Uudised
    
        MIXD otsib full stack arendajat
Tunned, et oskaksid lahendada enamikke probleeme veebiarenduses? Teed rõõmuga mõne projekti ise valmis? Oled abivalmis ja hea meelega aitad kolleegi või klienti? Valdad PHP, CSS, HTML ning JavaScripti? Sinu portfolios on tubli hulk Wordpressi põhiseid töid? Omad kokkupuudet veebianalüütika seadistamisega? Kui 5/6-st on vastuseks “Jah”, siis võta kindlasti ühendust!
    
        Kodanikualgatus kutsub riiki üles otsustusvabadust austama
Kas sinu lapsed kasvavad samamoodi nagu sina aastaid tagasi? Ilmselt mitte. Maailm muutub. Käskude ja keeldude ajastu on minevik. Me soovime, et meie lapsed õpiksid oma ebaõnnestumistest ning kasvaks inimesteks, kes suudaksid iseseisvalt mõelda. Kas pole kummaline, et ajal kui laste kasvatusmeetodid muutuvad loomingulisemaks ja vabamaks, keelatakse täiskasvanud järjest rohkem?Sel nädalal alanud kampaania „Ise otsustan“ pöörab tähelepanu kodanikuvabadusi kitsendavale piirangupoliitikale ja Eesti majanduskeskkonna ülereguleeritusele. Algatusega on oodatud liituma kõik, kes soovivad kaasa rääkida otsustusvabaduse suurendamise teemal. Kampaania loovagentuur on Havas.
    
        All Media Baltics uuendas visuaalset identiteeti ja viis kõik oma brändid TV3 alla
1. detsembril liideti kõik All Media Baltics kaubamärgid meediabrändi TV3 alla. Tegemist on osaga suuremast muutusest, mille raames AMB tahab oma kaubamärke rohkem TV3ga siduda. Loovtöö autoriks on Läti reklaamiagentuur Overpriced. Grupi ja telekanali uus slogan on “Parim meelelahutus algab Kolmes!”.
    
        IMPACT 80/20 pakub tööd projektijuhile / turundusstrateegile
Soovime agressiivselt kasvada nii Eestis kui ka piiri taga. Eeldame, et sa ei ole lihtsalt suurepärane projektijuht, vaid suudad vastavalt partneri vajadustele strateegiliselt kaasa mõelda ning tunned end turundus- ja reklaamimaastikul nagu kodus. Usume, et antud ametikoht on maailma parim ärikool.
    
        TULI soovitab. Igor Baturin: parim inspiratsioon kõnnib tänaval
„Üks mu edukas kolleeg luges kunagi iga päev Õhtulehe lugejakirju, et end tegeliku tarbijaga samal lainel hoida. Mina tiirutan kalaretkedel mööda maakohti ja talusid ning kasutan iga võimalust, et vestelda tegelike inimestega. Sest pole tõesti midagi ignorantsemat, kui teha reklaame iseendale,“ ütleb Creatumi loovjuht Igor Baturin. Viies lugu sarjast “TULI soovitab”, kus TULI liikmed jagavad valdkonnapõhiseid ja -väliseid soovitusi nii lugemisvara, ürituste, väljaannete kui muu inspireeriva kohta.