Uudised
CANNES LIONS | Legendaarse konkursi žürii liige Kerstin Kessu Raidma: Eestis on ideid, mis võiks Cannes’is võita, aga…
Tänavu tehti Cannes’is Eesti – ja Baltikumi – reklaami ajalugu. Esimese baltimaalasena kuulus maailma tuntuima loovusfestivali Cannes Lions’i žüriisse Tabasco loovjuht Kerstin Kessu Raidma. Ta oli üks neist, kes aitas oma kullipilguga välja valida tööd, mis mahtusid välireklaami finalistide hulka. TULI palvel kirjutas ta, milline protsess oli, mida ta õppis ning mida head tänavu Cannes’is pajatati.
INTERVJUU | Jüri Ratas oma sotsiaalmeediast: olen poliitik ja minu roll on näidata, mida poliitik teeb
Vahel ikka juhtub, et teeme influencer’itega intervjuusid. Seekord on meie jutukaaslaseks Kroonika poolt aasta suunamudijaks valitud Jüri Ratas. Äsjastel europarlamendi valimistel võimsa saagi kogunud mees jutustab, kuidas temast sai mõjuisik ning sotsiaalmeedia naljamees.
CANNES LIONS | Hakkame kõik kentaurideks ehk 23 nippi, kuidas 2029. aastal edukas olla
Cannes Lionsi avapäeva puhul tõmbas peo korralikult käima Contagious, kes asus justkui kuulutama absoluutset tõde. Enesekindlalt kanti ette kümneid trikke ja nippe, kuidas su äri ka aastal 2029 väga hästi toimiks! Meelelahutuslik, statistikaga rikastatud, äge ja hoogne.
CASE STUDY | Eesti ja maailma tippsportlane sai endale uue brändi: see tabab tema olemust ja on rohkemat kui õhust võetud ilus PDF
Kui paljudel Eesti sportlastel on oma bränd ja CVI? Ilmselt mitte paljudel. Maailma üks parimaid disc golf’i mängijaid Kristin Tattar värskendas koostöös Neway’ga oma brändi. Miks seda tarvis oli ning kuidas see sündis? Asjaosalised annavad aru.
Pipedrive’i juhtkonnaga liituvad uus turundusjuht ja tootevaldkonna juht
Eesti juurtega müügitarkvara ettevõte Pipedrive saab sel suvel uued toote- ja turundusvaldkonna juhid. Enam kui 20-aastase globaalse kogemusega Viktoria Ruubeli peamiseks ülesandeks tootevaldkonna juhina on jätkata Pipedrive’i tootestrateegia ja innovatsiooni arendamist. Turundusvaldkonna juht Sandrine Desbarbieux-Lloyd keskendub globaalse kliendibaasi kasvatamisele.
Linna Ekraanid võtab kasutusele uue nime D Screens
Ekspress Gruppi kuuluv Eesti suurim digitaalse välimeedia ettevõte Linna Ekraanid võtab alates juunist kasutusele kontsernis sama valdkonnaga tegeleva Läti tütarfirma rahvusvaheliselt arusaadavama ingliskeelse ärinime D Screens. Ettevõtted jätkavad Eestis ja Lätis tegutsemist eraldiseisvatena, kuid teevad tihedalt koostööd, et pakkuda klientidele riikideüleselt digitaalse välimeedia võimalusi.
Kuidas kliimamuutuste teemal asjalikku diskussiooni pidada?
Hiljutisel Äripäeva ja Tööstusuudiste loodusressursside aastakonverentsil „Tõde või tegu“ keskenduti olulisele küsimusele: kuidas muuta usk rohepöördesse sisukaks aruteluks kliimamuutustega kohanemise teemal? See toimus taustal, kus Eestis on viimase kahe aasta jooksul toimunud märkimisväärne nihe rohepoliitika teemade avalike diskussioonide rohkuses.