Uudised

VAATA ENNE TEISI | Rakvere lihatööstusel valmis uus imagoklipp: idee tundus alguses üllatav, aga saime aru, et siin on kõik vajalik olemas
Homsest jõuab teleekraanidele Rakvere uus imagoklipp. Brändi toote- ja turundusjuht Anu Redi räägib Turundajate Liidule, miks ja kuidas Kontuur Leo Burnetti loodud reklaam sündis. Muidugi leiad loo seest ka reklaamklipi!

Indrek Soom: kas “60% bränd ja 40% müük” kontseptsioon on turunduse üks suurimaid lihtsustusi?
Turundajatena oleme sunnitud väga tihti väga keerulistele küsimustele vastuseid otsima ja andma. Kahjuks või õnneks ei ole turundus matemaatika, kus 1+1 võrdub alati 2, kirjutab Initiative’i juht Indrek Soom.

PARIMAD TEADA! Selgusid Kuldmuna 2025 finalistid
Eesti hinnatuim loovusfestival Kuldmuna toimub juba 27. korda. Tänavu esitati võistlusele rekordilised 1079 tööd ning žürii nägi kaks päeva vaeva, et finalistid välja valida. Munad jagatakse kätte 4. aprillil Kultuurikatlas toimuval peol.

Vaata, millist palka soovivad turundajad teenida!
Turundajate palgaootus on töökohta vahetades 2582 eurot kätte, mida on kõigest 2% rohkem kui eelmisel aastal samal ajal, näitavad CVKeskus.ee ja Palgainfo Agentuuri korraldatud tööturu-uuringu tulemused. Turundusvaldkonna ametikohtadele on keskmiselt konkureerimas 86 töövõtjat.

CASE STUDY | Kuidas kaitsetehnoloogia arendaja sai uue kuue
Häk agency lõi enam kui 18 riigis tegutsevale maismaasõidukite arendajale Milrem Robotics uue kodulehe ning veebistrateegia. Loe, milliseid uuringuid läbi viidi, mis sõnumit soovib uus visuaalne kontseptsioon edasi anda ning millised on olnud esmased tulemused.

Dentsus alustab strateegiajuhina Anna Kuulmann
Märtsis liitus dentsu Eesti agentuuribrändide grupiga Anna Kuulmann, kel on erinevates valdkondades pikaajaline kogemus turundusstrateegiate loomise ja elluviimisega. Tema ülesandeks on luua agentuuri klientidele uuenduslikke ja ärikasvule suunatud lähenemisi ning toetada digipööret.

Tallinki juhatuse liige Piret Mürk-Dubout: tarbijad on viimase kolme aasta jooksul muutunud ilmselt rohkem kui viimase 30 aasta jooksul kokku
Tallinki juhatuse liige Piret Mürk-Dubout leiab, et tänapäeva info ülekülluses on järjest keerukam üllatada, võita tähelepanu ja seda hoida. Edukaks turunduseks on tema hinnangul vaja julgust riskida ja eristuda, tabades seejuures ära õige ajastuse ja usaldades natuke ka iseenda kõhutunnet.

Meliva turundus- ja kommunikatsioonijuhina alustas Kertu Kuusik
Eesti juhtiva eratervishoiuettevõtte Meliva turundus- ja kommunikatsioonijuhina alustas mitmekülgse kogemustepagasiga Kertu Kuusik. Uus juhtkonnaliige toob endaga kaasa strateegilise turundusjuhtimise kogemuse Teliast ja agiilsed töövõtted väiksematest tehnoloogiaettevõtetest.

Ann Hiiemaa: kuidas valida PR-agentuuri, mis päriselt ettevõtet toetaks?
Viimase 10 aasta jooksul olen kõrvalt näinud sadu erinevaid hankeid ja müügikohtumisi, millest osadega on ettevõtted suutnud kaasata strateegilise partneri, kes toetab ärilist edu. Teistega on aga värvatud lihtsalt käsutäitja, kelle tegelik väärtus jääb lõpuks küsitavaks. Erinevuse esimese ja teise tulemi vahel loob alati üks läbiv joon: kui selgelt on agentuuri kaasamise protsess läbi mõeldud ja ootused fikseeritud.