Kõik uudised

Husqvarna Eesti uus turunduskoordinaator on Kati Plaamus

Alates aprillist koordineerib Husqvarna Eesti OÜ turundust Kati Plaamus. Varem masinate ja ehituse valdkonnas töötanud Kati turundab nüüd Husqvarna metsa- ja aiatooteid ning nendega kaasnevaid teenuseid. Husqvarna Eesti on maaletooja ning peamine ülesanne ongi toetada edasimüüjaid ja tagada kaubamärgi brändistrateegia elluviimine ning selle nähtavus lõpptarbijale.

„Meie peamisteks eesmärkideks on kvaliteetse premium-brändi hoidmine ja koostöös edasimüüjatega parima kliendikogemuse tagamine (kaupluste profileerimine, koolitused jms). Lisaks panustamine erinevatesse sotsiaalse iseloomuga projektidesse nagu koostöö erinevare raie- ja aiakujundusvõistlustega, Kadrioru pargi ja Luua Metsakooliga. Tänapäeval on brändi turundus ja lead generation ehk müügikontaktide loomine võrdselt tähtsad ning aina enam teineteist toetamas. Mõeldes nooremale generatsioonile peame kohanema nende nõudlikkuse ja kärsitusega. Liigume järjest lihtsama ja emotsionaalsema, kuid siiski soliidse kommunikatsiooni suunas. Sotsiaalmeedial on väga suur roll, kuna klient ei tule enam poodi ilma eelnevate teadmiste ja hoiakuteta. Ikka on asja enne uuritud sotsiaalmeedias, sõpradelt infot kogudes ja googeldades. Seega tuleb turundus- ja nõustamistöö teha ära eelmainitud kanaleid silmas pidades. Kaupluses on loomulikult asjatundlikud inimesed alati valmis abistama, aga kõigepealrt on vaja klient sinna saada,“ kirjeldas Kati Plaamus ettevõtte turunduspoliitikat. 

Husqvarna Eesti ja Soome juht Jaanus Vahesalu lisab: „Kati liitumise üle Husqvarna tiimiga on mul siiralt hea meel, sest tema senised praktilised kogemused tehnikavaldkonnas aitavad kaasa ka Husqvarna kaubamärgi turundamisel. Husqvarna on täna valdkonna turuliider nii globaalselt kui ka Eestis ning soovime seda positsiooni kindlustada läbi uuenduste ja tehnoloogiliste arendamiste. Husqvarna on alati olnud innovaatiline ettevõte ja toonud turule oma 330-aastase ajaloo jooksul elumuutvaid tooteid nagu jalg- ja mootorrattad, kettsaed ja robotniidukid.“ 

Husqvarna on Husqvarna Groupi kaubamärk. Alates 1689. aastast on Husqvarna tootnud suure jõudlusega tooteid ja toonud tööstusse innovaatilisi uuendusi, nagu näiteks kettsaagide vibratsioonisummutussüsteem ja automaatne ketipidur, samuti ka maailma esimese müügiks mõeldud robotniiduki. Täna pakub Husqvarna laia valikut metsa- ja aiatehnikat haljastus- ja metsatöö sektorile kui ka aiaomanikele koduaedadesse, olles seejuures liider sellistes võtmevaldkondades nagu kettsaed, murutrimmerid, pealistutavad muruniiduseadmed ja robotniidukid. Husqvarna tooteid müüakse enam kui 100 riigis ja valdavalt täisteenindust pakkuvate volitatud edasimüüjate kaudu. 

Husqvarna Group on maailma suurim metsa- ja aiatehnika tootja ning innovaatiliste lahenduste juurutaja metsa-, haljastuse ja aiahooldussektoris. Tootevalik hõlmab kettsaage, trimmereid, robotmuruniidukeid ja pealistutavaid muruniiduseadmeid. Samuti ollakse Euroopas juhtiv eratarbijale mõeldud kastmissüsteemide tootja ning globaalsel juhtpositsioonil lõikeseadmete ja teemantlõikevahendite tootmises ehitussektorile ja kivitööstustele. Grupi tooteid ja lahendusi müüakse lisaks Husqvarna kaubamärgile veel Gardena, McCulloch, Poulan Pro, Weed Eater, Flymo, Zenoah ja Diamant Boart kaubamärgi all läbi volitatud edasimüügivõrgustiku ja jaekaubanduskettide enam kui 100 riigis. 2017. aastal oli grupi käive 39 miljardit SEK-i, grupis töötas orienteeruvalt 13 000 inimest 40 riigis.

Lisainfo:

Kati Plaamus
Turunduskoordinaator
Husqvarna Eesti OÜ
+372 511 3295
kati.plaamus@husqvarnagroup.com

Silja Oja, Turundajate Liit