Uudised
Üllatav “head aega”: Tele2 kutsub veetma ekraanivabu pühi
Vaimne tervis on viimastel aastatel tõusnud üheks olulisemaks arutlusteemaks. Üha rohkem inimesi tunnistab, et vaimse heaolu hoidmine on keeruline väljakutse. Tihti osutab süüdistav sõrm nutiseadmetele: pidevad märguanded, sihitu skrollimine, sotsiaalmeedia loodud “täiusliku elu” kuvand ning unetud ööd ekraanide seltsis.
Jõuluõudus laste silmade läbi: Not Perfecti loodud kampaania, mis läheb hinge
Jõulud on aeg, mil kodud peaksid täituma rõõmu ja rahuga. Tegelikkus on aga paljude perede jaoks hoopis teistsugune. Pühadeaeg toob kaasa mitte ainult kingitusi, vaid ka plahvatusliku kasvu perevägivalla juhtumites. Loovagentuurina ei ole meie töö üksnes kasvatada klientide ärisid – meil lasub vastutus kasutada oma loovust ka selleks, et juhtida tähelepanu probleemidele, mis vajavad ühiskonnas hädasti lahendust.
Jätkusuutlikud pühad: aina enam soovitakse kingiks hoolimist
55% eestimaalaste arvates on jõulukingist tähtsam tähelepanu ja hoolimine ning 41% eelistab kingikotist leida hoopis elamusi, selgus SEB jõuluteemalisest tarbijauuringust. Elamuste kinkimise ja saamise soov on võrreldes eelmiste jõuludega kasvanud lausa 11%.
Põhjakäinud põhjapõder, Taika Waititi ja müsteerium ehk valik jõuluklippe
Nii nagu igal aastal, ponnistasid agentuurid ja kliendid kõvasti, et serveerida jõululauale (südamlikke) jõulureklaame. Toome teieni väikese ülevaate tänavustest välismaistest teostest. Tegemist ei ole parimate edetabeliga, vaid pakume lihtsalt assortiid erinevatest lähenemistest.
VÕTAME AASTA KOKKU! Eesti turunduse peamised väljakutsed: jätkusuutlikkus, hinnatundlikkus ja digitaalne võimekus
Millised turundustrendid olid sel aastal kõige populaarsemad? Aga millised peamised väljakutsed? Mismoodi on brände mõjutanud inflatsioon? Vastuseid jagavad Annika Parm (Smartpost Itella), Kristi Männik (Tallink) ja Theresa Juhansoo (SYNLAB).
Kantar Emor: Eesti elanikud peavad mainekaimaks ettevõtteks Swedbanki, esikolmikusse tõusid esmakordselt Eesti Pagar ja Valio Eesti
Kantar Emori läbi viidud suurettevõtete maineuuringu kohaselt on Eesti elanike silmis tänavu mainekaimad ettevõtted Swedbank, Eesti Pagar ja Valio Eesti. Esikümnesse jõudsid veel (tähestikulises järjekorras) A.Le Coq, Circle K Eesti, Coop, Farmi, Orkla Eesti, Tallink ja Tartu Mill.
Kolm nõuannet rahvusvaheliseks meediasuhtluseks
Oma esimesed kogemused rahvusvahelises meediasuhtluses sain aastate eest Prantsuse saatkonnas pressiatašeena töötades. Prantsuse ajakirjanikud, kes olid Eestisse tulemas lugu tegema, palusid tihtipeale abi heade kõneisikute leidmiseks. Uuriti ka täiendavat konteksti huvipakkuva teema osas. Nägin lähedalt, kui palju eeltööd välisajakirjanikud teevad enne, kui asuvad lugu tegema.
Kuidas olla sama loovad kui rootslased? “Kui lill ei kasva, siis sa ei süüdista lille, vaid mulda.”
Rootsi loovtööstus on ikka eestlastele eeskujuks olnud. Nad on meile kultuuriliselt ja geograafiliselt lähedal ning neil läheb kenasti – suurepärased põhjused, et naabritele alt üles vaadata ning midagi õppida. Toome teieni põgusa osa Making Sense’il toimunud vestlusest Optimisti juhi Magnus Lužkovi ning SEB loovjuhi Mathias Appelbladi vahel. Fookuses see, kuidas meiegi rootslaste tasemele jõuaks.