Uudised
INTERVJUU | Bolti Baltikumi turundusjuht Kertu Vill: kui tahad rahvusvahelisel tasemel head asja teha, pead investeerima
Klientide tagasisidest, andmetest ja loovusest pajatas meile Bolti Baltikumi turundusjuhi Kertu Vill, kes on tänavu ka Tulimusta žüriis.
REISIKIRI | Golden Drum 2025: kui tead, mida oodata, vastab kõik ootustele
Käisin esmakordselt Sloveenias, esmakordselt Portorožis ja Piranis ning esmakordselt festivalil Golden Drum. Inspiratsiooni otsimas, silmaringi laiendamas. Siinse tumeda-tuulise sügise jõulise kehtestumise taustal oli motiveerivaks ka “mõneks päevaks asutuse kulul kliimapagulusse” aspekt. Nii kirjutab Tanki reklaamikirjutaja Ants Tõnisson.
Taevas alustas koostööd Lidliga
Sügis tõi Taevas Ogilvy tiimile ägedaid uudiseid. Nimelt alustati koostööd Baltikumis kõige kiiremini kasvava toidupoodide ketiga, millel nimeks Lidl. Taevas Ogilvy võitis Lidl Eesti sotsiaalmeedia sisu ja haldamise hanke teiste tublide konkurentide ees.
INTERVJUU | Majandusteadlane Helery Tasane: peame mõistma, et tehnoloogia ja loome ei ela isolatsioonis, vaid loomesektor aitab ägeda tehnoloogia maailma viia
Kuidas elab Eesti loomesektor? Ja kuidas läheb reklaamil selle sees? TalTechi järeldoktor-teaduri Helery Tasase värske aruanne vastab neile küsimustele. Arutasime temaga, mis selgus ning kuidas sektori ekspordivõimekust tõsta.
Ekspress Grupi uueks juhiks saab Liina Liiv
Baltimaade juhtiva meediakontserni, ASi Ekspress Grupp nõukogu valis ettevõtte uueks juhatuse liikmeks ja tegevjuhiks Liina Liivi, kellel on mitmekülgne kogemus rahvusvaheliste ettevõtete äriarenduse, turunduse ja kommunikatsiooni juhtimises.
KANTAR EMORI TASKUHÄÄLING | Indrek Soom: soovisin algusest peale teha teistsugust agentuuri
Kantar Emor on juba mõnda aega teinud taskuhäälinguid “Point” ja “Point+”. Mõlemast sarjast on internetiavarustesse paisatud mitmeid põnevaid intervjuusid. Jagame vestlusi ka TULI lehel.
CASE STUDY | Miljoni vaatamise saladus: mängi kossu, tee suu lahti ja lase Jüri Ratas suunamudijaks!
Ciao, mina olen Reijo ja räägin teile loo, kuidas ühest suvalisest korvpalli satsist sai Eesti kõige hype’m tiim – Ballzy Raptors. Jep, see on see lugu, kus Ivo Linna käis trennis ja isegi Jüri Ratas muutus influencer’iks.