Uudised

TULIUUS LIIGE | Tootmisagentuuri Printlink juht Leana Pilt: meie suurimaks väljakutseks on selgitada klientidele, mis peitub iga töö taga
“Ükski idee ei ole piisavalt hullumeelne, et see peaks jääma teostamata. Igale ideele on lahendus ja igale puuduolevale lahendusele idee,” sõnab Printlinki juht Leana Pilt. Just niiviisi kõlab ettevõtte iva.

KULDMUNA 2025 | Parimate logode konkurentsis särasid kultuurikeskus, konsultant ja restoran
Kuldmuna disaini ning meisterlikkuse kategooria üks kategooria keskendub logomärkidele ja logotüüpidele. Vaata, millised logod olid sel aastal kõige pilkupüüdvamad!

INTERVJUU | Live Nation Eesti peapromootor Eva Palm: meil võiks olla avatud meel ja rohkem uudishimu uute asjade järele, sest muu maailm liigub teises tempos
Tänavu esinevad Maarjamaal mitmed maailmastaarid. Live Nation Eesti peapromootor Eva Palm räägib, kuidas käib suurkontsertide turundus ning millised on selle valdkonna pakutavad võimalused ja kitsaskohad.

Tähtaeg läheneb! Loovusfestivalile Golden Drum saab soodushinnaga töid esitada 25. aprillini
Loovusfestival Golden Drum on enam kui 30 aastat toonud kokku erinevate riikide loovinimesi. 13.-14. oktoobril kogunevad Sloveenias taas reklaamitööstuse tipptegijad. Festivali uus visuaalne identiteet „Eye.Sea.You.” kehastab loovuse olemust – tavalisest kaugemale vaatamist ja ideede ühendamist ootamatutel viisidel.

Maamuna võitis Optimist Creative: võidu tõi olulise teema tõstatamine, loov lahendus ning jätkusuutlik teostus
Kuldmunal jagati tänavu teist korda välja eriauhind Maamuna, mis anti tööle, milles oli kõige rohkem tulevikku vaatavat jätkusuutlikkust ning vastutustundlikkust. Võitja selgitas Swedbanki poolt moodustatud žürii.

KANDIDEERI! TULI üldkoosolekul valitakse uus juhatus
Soovid Eesti turundusmaastikku kiiremini, kõrgemale ja kaugemale viia? Kandideeri TULI juhatusse ning sul on selleks võimalus!

Akkadiani meeskonnaga liitus kogenud ajakirjanik ja avaliku sektori kommunikatsiooni tipptegija Dmitri Pastuhhov
Aastaid Äripäeva parimate kommunikatsiooniettevõtete esikolmikus püsinud Akkadiani meeskonnaga liitus kogenud ajakirjanik ja endine Riigikantselei strateegilise kommunikatsiooni nõunik Dmitri Pastuhhov. Pastuhhov asub nõustama kliente kriisikommunikatsiooni, konfliktiolukorra ja kaasamise valdkonnas.

TULIUUS LIIGE | Optimist Live’i juht Laura Põldma jõudis sööride, prints Harry ja vormel 1 keskelt tagasi Eestisse: siin tehakse lihtsalt ülivingeid üritusi
Ükski TULI artikkel pole keskendunud nii palju prints Harry’le ja vormel 1 MM-etapile, kui see, mille esimest lauset sa hetkel loed. Üritusturundusagentuuri Optimist Live’i juht Laura Põldma räägib oma pikast karjäärist Dubais. Otseloomulikult peatume ka Eestil, agentuuril ja valdkonnal.

Tallegg viib kõik enda tooted päikesekollasesse pakendisse
Kodumaine broilerilihatootja Tallegg viib oma pakendid brändiväärtustega kohasemaks ja muudab need päikesekollaseks. Senine heleroosa värske liha karp ning toodete värvilised etiketid lähevad järk-järgult üle sooja päikesekollasesse tooni, mis sobib suurepäraselt Talleggi äsja sõnastatud visiooniga.

Tele2 Eesti turundust ja kommunikatsiooni juhib tänasest Annika Parm
Tele2 Eesti turundus- ja kommunikatsiooniosakonna juhina alustab 7. aprillist tööd pikaajalise valdkonna kogemusega Annika Parm. Uue juhi eesmärk on viia Tele2 turundus veelgi kõrgemale tasemele ning siduda loovad ideed ja andmepõhine lähenemine viisil, mis pakub klientidele üha paremat kogemust.

INTERVJUU | Visit Estonia sõnumistrateegia autor Ryan Tym sõna jõust, Eestist, kestlikkusest ja utsitamisest
Turismi- ja loomemajanduse ettevõtjate konverentsil Roheline Laine astub teiste seas üles Visit Estonia sõnumistrateegia autor, tunnustatud brändikonsultant, strateeg, copywriter ja disainer, Londonis baseeruva brändinguagentuuri Lantern asutaja Ryan Tym.