Uudised

Kaitseministeerium kutsub üles esitama „Riigikaitsjate toetaja“ tunnustust väärivaid ettevõtteid ja organisatsioone
Kaitseministeerium tunnustab sel aastal kolmandat korda riigikaitsjaid toetavad ettevõtteid ja organisatsioone, kes toetavad reservväelaste osalemist õppekogunemistel. „Riigikaitsjate toetaja“ tunnustust väärivaid ettevõtteid ja organisatsioone on võimalik kõigil esitada kuni 26. maini.

Solarise kommunikatsioonijuht Andres Paomees II: bränding kannab vilja, müügikampaaniatega lõhume oma kuvandit
Pettunud välismaalastest, Rein Rannapist ja brändingust räägime Solarise kommunikatsioonijuhi Andres Paomees II-ga. Tulemuseks on sissevaade kesklinna kaubanduskeskuse kommunikatsiooni hingeellu.

Powerhouse’ist sai Eesti esimene huvikaitseagentuur
Kommunikatsioonibüroost Powerhouse sai alatest tänasest huvikaitseagentuur Powerhouse, mis väljendab täpsemalt ettevõtetele, organisatsioonidele ja eraisikutele pakutavaid teenuseid ning tööde iseloomu. Powerhouse jätkab ka kommunikatsiooni- ja sündmusturundusteenustega.

Miks teha brändiüritust, kus brändist praktiliselt ei räägita? Maag Eesti turundusjuht Anu Redi kõneleb Rakvere Elustiilipäeva taustast
23. mail toimub Von Krahlis Rakvere Elustiilipäev – sündmus, mille on ellu kutsunud küll Rakvere bränd, kuid kus keskendutakse täielikult vaimse heaolu ja puhkamise teemadele. Miks otsustas üks Eesti suurimaid toidubrände teha ürituse, kus nende enda bränd on tagaplaanil? Rääkisime sellest Maag Eesti turundusjuhi Anu Rediga.

Eesti Pank ja EKA tudengid lõid disainikiirendis LAETUS kestlikku väärtust
Mis juhtub, kui Eesti Panga meenemündikarbi väljakutse satub disainitudengite kätte? EKA disainikiirendis LAETUS programmist sündisid lahendused, mis ei rahulda ainult esteetilisi ootusi, vaid vastavad ka kestlikkuse, funktsionaalsuse ja tootmisvalmiduse kriteeriumidele. See ei olnud lihtsalt harjutus või õppetund – see oli reaalne koostöö, mis tõi lauale prototüübid, millest mitmed jõuavad peagi kasutusse.

Ivo Kallasmaa üheksa aastat juhatuses saab läbi: nüüd tuleb järgmisel vihasel vennal asja edasi ajada
Daltoni juht Ivo Kallasmaa on TULI ja selle eelkäija juhatuses olnud lausa üheksa aastat järjest. Liit on selle ajaga metsikult muutunud. Intervjuus annab Ivo aru ning meenutab, mis perioodil tehtud sai.

Viru Keskuse turundus- ja kommunikatsioonijuhina asus tööle Kärt Vilt
Alates maikuust juhib Viru Keskuse turundus- ja kommunikatsioonitegevusi Kärt Vilt, kelle ülesandeks saab turupositsiooni kasvatamine, kestlike väärtuste selgem integreerimine turundusse ning brändi hoidmine killustunud meediamaastikul.

Aasta kommunikatsiooniagentuur Meta Advisory: on päris kindel, et pooled praegustest turundajatest kaotavad töö, kui nad ümber ei õpi
Juhid peavad vastutama, et inimesed praegusel murrangulisel ajal uusi teadmisi ja oskusi õpiksid, mõtiskleb Meta Advisory kaasasutaja ja juhtivpartner Andreas Kaju. Kuldmunal võidetud aasta kommunikatsiooniagentuuri tiitli puhul räägime tehnoloogiast, vaimsest tervisest ning maailmas toimuvast.

ARVAMUS | Mikk Puurmann ja Hardi Kinnas: kui inimesel pole ruumi mõelda, muutub ta failiks
Viimasel ajal on midagi muutunud. Mitte lärmakalt, vaid vaikselt. Vaikus koosolekutel. Vaikus ekraanide taga. Vaikus esinemistel. Mitte see hea vaikus, mis laseb mõttel kasvada, vaid see teine – see, kus inimene on kohal, aga mitte päriselt.

INTERVJUU | EOK president Kersti Kaljulaid: tänapäeva noortele peab õpetama inimeseks olemise kunsti
Alates eelmise aasta sügisest on Kersti Kaljulaid taas president. Vabariigi juhtimise asemel ohjab ta nüüd Eesti Olümpiakomiteed (EOK). Jutustamist alustame spordist, lugudest ja turundusest. Lõpetame vägivalla ja toksilise maskuliinsusega.

Aasta klient EIS: eksport, riigiturundus ega turism ei saa välisturunduses eksida
Kuldmunal aasta kliendiks tõusnud EIS (Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutus) viis koju võimsa saagi: neli kulda, kaks hõbedat ja kaks pronksi. Veel kümne tööga oldi finalistide seas. Päris metsik. Eesti turismijuht Anneli Lepp räägib, kuidas leida häid koostööpartnereid ja mida ta agentuuridest ootab.

UURING | Kõige rohkem võtavad töömuresid koju kaasa turundajad
Liialt suur töökoormus tekitab stressi igas neljandas töötajas ning 23% töötajatest ei suuda end töömuredest välja lülitada, selgus CVKeskus.ee tööportaali ja Palgainfo Agentuuri tööturu-uuringust, kus osales enam kui 6500 töötajat üle Eesti. Lisaks tunnetab viiendik töötajatest, et nad on oma töömuredega üksi, kuid rohkem kui pooled usuvad, et nad suudavad stressiga toime tulla.