EKSPORT | Katre Kõvask Starbucksi diilist: konkurents on armutu, kaalukaussi kallutavad detailid
Ühel hetkel küsin pikaajaliselt toidutööstuse tippjuhilt Katre Kõvaskilt, mis on tuntuimad Eesti toidutooted maailmas. Vaikus. Mõtleb. Seda ei juhtu just tihti, et Kõvaskil kohe vastust võtta poleks. Koos nuputame välja Liviko, nende Vana Tallinna ja džinnid, mis lähevad hästi kaubaks Indias. Võib olla veel Kalevi kommid, rukkileib. Aga ega väga midagi tule. Kas selle koha võiks üle võtta YOOK? Ettevõte, mis toodab Türil kaerast taimset piima ja mida Kõvask hetkel juhib.
Pärnumaa turismiettevõtjad lansseerisid uue brändi: Business Pärnu
Pärnumaa turismiettevõtjad on ühiselt loonud uue brändi – Business Pärnu –, mis tutvustab maakonda kui äriturismi sihtkohta. Brändi eesmärk on positsioneerida Pärnu kui aastaringne puhkusepealinn ja ärikuurort, kus on võimalik ühendada töö ja puhkus täiesti uuel tasemel.
AUHINNAD JAGATUD! Rahvusraamatukogus selgusid Tulimusta võitjad
Neljandat korda toimunud Tulimusta efektiivsuskonkursi võitjad kuulutati välja 13. novembril pärast Making Sense’i konverentsi avapäeva. Eesti Rahvusraamatukogus jagati välja üheksa auhinda, nende seas ka üks Grand Prix.
KANTAR EMORI TASKUHÄÄLING | Urmas Lilleorg: reklaamiäril ei ole Eestis suurt kasvu ja see mõjutab turundust
Kantar Emor on juba mõnda aega teinud taskuhäälinguid “Point” ja “Point+”. Mõlemast sarjast on internetiavarustesse paisatud mitmeid põnevaid intervjuusid. Jagame vestlusi ka TULI lehel.
TULIMUST | Tutvu muutuse kategooria finalistidega
Vaata, millised kampaaniad jõudsid muutuse kategoorias parimate sekka! Võitjad kuulutatakse välja juba homme ehk 13. novembril Eesti Rahvusraamatukogus (RaRa) Making Sense’i konverentsil. Auhindamisele on oodatud kõik.
Tõenäoliselt Eesti karvaseim Hooaeg: Kaubamajal kulus jõulunumbri esikaaneks 17 kilomeetrit lõnga
Kaubamaja eelmise aasta jõulukampaania läks edukalt. Sellest räägiti, Instagrami kirjutati kiitvaid kommentaare ning Karl Multer tutvustas “Ringvaates” klippi Marko Reikopile. Olime rõõmsad ja tähistasime ka Kuldmunal oma töövilju, kirjutab Sweepi loovjuht Liisa Kivirähk.
Turundajate Liit (TULI) on valdkonna ühendaja, edendaja ja parendaja.
Turundajate Liit ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. See on monoliitne ja tegus organisatsioon, mis loob lisaväärtust nii agentuuridele kui nende klientidele. Erapooletu platvorm, mis võimaldab kõigil osapooltel oma vaateid esitada ja teistega arutada – ükskõik kui laiapinnaliselt.
Ühendaja
Erialase sotsiaalse sfääri looja ja hoidja. Korraldame teemahommikuid, eesmärgiga saada lähemalt tuttavaks, vahetada infot ning käsitleda mõnd aktuaalset teemat.
Neljapäevased juhatuse koosolekud on avatud ja kõigil on võimalus organisatsiooni arengule kaasa rääkida. Kutsume ellu riigi ja valdkonna tuleviku jaoks olulisi rakenduslike töörühmasid.
Edendaja
TULI korraldab kaks tasulist rahvusvahelisel tasemel koolituspäeva aastas, mis omaks sidusust nii kliendi kui agentuuri vaatevinklist. Tegeleme liikmetele vajalike teenuste ja nendega seotud soodustuste ühishangetega. Teeme koostööd teiste organisatsioonidega, nagu näiteks Disainikeskus, Teenusmajanduse Koda vms.
Mõõtja ja tunnustaja
Motivatsiooni ja inspiratsiooni allikas. TULI on Kuldmuna konkursi korraldaja. Samuti vastutame agentuuride maineuuringu korraldamise eest kord aastas ja valime aasta turundustegelase. Loome brändide võrdleva uuringusüsteemi ja juurutame seda koostöös liikmete ning väliste partneritega.
ESINDAJA
Valdkondliku autoriteedi looja ja hoidja. Kordineerime liikmete omavahelist koostööd kvaliteetse sisu saamiseks ning iseseisva toimetuse loomiseks.Pakume tasulist nõustamisteenust riigihangete edukamaks läbiviimiseks, eesmärgiga saada konkursiülesanded loogilisemaks ning hindamissüsteem õiglasemaks.
Osaleme aktiivselt sektorit puudutavas seadusloomes ja koostöö turundusvaldkonda puudutavate ministeeriumite, riigikogu komisjonide ja parteide fraktsioonidega.