Uudised

Nexd ja Soome ettevõte Viomba ühendasid jõud paremate reklaamide loomiseks
Soome pilgujälgimis- ja tehisintellektipõhine reklaamitõhususe platvorm Viomba ning Eesti reklaamitehnoloogia ettevõte Nexd alustavad koostööd, mille eesmärk on edendada tähelepanu köitvate reklaamide loomist. Reklaamitööstuses on tähelepanu (attention) kujunenud põhiliseks tulemuslikkuse mõõdikuks. Mõlemad ettevõtted plaanivad integreerida partneri lahendused reklaamivisuaalide loomiseks ja tähelepanuanalüüsi ennustamise mõõdikuid oma platvormidesse.

LÕPUTÖÖ | Teenusedisain avalikus sektoris: kuidas jõuda katsetustest kultuurini?
Avaliku sektori teenuste kvaliteedi ja kasutajakogemuse parandamine on Eesti valitsusasutustes üha olulisem prioriteet. Teenusedisainist on kujunenud strateegiline vahend innovatsiooni edendamisel, pakkudes kasutajakeskset lähenemist, mis aitab luua tõhusamaid ja tähenduslikumaid avalikke teenuseid. Kuid kuidas tagada, et teenusedisain ei jääks üksikuteks projektideks, vaid juurduks igapäevasesse töökorraldusse? Kertu Sepa magistritöö „Teenusedisaini juurutamine valitsusasutustes: toetavad tegurid ja takistused“ otsib sellele küsimusele praktilisi vastuseid.

Bränd ilma kompassita? Kuidas hoida killustunud ja muutlikul turul suunda
Turunduses tehakse siiani otsuseid sageli kõhutunde ja varasemate kogemuste põhjal, kuigi need ei pruugi tänastes oludes enam samamoodi toimida. Intuitsioonil on oma roll, aga ainult sellest ei piisa. Targad otsused sünnivad siis, kui kõhutunne, kogemus ja andmed töötavad koos, kirjutab EssenceMediacomi turundusuuringute spetsialist Laura Põldoja.

Kuidas kasvada väikese eelarvega? Kasvu- ja turundusnipid edukatelt Eesti idufirmadelt
Idufirmades on sageli väike eelarve, üheliikmeline turundustiim ja investorid, kes ootavad, et ettevõte kuust kuusse kasvaks. Seetõttu peab nende turundus olema väga strateegiline, analüütiline ja kuluefektiivne ning vürtsitatud loominguliste ideede ja kastist välja lahendustega. Praeguses majanduses, kus paljud ettevõtted eelarveid kärbivad, on see lähenemine asjakohasem kui kunagi varem: me peame õppima, kuidas teha turundust targemalt ja tõhusamalt. Siin on mõned nõuanded grit. startup turunduse taskuhäälingust.

KANTAR EMORI TASKUHÄÄLING | Krista Kalbin: turundaja peab mõtlema nagu investor
Kantar Emor on juba mõnda aega teinud taskuhäälinguid “Point” ja “Point+”. Mõlemast sarjast on internetiavarustesse paisatud mitmeid põnevaid intervjuusid. Nüüdsest jagame uusi vestlusi ka TULI lehel.

Convertal oma värskest lahendusest: üksnes uutest tööriistadest ei piisa, turundajate mõtteviis peab muutuma
Digimeediaagentuur Convertal tuli hiljuti turule uue lahendusega OmniSearch. Uurime ettevõtte strateegiajuhilt ja partnerit Christina Värnolt lähemalt, millega on tegu, ning saame teada, mis praegu otsingu- ja SEO-maailmas toimub.

SUVEANKEET | Kadri Ann Mikiver: inimestel võiks olla vähem asju
Turundajate Liidule valiti juunis uus juhatus. Panime kokku põgusa suvise ankeedi, et veidi paremini nende pea sisse näha. Seekord kiusame küsimustega Velveti brändingu ja graafilise disaini tiimijuhti Kadri Ann Mikiveri.

LÕPUTÖÖ | Tehisintellekt ei ole veel sama usaldusväärne klienditeenindaja kui inimene
Eestlased on aastasadu kõhklusteta usaldanud kilast-kolast kokku pandud kratti, aga nüüdisajal küsime: kui palju võime usaldada tööriista, mis tugineb kogu inimkonna kirja pandud teadmistele? Oma magistritöös Tallinna Tehnikaülikooli turunduse ja kliendikogemuse juhtimise suunal uurisin, kuidas Eesti kliendid tajuvad ja usaldavad tehisintellektil (TI) põhinevat klienditeenindust, kirjutab Laura Roosileht.

INTERVJUU | Tele2 uus turundusdirektor Annika Parm tõi muutusi: tundsin, et bränd vajab värskendust
Juuli keskpaigas täitus Tele2 värskel turundus- ja kommunikatsiooni osakonna juhil ning juhtkonna liikmel Annika Parmul sada päeva ametipostil! Smartpostist telekommunikatsiooni siirdunud naine räägib uue ameti väljakutsetest ning sellest, mis teda turunduses häirib.

VAATA KLIPPE | RMK edendab matkakultuuri senisest särtsakama kampaaniaga
RMK kutsub looduses targalt käituma humoorika ja veidi ulaka kampaaniaga „Kui loodusesse, siis lugupidavalt!“. Kampaania on suunatud neile, kellele matkamise või looduses liikumise kultuur pole täiesti omane või põhireeglid teada. Näiteks nooremale põlvkonnale või linnainimestele, kes avastavad metsavõlu alles nüüd.

SUVEANKEET | Aleksandr Dmitrijev: loov reklaam on ülehinnatud ja alahinnatud
Turundajate Liidule valiti juunis uus juhatus. Panime kokku põgusa suvise ankeedi, et veidi paremini nende pea sisse näha. Esimesena kiusame küsimustega Ballzy turundusjuhti Aleksandr Dmitrijevit.

KANTAR EMORI PODCAST | Anniken Haldna: peame hoolitsema selle eest, et noored kiirelt läbi ei põleks
Kantar Emor on juba mõnda aega teinud taskuhäälinguid “Point” ja “Point+”. Mõlemast sarjast on internetiavarustesse paisatud mitmeid põnevaid intervjuusid. Nüüdsest jagame uusi vestlusi ka TULI lehel.