Uudised

Kuldmuna disainižürii II juht Aimur Takk: huvitava ja müüdava disaini vahel haigutab lõhe
“Huvitav disain on minu jaoks see, mis ei võta enda toimimise mõõdupuuks allumist kapitalistlikele ambitsioonidele, vaid kujutab endas tervistavat skepsist status quo suhtes,” räägib mullu aasta disaineriks valitud Aimur Takk, kes juhib ühte kahest Kuldmuna disainižüriist. Valdkonna hetkeseisu kõrval vestleme üsna palju ka Aimuri ühest armastusest, mis liiga tihti TULI veergudele ei jõua – tüpograafiast!

Olga Peresild: 5 peamist soovitust edukaks B2B turunduseks 2025. aastal
B2B turundus muutub kiiresti – ostjad ootavad isikupäraseid ja digitaalselt juhitud kogemusi, traditsioonilised kanalid on saanud uue hingamise ning tehisintellekt mängib turundusstrateegiates üha suuremat rolli. Kuidas saavad brändid 2025. aastal B2B turunduses edu saavutada? Siin on viis strateegilist soovitust

INTERVJUU | Ülemiste keskuse juht Guido Pärnits: mul ei ole mitte midagi selle vastu, kui hea turundusjuht teeb asju natuke teistmoodi, kui mina õigeks pean
“Ma ei oska turundust Excelisse panna, päriselt ei oska,” räägib Ülemiste keskuse juht ning Ülemiste City ärilinnaku suuromanik Guido Pärnits. Tuntud ettevõtja avab põnevas intervjuus, kuidas ta turundusse suhtub ning kui oluliseks seda peab.

Kuldmuna üritusturunduse žürii juht Maris Altsoo: parimadki ideed kaotavad väärtuse, kui neid ei osata kvaliteetselt ellu viia
Kuldmuna üritusturunduse žüriid juhib Milestone Events partner ja loovjuht Maris Altsoo. Intervjuus räägib ta, kuidas üritusturundust paremini mõista, mismoodi loovust ning innovatsiooni oma töösse rohkem põimida ning mis aspektid mängivad ses valdkonnas kõige rohkem rolli.

Tallink Silja Line’i kaubamärk Sea Mode pälvis Aasta Kaubamärk 2024 eripreemia
5. märtsil jagas Patendiamet Kultuurikatlas tunnustust 2024. aasta parimatele kaubamärkidele ja disainidele. Tallink Grupi registreeritud kaubamärk Sea Mode saavutas rahvahääletusel 3. koha, kuid pälvis Eesti Kaubandus-Tööstuskoja lemmiku tiitli ning Patendiameti Aasta Kaubamärk 2024 eripreemia.

Dalton kaasas visuaaleksperdi Meelis Opmanni, et tugevdada loov- ja disainivõimekust kommunikatsiooniteenustes
Kommunikatsiooniagentuur Dalton alustas koostööd ligi 20-aastase kogemusega brändingu ja disaini eksperdi Meelis Opmanniga, tuues esmakordselt Eestis suhtekorraldusvaldkonda sisse püsiva loovlahenduste visuaalse vaate.

Kuldmunal jagatakse taas välja Maamuna! Žürii esimees: jätkusuutlik äri on tuleviku trump tagataskust
Teist aastat järjest jagatakse Kuldmunal välja Maamuna ehk eriauhind, mis tõstab esile kestlikke töid. Auhinda toetava Swedbanki brändiosakonna juht Joosep Volkmann, kes juhib ka žüriid, jagab oma mõtteid jätkusuutlikkuse kohta.

Kuldmuna digižürii juht Nele Erikson: Eestis pole liiga palju tegijaid, kes julgelt eksperimenteeriks
Eesti suurima loovusfestivali Kuldmuna digižürii tööd veab tänavu disainiagentuuri NOPE Creative loovjuht ja disainer Nele Erikson. Rääkisime temaga Kuldmuna kõrval ka Eesti tööde üldisest tasemest.

SEB ja Rahva Raamatu koostöö: kuidas raamatud ja pangandus käivad käsikäes
Mida on ühel pangal ja raamatupoel üksteisele pakkuda? Esmapilgul võiks arvata, et vähe, kuid SEB ja Rahva Raamat on tõestanud vastupidist. Eelmisel aastal alanud edukas koostöö on näidanud, et erinevate sektorite koostöö loob igale osapoolele võimalusi juurde.