtmine on väljakutse, kui samaaegselt on töös väga erinevad online ja offline kanalid
TULI katuse alla on jõudnud värske liige, Kinnisvarabüroo Uus Maa. Intervjuus räägib turundusjuht ja juhatuse liige Kaie Kass Agcay maaklerite elust ning sellest, mis teeb kinnisvara turundamise keeruliseks.
INTERVJUU | Kuldmuna reklaamižürii juht Kaarel Grepp: turundajad võiks vaadata peeglisse ja mõelda, et ei pea nii tõsine olema
Alustame Kuldmuna žüriide tutvustamist! Esimesena saab sõna reklaamižürii esimees, AGE Creative (loov)juht Kaarel Grepp. Räägime sellest, milline Eesti reklaam aastal 2023 on ning mida saaks paremini teha?
INTERVJUU | Trickster Studios: kui ei ole noori, kes lähevad pea ees seintest läbi, siis agentuur ei toimi
Kuidas teha kogu maailmale selgeks, et kogu maailm vajab koristamist? Kuidas ja kas on võimalik olla keskkonnasõbralik reklaamiagentuur? Sellest ja muust räägivad Maailmakoristuspäeva pikaajalise partneri Trickster Studios (endine Zavod) juhatuse liige Tauno Loodus ning loovstrateeg Silvar Laasik. Jah, muidugi peatume ka nimevahetusel ning Zavodi uuel elul.
MINU ESIMENE KULDMUNA | Oliver Lomp: peaks rohkem legodega mängima, tuleb loovusele kasuks
Huvitaval kombel võitsin esimese auhinna Kuldmunal ajal, mil ma reklaamis ei töötanudki. Olin just tulnud pikalt backpacker’i reisilt Aasiast ning töötasin ühes start-upis, mis sisuliselt tegeles meediaväljaannete digitaliseerimisega, kirjutab Sweep Agency partner ja loovstrateeg Oliver Lomp.
Wise’i brändijuht Claire Grinton: rebränding aitab meil edasi liikuda sellega, mis teeb meid eriliseks
Wise saab viivuks kergemalt hingata, üks suur-suur töö sai äsja valmis. Poolteist aastat podisenud rebränding toodi maailma ette eelmisel nädal. Ettevõtte brändi- ja loovjuht Claire Grinton räägib TULI-le oma Londoni kodust, et tuju pärast prisket ja pikka pingutust on hea.
ARVAMUS | Agnus Laane: ettevõtetes, kus töötajad on nagu hamstrid rattas, algavad kroonilised probleemid
TikTok jõudis miljardi kasutajani poole kiiremini kui Facebook. Mul tekkis laktoositalumatus poole kiiremini kui minu isal. Ilmselt sünnib järgmine Kontaveit juba tennisereket pihus. Viimased paar aastat on olnud kiirete muutuste musternäide. Tahes-tahtmata tekib küsimus, millises suunas liigub meie valdkond. Või isegi elu üldiselt. Lühikest vastust mul sellele ei ole. Küll aga võin unistada, kirjutab Optimist Creative’i loovstrateeg Agnus Laane.