Uudised
INTERVJUU | Telia ja Sweep: püsireklaam kui kasvumootor, mis hoiab brändi nähtaval ka siis, kui ilutulestik on vaibunud
Rahvusvahelised ettevõtted pööravad enda turundusstrateegiates palju tähelepanu püsireklaamide kasutamisele. Miks see nii kujunenud on ja millist kasu võiksid Eesti turundustiimid püsireklaamidest lõigata? Kui paljud ettevõtted neid praegu üldse rakendavad? Sweepi partner ja loovstrateeg Siim Nikopensius koos Telia turundusjuhi Emilie Toomela-Kärsoniga jagavad kogemust Telia püsireklaamide põimimisel ettevõtte turundusplaanidesse.
Vaata, mis töid esitada Tulimusta tulemuskategooriasse: tegemist on väga mitmekesise kategooriaga
Soovid Tulimustal auhinna võita? Siis tasub seda lugu lugeda. Tõstame esile parimaid varasemate aastate töid ning toome välja nende tugevused. Nii on sul lihtsam valida, mis tööd millisesse kategooriasse esitada. Sel korral on fookuses tulemuskategooria koos oma kahe alamkategooriaga: tulemusturundus (ROI) ja innovatsioon turunduses.
Animatsioonistuudio Blue Cat: kuidas selgitavad animatsioonid aitavad keerulist lihtsaks teha
Animatsiooni kasutatakse tänapäeval tulemuslikult juba kõikjal. Kuid mis eristab animeeritud selgitavat videot teistest animatsioonivormidest ja mille poolest on selle tootmine eriline? Millised on parimad näited ning kuidas ise tõhusat ja haaravat selgitusvideot luua? Neile küsimustele vastab Tuuli Lepik animatsioonistuudiost Blue Cat. Muuhulgas saab kõigest lähemalt kuulda juba homme, 7. oktoobril, Tallinna ettevõtluspäeval.
EKSPORT | Tartu firma Auroom ehitas Dua Lipale sauna: vihtlema ta ilmselt ei hakka
Unustage David Beckham ja tema Eestist tellitud iglusaun. Eesti saunaäri uus kuum nimi on hoopis Auroom, mille käsitöösaunu võib leida nii Tokyo korteritest kui ka Šveitsi luksushotellidest. Nende klientide hulgas on popstaarid, olümpiasportlased, naftašeigid. Ja nende ambitsioon aina kasvab.
TULIMUST 2025 | Andmekategooria eelmise aasta võitja: kui oled otsustanud sel konkursil osaleda, pead olema valmis oma andmeid jagama
Möödunud aasta Tulimusta konkursil pälvis andmekategoorias esikoha Coop Eesti ja Tank kampaaniaga, millega lansseeriti Coopi personaalsed pakkumised. Kuidas aga jõuda võiduni? Seda küsisime toonase Coop Eesti turundusdirektori (praeguse Threod Systemsi kommertsdirektori) Ranno Pajuri käest.
Making Sense’i esinejate nimekiri sai täiendust: Taanist saabuvad maineka loovagentuuri juht ning kestlikkuse ekspert
13.-14. novembril toimuvale Making Sense’ile on lisandunud kaks esinejat: loovagentuuri &Co. tegevjuht Ørnulf Johnsen ja WPP Media Global Consultancy strateegia vanempartner Natalja Piiskoppel.
„Psst! Tegemist on sotsiaalmeediaga“ – Pesamuna 2025 võidutöö jõudis inimesteni
Taeva Pesamuna 2025 võidutöö, Peaasi kampaania „Psst! Tegemist on sotsiaalmeediaga“, sai eile avapaugu. Kampaania keskmes on noored ja nende suhe sotsiaalmeedia ning liigse scrollimisega. Valminud töö autoriteks on Kamilla Selina Lepik (AGE Creative) ja Margaret Põldsaar (Division)*.
KANTAR EMORI TASKUHÄÄLING | Euronicsi Baltikumi turundusjuht Helen Kannelmäe: turundaja peab oskama ka ennast turundada
Kantar Emor on juba mõnda aega teinud taskuhäälinguid “Point” ja “Point+”. Mõlemast sarjast on internetiavarustesse paisatud mitmeid põnevaid intervjuusid. Jagame vestlusi ka TULI lehel.
Sünergia viib võidule! Vaata, milliseid töid esitada Tulimusta andmekategooriasse
Tahad Tulimustal auhinna võita? Siis tasub seda lugu lugeda. Tõstame esile parimaid varasemate aastate töid ning toome välja nende tugevused. Nii on sul lihtsam valida, mis tööd millisesse kategooriasse esitada. Sel korral on fookuses andmekategooria koos oma kahe alamkategooriaga: andmekasutus: kvantitatiivne ja andmekasutus: kvalitatiivne.
LÕPUTÖÖ | Kui sa ei kuula noori praktikante, kes meemikeelt emakeelena valdavad, oled ajast maas
Meem ei ole lihtsalt pilt tekstiga. See on kultuur. See on keel. Ja kui sa seda ei räägi – siis noored ei kuula, kirjutab Karl-Mathias Saarse oma lõputööst “Eesti noorte suhtumine sotsiaalmeedia reklaamidesse meemi vormis”.
ARVAMUS | Taeva strateeg Gert Lee: enamasti soovitakse öelda kõigile kõike. See on kurb, sest näitab, et hankijatel puudub strateegia
Reklaam on nagu buss, tramm või troll, mis viib midagi ühest kohast teise, rääkis Gert Lee 11. septembril toimunud hankejuhendi tutvustusel. Ta andis hankijatele omajagu juhtnööre, mida hangete korraldamisel silmas pidada. Järgnev arvamuslugu põhineb jutul, mida ta paneelis osaledes rääkis.