CANNES’I TRENDID | Tutvu töödega, kus tehnoloogia toetab loomingulisi lahendusi
Tehnoloogial on väga oluline roll loominguliste kontseptsioonide teostusel – Cannes’i festivali raportis väljatoodud neljas trend on “Tech In Service to The Idea”.
Žürii tõi paljude tööde puhul välja, kuidas tehnoloogia muutis kogemuse märgatavalt paremaks ja toetas loomingulisi ideid. Võtame näiteks tehnoloogia, mis võimaldas McEnroe vs McEnroe puhul tennisist John McEnroe’l iseenda avatari vastu tennist mängida.
Raportist selgus, et paljude lõvide võitjad olid integreerinud tehnoloogia äristrateegiasse, millel olid selged ärilised eesmärgid. Näiteks võimaldas Volvo mööduvast Volvost tehtud foto järgi teada saada antud mudeli spetsifikatsioone – see viis autotootja lähemale eesmärgile kogu automüük 2035. aastaks veebi viia.
Cannes Lions’i selle aasta tööde kokkuvõttev raport toob välja kolm põhilist trendi, kuidas tehnoloogia ideid teenib.
Kasuta vaatajaskonna andmeid
- Mõtle, milliseid üksikasjalikke andmeid sinu jälgijaskond võiks jagada, et aidata neil sinu brändist rohkem kasu saada (Nike).
- Uus lähenemine võib tuua edu: Data Tiendast sai põhjalikum ja usaldusväärsem krediidiriski kontrollija kui seda oli tavapärane maksejõulisuse kontrollija (We Capital).
- Rakenda B2B (ärilt ärile) jägijaskonna kaasamiseks kirepunkte (Spotify).
- Mõista oma klientide erivajadusi ja mõtle välja, kuidas tipptehnoloogia aitab neid rahuldada (Sherwin Williams Coil Coatings).
Uued meelelahutusviisid
- Tuttavad virtuaalsed keskkonnad võivad olla tõhusad kohad, kus hoiatada vaatajaskonda kliimaga seotud probleemide eest (Greenpeace).
- Hoia asjad lihtsana. QR-koodi lõbus tagaajamine ekraanil ja $15 preemia kaasasid Super Bowli publikut (Coinbase).
- Muuda oma toode kanaliks, mis pakub lõbusat kogemust ja suuna see potentsiaalsetele klientidele (Doritos l Cheetos).
- Kombineeri erinevaid tipptehnoloogiaid ja paku unustamatut kogemust, mille abil võib sinu bränd saada tasuta meediakajastust (Ab Inbev).
Tähendusrikkad missioonid
- Kaasa jälgijaskond probleemide lahendamisse, andes neile vajaliku tehnoloogia ja tööriistad (Polycam x UNESCO).
- Muuda diagnostiline protseduur meelelahutuseks, et muuta see paremini kättesaadavaks (Samsung).
- Konsulteeri siin ja seal. Google kuulas sobiva lahenduse pakkumiseks inimeste kogemusi üle maailma (Google).
- Ärata narratiiv ellu uudsel viisil nii, et see seostuks sinu kaubamärgiga (Vice Media).
Autor: Liis Suuk, TULI
Toimetas: Kärt Tomp, TULI
Cannes’i trendid on 5-osaline sari TULI portaalis, kus võtame kokku suurima loovusfestivali olulisemad tähelepanekud.