Uudised

TULIUUS LIIGE | PR Strategies: vähesed ettevõtted tegelevad oma unikaalse näo ja karakteri otsimisega
Autoavariist, AI-vahust, keeletajust, väljakutsetest ja paljust muust räägime TULI värske liikme, kommunikatsiooniagentuuriga PR Strategies. Teisel pool lauda on koha sisse võtnud ettevõtte partnerid Inge Rumessen, Helena Loorents ja Triin Tähnas. Kolme peale on neil kamaluga kogemust nii trükimeedias, teles, raadios kui ka avalikus sektoris.

UURING | Eesti inimesed tunnevad rõõmu lihtsatest asjadest
Et mõista, mis teeb Eesti inimesi õnnelikuks, korraldasid meediaagentuur EssenceMediacom ja loovagentuur Taevas Ogilvy kvalitatiivuuringu. Uuringu käigus tehti 40–60 minuti pikkused poolstruktureeritud intervjuud, kus küsiti erineva taustaga ja erinevas eluetapis viibivatelt inimestelt, kuivõrd rahul ollakse enda eluga, millal tuntakse end kõige õnnelikumana ja mida regulaarselt oma heaolu nimel tehakse.

VIIMANE INTERVJUU | Neway lõpetab. Jaan Naaber: kui kaob siht, on aeg valida uus suund
Aasta disainiagentuurile jääb tänavune aasta viimaseks. Neway sulgeb detsembris oma uksed. Agentuuri asutaja ning tegevjuht Jaan Naaber avab intervjuus tagamaid, mis otsuseni viisid.

Kuidas valmistada e-pood, mis müüb? Põhilised punktid, mida ei saa ignoreerida
Tänases päevas ja ajas on e-pood paljudele äridele väga oluline müügikanal. Sinu kahjuks või õnneks ei ole kõik e-poed valmistatud võrdväärselt ja ei kasuta kaugeltki ära oma kogu potentsiaali. Et olla edukas, peab e-pood olema lisaks heale väljanägemisele disainitud ka müümiseks. Allolev nimekiri toob välja erinevad punktid, mis disainiagentuuri Hable arvates peavad korras olema.

EPRA kuulutab välja traditsioonilise aastaauhinna konkursi
Eesti Kommunikatsioonijuhtide Liit kuulutab välja traditsioonilise EPRA aastaauhinna konkursi, et tunnustada inimest või organisatsiooni, kelle tegevusel oli 2024. aastal Eesti ühiskonnale kõige suurem mõju.

EESTLASED ADC*E DISAINIKONKURSI ŽÜRIIS: Et globaalselt laineid lüüa, peame võtma rohkem riske, lisama toorest emotsiooni ja looma lahendusi, mis kõlavad valjemini ning julgemalt
Art Directors Club Euroopa (ADC*E) disainikonkursi žüriisse kuulus tänavu kolm eestlast – Kristian Lember, Nele Erikson ja Karen Poimu. Uurisime asjaosalistelt, millega rahvusvahelised tööd silma jäid ja mida võiks meie loovinimesed mainekalt konkursilt kõrva taha panna.

Taevas Ogilvy disainitud A. Le Coqi Dynami:t energiajookide uued pakendid said World Beverage Innovation Awards 2024 konkursil kuldse võidu
Saksamaal toimunud World Beverage Innovation Awards 2024 konkursil kuulutati välja erinevate kategooriate võitjad, mis tähistavad joogitööstuse loovust, erakordseid tooteid, uusi lahendusi ja tipptaset. Võidu tõi koju pakendiinnovatsiooni kategoorias Eesti kohalik joogitootja A. Le Coq energiajoogibrändiga Dynami:t. Pakendite pilkupüüdvad kujundused valmisid agentuuri Taevas Ogilvy AD Marina Gladkova loominguna.

10 sotsiaalmeedia turundustrendi 2025. aastaks
Sotsiaalmeedia on kasvanud aastatega Eestis enim kasutatavaks meediatüübiks. Datareportali andmetel on 2024. aastal Eestis 1,04 miljonit sotsiaalmeedia kasutajat (78,7% populatsioonist). 18+ vanuses on neid 924 000 (87% 18+ populatsioonist) ning 84% kõikidest eestlastest kasutavad vähemalt ühte sotsiaalmeedia platvormi.

Teavituskampaania “Kui sinu südames on ruumi” eesmärk on leida üles hooldus- ja kriisihoolduspered
Täna alanud teavituskampaania “Kui sinu südames on ruumi” kutsub Eesti inimesi üles pakkuma kodu lastele, kes ei saa oma sünniperes kasvada. Tavaline elu hoolivas peres on lapsele kõige erilisem kingitus.

Hundikari kasvab! Agentuuriga KAGU liitus veel kaks hunti
Miks mitte teha oma wolfpack suuremaks? Just nii otsustas KAGU ja sai kahe punahundi vaderiks. Aga kas see on lihtsalt humoorikas clickbait või peitub selles ka sügavam tähendus? Loe edasi ja saad teada. Hundid ise räägivad!