Uudised
Selge sõnumi tänuüritusel tunnustati selle aasta võitjaid
Selge sõnumi patroon Ülle Madise ja Eesti Keele Instituudi direktor Arvi Tavast andsid 27. novembril üle 2024. aasta selge sõnumi auhinnad. Auhinna said Tartu Ülikooli Kliinikumi patsiendiinfo andmebaas, Tervisekassa rinnavähi uuringu visuaal „Katsu julgelt!“, Eesti Rahvusraamatukogu tippteadja konsultatsioon ja ajakiri Eesti Loodus.
TELGITAGUSED | Kaubamaja avas jõuluks oma talvekuurordi
Ilmselt on entusiastlikumad turundushuvilised mõnes kanalis märganud Kaubamaja selleaastast jõulukampaaniat, mis täies mahus jõuab rahvani detsembris. Kampaania keskmeks on koostöös Sweepiga valminud klipp, kus pole kasutatud ühegi näitlejat ega isegi ühtegi päris asja. Aga ometi tundub kõik nagu päris.
Milline on meedia tulevik? Kantar Media kõrge juht: killustatud meedia on tõsine väljakutse, aga silmas tuleb pidada kolme asja
Mida toob tulevik ning kuidas killustunud meediamaastikul teiste seast esile kerkida? Nõudsime Making Sense’il esinenud Mesut Sakalilt vastuseid. Kantar Medias on kogenud eksperdi juhtida lausa kolm piirkonda – Kesk- ja Ida-Euroopa, Aasia ja Vaikne ookean ning Aafrika.
Tallink on esimene bränd Eestis, kes alustas reklaamimist Pinterestis: esimeste päevadega on videosisu vaatamisi kogunenud sadu tuhandeid
Tallink on esimene bränd Eestis, kes on alustanud reklaamimist Pinterestis, saavutades lühikese ajaga muljetavaldavaid tulemusi oma orgaanilise sisuga. Platvormi fookus inspiratsioonil ja ideedel teeb sellest ideaalse koha reisi-inspiratsiooni leidmiseks ja jagamiseks.
La Ecwador ja Büroomaailm: kuidas TikTokis tähed sünnivad
Büroomaailma TikToki konto on viimase aasta jooksul tõestanud, et isegi kontoritarvete maailm võib olla lõbus, inspireeriv ja…viraalne! Alates sellest, kui La Ecwador töötas välja Büroomaailmale sotsiaalmeedia strateegia, lansseeris TikToki konto 2023. aasta kevadel ning lõi selle tarbeks ainulaadset sisu, on tähelepanu napsanud endale loovus, huumor ja trendid, mis kõnetavad eelkõige nooremat publikut.