Uudised

CASE STUDY | Jazz Pesulate näitel: kuidas tõsta müüki 300%?
Jazz Pesulad on Eesti ainus ettevõte, mis keskendub täielikult autopesuteenustele, pakkudes kvaliteetset ja kiiret pesuteenust 36 teeninduspunktis üle riigi. Iga päev teenindatakse üle 12 000 auto. Vaatamata oma mainele usaldusväärse teenusepakkujana, seisis Jazz Pesulad silmitsi väljakutsega – nende bränd ei kõnetanud nooremat tarbijat, kliendilojaalsus oli hajumas ning puudus selge konkurentsieelis. Muret asus lahendama häk agency.

TULIUUS LIIGE | Instari tegevjuht Kersti Vannas: kui vanasti oli 100 kandidaati, neist 10 olid toredad ja üks ideaalne, siis varsti on 10 kandidaati ja kui neist üks on tore, on väga hästi
“Kui ma 2007. aastal tööandja brändingu agentuuri asutasin, siis kõik küsisid, kas mõtlesin selle ise välja,” muigab tööandja brändingu Instar partner ja tegevjuht Kersti Vannas. Praeguseks on olukord muutunud. Räägime, mis valdkonnas toimub ja sellest, et tulevikus läheb iga talendi nimel karmiks võitluseks.

PARIMAD SELGUNUD! Vaata, millised tööd võistlevad Taeva Pesamuna võidu nimel
Eelmisel laupäeval said Taeva Pesamunal osalenud tiimid ülesandeks luua kampaania, mis tõmbaks tähelepanu sellele, kuidas sotsiaalmeedia noorte vaimset tervist mõjutab. Shortlist’i mahtus kaheksa tööd, neist võidu nimel võistlevad kuus.

Telia turundus- ja kommunikatsiooniüksusel on uus juht
Alates 12. märtsist juhib Telia Eesti turundus- ja kommunikatsiooniüksust Katriin Loorents, kes on varasemalt tegutsenud Bolti strateegilise kommunikatsiooni nõunikuna ning pikaajaliselt juhtinud Eesti Energia turundust ja kommunikatsiooni.

MINU ESIMENE KULDMUNA | Ivo Kallasmaa: kampaaniast kirjutati isegi Omaanis, Hiinas ja Kanadas
Sarjas “Minu esimene Kuldmuna” võtab järje üle kommunikatsioonibüroo Dalton juht Ivo Kallasmaa. Oma esimese Kuldmuna teenis ta kampaania eest, mida levitati kulutulena üle maailma ja aitas viia väikese Eesti ettevõtte maailmakaardile.

TULIUUS LIIGE | Agenda PRi juhtivpartner Janika Ritson: töö kommunikatsiooniagentuuris on võimalus Eesti elu päriselt mõjutada
Päevauudistest, läbipõlemisest, AI-st ja muust räägime Agenda PRi juhtivpartneri Janika Ritsoniga. Hinnatud kommunikatsioonibüroo oli mõnda aega TULI tegemistest eemal, kuid nüüd oleme taas ühes paadis.

Coop Eestiga liitub pika ajakirjandus- ja jaekaubanduskogemusega kommunikatsioonijuht
Tänasest, 11. märtsist, alustab Coop Eesti Keskühistu kommunikatsioonijuhi rollis pika ajakirjandus- ja kommunikatsioonivaldkonna kogemusega Siiri Liiva. Seni ametis olnud Maarja Karin liigub edasi kaitsevaldkonda.

Kuldmuna disainižürii II juht Aimur Takk: huvitava ja müüdava disaini vahel haigutab lõhe
“Huvitav disain on minu jaoks see, mis ei võta enda toimimise mõõdupuuks allumist kapitalistlikele ambitsioonidele, vaid kujutab endas tervistavat skepsist status quo suhtes,” räägib mullu aasta disaineriks valitud Aimur Takk, kes juhib ühte kahest Kuldmuna disainižüriist. Valdkonna hetkeseisu kõrval vestleme üsna palju ka Aimuri ühest armastusest, mis liiga tihti TULI veergudele ei jõua – tüpograafiast!

Olga Peresild: 5 peamist soovitust edukaks B2B turunduseks 2025. aastal
B2B turundus muutub kiiresti – ostjad ootavad isikupäraseid ja digitaalselt juhitud kogemusi, traditsioonilised kanalid on saanud uue hingamise ning tehisintellekt mängib turundusstrateegiates üha suuremat rolli. Kuidas saavad brändid 2025. aastal B2B turunduses edu saavutada? Siin on viis strateegilist soovitust