MediaCom viis läbi rebrändingu
Rahvusvaheline meediaagentuuride kett MediaCom uuendas oma visuaalset identiteeti, tuli välja uue brändilubadusega ja juurutab uute tehnoloogiate kasutuselevõttu. Kõik see puudutab ka Eesti turul tegutsevat MediaCom Estoniat.
MediaComi meeskond aitab oma klientidel tuvastada kasvukohti ning neid maksimaalselt ära kasutada, et suurendada turundusinvesteeringute tasuvust. Ambitsioonikas tegevuskava, mis näeb ette mitmete toodete ja tehnoloogiate kasutuselevõtmist, hõlmab endas suuremat keskendumist andmetele, analüütikale, sisu asjakohasusele ning äritulemustele,“ selgitab MediaCom Estonia tegevjuht Olga Peresild.
„Uus lähenemisviis aitab meie kohalikul kliendil paremini mõista, kuidas turundust äritegevuse edendamiseks kasutada. Oleme juba poolteist aastat Eestis katsetanud kahe uue programmiga. Microsofti toel valminud AI-tööriist nimega Systems Planning aitab analüüsida kliendi turundustegevusi ja annab soovitusi, mida meedias paremini teha. Kõik meie keti agentuurid võtsid selle tööriista eelmisel aastal kasutusele ning tänaseks on testperiood juba selja taga. Esialgsete tulemustega on väga rahul rahvusvahelised kliendid, kelle peal viidi ka läbi esmane testimine. Lisaks oleme võtnud kasutusele uuringuprogrammi LIVE Panel, mis seostab tarbijakäitumise andmeid meediatarbimise andmetega. Selle andmebaasi kasutamine ei tähenda, et me Kantar Emori uuringustest loobuksime – kindlasti mitte, nüüdsest jätkame lihtsalt paralleelselt mõlemaga. Oleme nende tööriistadega nüüd Eestis piisavalt katsetanud ja liigume oma rahvusvahelise keti toel edasi, et neid siinsel turul juurutada,“ selgitas Peresild.
Lisaks brändi visuaalsele uuendusele on MediaCom avalikustanud ka oma uuendatud väärtuspakkumise: „Seeing the Bigger Picture”, mis asendab siiani kasutuses olnud lauset „System Thinking“.
Alates juulist 2020 MediaCom Globali tegevjuhina tegutsev Nick Lawson sõnab: „Meid ümbritsev maailm on pidevas muutumises. Uus reaalsus pakub ärivõimalusi nendele ettevõtetele ja brändidele, kes lähenevad turundusele kui tervikule. Oskus astuda samm tagasi ja mõtestada suur pilti on olulised, et tõsta klientide turunduseelarvete tasuvust.“
MediaCom Estonia on Turundajate Liidu (TULI) liige.
Silja Oja, TULI