Uudised
INTERVJUU | Rainer Laurits: ühelgi ettevõttel ei ole võimalik kriise ära hoida. Ainus, mida saab teha, on valmistuda kriisi mõjudeks
Ettevõtted seisavad silmitsi üha sagedasemate ja ootamatute kriisidega, mis võivad kiiresti kahjustada nende mainet ja usaldusväärsust. Meta Advisory tiimijuht ja partner Rainer Laurits rõhutab, et kriisideks valmistumine pole pelgalt teoreetiline ülesanne, vaid praktiline vajadus, mis nõuab pidevat harjutamist ja strateegilist juhtimist.
INTERVJUU | Ryanairi endine sotsiaalmeediajuht Michael Corcoran: 90% brändidest ei peaks ilmselt sotsiaalmeedias olema
Ryanair kiusab internetis kliente, kuulsusi, poliitikuid ja üldse kõiki, kelle üle saab kergesti nalja heita. Ja selles ollakse üliedukad. Ettevõtte endine sotsiaalmeediajuht Michael Corcoran räägib intervjuus, miks niimoodi lähenetakse, kas see paneb inimesi pileteid ostma ning miks ta trendide vastu allergiline on. Novembris esineb ta Tallinnas toimuval Making Sense’i konverentsil.
INTERVJUU | Pitch-koolitaja David Beckett: suurim viga on see, et räägitakse liiga palju endast ja oma tootest
Novembris saabub Tallinnasse pitch-koolitaja David Beckett, kes on parema müügikõne tarkuseteri jaganud üle 2500 idufirmale ning 36 000 inimesele. Muuhulgas rahvale, kes töötavad ettevõtetes nagu Netflix, Booking.com, Tommy Hilfiger jne.
Lehm on huvitavam kui su reklaam (ja veel 4 tähelepanekut Golden Drumilt)
Sloveenias toimuv turunduskonverents ja -võistlus Golden Drum tähistas tänavu oma 30. sünnipäeva. Pakendasime Aadria mere rannikul kuuldu kiireks lugemiseks kokku. Muuhulgas räägiti – nagu juba lugesid – lehmadest ning legendaarsest Suurbritannia tõsielusarjast “Love Island”. Seda kõike siis tarkade turundusivade kõrval.