Coca-Cola jagab restoranide sektori toetuseks tasuta ära enam kui 49 000 pudelit
Märtsis peatas Coca-Cola ajutiselt kõik oma turunduskampaaniad ja annetas enam kui 100 miljonit dollarit erinevatele organisatsioonidele kohalike kogukondade toetuseks. Pausi järgne esimene suur kampaania „Avatum kui kunagi varem“ toetab erinevaid toitlustusasutusi, kes endiselt koroonakriisist taastunud ei ole.
Uue ühiskondliku reaalsusega kohanedes soovib Coca-Cola juhtida tähelepanu kriisist saadud õppetundidele, mis suunavad meid üha enam elama hetkes. Kampaania on rajatud põhimõttele, et me peaks liikuma edasi kriisijärgse maailma paremaks muutmise poole, mitte pöörduma tagasi vanade harjumuste juurde.
Ehkki võib tunduda, et restoranid on vahepealsest vaikusest edukalt välja tulnud, on endiselt palju kohti, kelle lauad on tühjad. Värske kampaania eesmärk ongi toetada restoranide ja kohvikute taastumist koroonakriisist ning lisaks pakkuda alternatiivset võimalust toidukulleri teenuse kasutamiseks.
Kullerteenuste kasutamine on muutunud väga populaarseks, kuid sellega kaasnevad restoranidele suured vahendustasud, mis on oluliseks lisakuluks ka söögikoha taaskäivitamisel. Probleemi vähendamiseks aitab Coca-Cola toidukohtadel värskendada oma visuaalset profiili ja kolida üle uuele start-up platvormile nosi.ee, mis võtab ainult 5% vahendustasu ühe tellimuse pealt.
„COVID-19 lõi valusalt paljusid Eesti restorane ja kohvikuid. Kohapealne müük lõppes päeva pealt ja kolis internetti. Sellest tulenevalt nägime turul suurt auku, mis puudutab alternatiivseid võimalusi, kuidas pakkuda toitlustuskohale toidukulleri teenust madalama vahendustasu eest,“ selgitas nosi.ee olemust kaasasutaja Ivar Jaanus.
Coca-Cola Baltikumi kommunikatsioonijuhi Nele Normaku sõnul soovib kampaania aidata kohalikel majutus- ja toitlustusettevõtetel peale kriisi taas hoogu sisse saada. “Peamine eesmärk on toetada kogukonna südameks olevaid kohalikke ettevõtteid, kellele kriis eriti raskelt mõjunud on – hotellid, kohvikud ja restoranid, mis on pärast keerulist perioodi oma uksed taas avanud, aga vajavad veel abitõuget,” sõnas Normak.
Üheskoos korraldatakse mitmele toitlustuskohale professionaalne pildistamine isuäratavate toidupiltide tegemiseks. Samuti on nosi.ee platvormiga liitujatel võimalik oktoobrikuu lõpuni kasutada toidukulleri teenust ilma platvormitasuta. Juba eksisteerivad liikmed saavad 3 kuud toimetada platvormil kulleritasu vabalt.
8. ja 9. augusti nädalavahetusel jagatakse 49 800 pudelit tasuta jooki enam kui 70 erinevas toidukohas üle Eesti olenemata sellest, kas inimene teeb toidukohast tellimuse või mitte. Vaata täpsemalt www.coca-cola.ee
Silja Oja, TULI
Coca-Cola on Turundajate Liidu (TULI) liige. TULI ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. TULI-sse kuulub praegu 78 ettevõtet.