TULI uusim liige: sisuloome ja digiturunduse agentuur VAAS
Turundajate Liit (TULI) tervitab uut liiget.
Algselt produktsioonifirmana turule tulnud VAAS (Video As A Service) pakub nüüd videoproduktsiooni kõrval ka teiste sisuvormide tootmise ning sotsiaalmeedias sisu levitamise teenuseid. “Me ei tooda ainult sissetuleva briifi alusel klippe, vaid oskame kliendiga terve tsükli jooksul – planeerimisest levitamise ja tulemuste analüüsini – kaasa rääkida. Meie tiimis on täna seitse turunduse, videoproduktsiooni, disaini ja digimeedia taustaga inimest, aga suureneva töömahu tõttu otsime inimesi juurde,” rääkis VAAS-i juht Timo Hartikainen.
“Varasemast on TULI liikmeks olemisest ainult head kogemused – valdkonna inimeste omavaheline edasiviiv suhtlus, head konverentsid ja muu selline on asjad, millest tahame jätkuvalt osa saada,” kommenteeris Hartikainen TULI-ga liitumise põhjuseid.
Aasta aega loovagentuuri Age Creative juhtinud Timo Hartikainen lahkus sel suvel Agest, et asuda taas produktsioonifirma Vaas etteotsa. Hartikainen ostis Vaasi Agelt välja ja keskendub nüüd oma ettevõtte arendamisele.
Vaata: VAAS
TULI ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. TULI-sse kuulub praegu 49 ettevõtet.
Lisainfo:
Maarit Mäeveer
Turundajate Liidu tegevjuht
+372 5331 5711