Cannes Lions 2019 Film Grand prix: The New York Timesi kampaania “The Truth Is Worth It”
Loovusfestivali Cannes Lions filmikategooria võitis 30-sekundiliste filmide seeria, mis heidab valgust ajakirjanikutöö telgitagustesse ja näitab, millist vaeva peab tõe päevavalgele toomise nimel nägema. Sest tõde ei tule ennast ise pakkuma. Agentuur: Droga5 New York.
The Truth Is Worth It: Resolve
The Truth Is Worth It: Perseverance
The Truth Is Worth It: Courage
The Truth Is Worth It: Fearlessness
The Truth Is Worth It: Rigor
Valik filmikategooria võidutöödest:
Apple at Work: The Underdogs
Klient: Apple
Esitaja: Apple Cupertino
Kuldlõvi
Nike Dream Crazy
Klient: Nike
Agentuur: Wieden + Kennedy Portland
Kuldlõvi
Generation Lockdown
Klient: March For Our Lives
Agentuur: McCann New York
Kuldlõvi
Unmissable
Klient: Heineken
Agentuur: Publicis Italy
Hõbelõvi
Vaata kõiki filmikategooria võidutöid: Cannes Lions 2019 Film
Cannes Lions on maailma suurim loovusfestival, mis toimus tänavu 17. – 21. juunil Prantsusmaal Cannes’is.
Silja Oja, Turundajate Liit