Vaata, millised logod olid tänavu aasta Kuldmunal auhinnaväärilised
Kuldmuna disaini ja meisterlikkuse kategooria üks alamkategooriaid keskendub logomärkidele ning logotüüpidele. Vaatame, millised logod olid sel aastal kõige pilkupüüdvamad!
KULD! DISAIN JA MEISTERLIKKUS / 9.4. Logomärk ja logotüüp
-
Muhulife
Muhulife on inspireeritud elust Muhu saarel. Muhulife seisab aeglaselt kulgeva elu eest, kus pereliikmetel on päriselt aega üksteise jaoks, mida ilmestavad sisukad õhtulaua vestluskaardid sisukate ja südamlike vestluste loomiseks.
Töö esitaja: aasta disainiagentuur BOND.
HÕBE! DISAIN JA MEISTERLIKKUS / 9.4. Logomärk ja logotüüp
-
Logo for Interior architecture studio
Aeris on tippkvaliteediga interjööride disainiga tegelev ettevõte, kelle logos on nende töödelegi omane elegants ja detailitundlikkus. Kuna loovas töös on autorite roll ülioluline, on igal Aerise disaineril ka logo võtmes kordumatud initsiaalid signatuuriks.
Töö esitaja: Identity.
PRONKS! DISAIN JA MEISTERLIKKUS / 9.4. Logomärk ja logotüüp
-
ADCE Estonia logo
Uue identiteedi loomisel võeti eesmärgiks peegeldada ADC Estonia disainitrendide ja valdkonna mitmekesisust. Logomärgi aluseks sai rukkilill ja tema rahvuslikud sümbolid. Iga kroonleht sümboliseerib disaini erinevat suunda, mis koos moodustavad ainulaadse ning dünaamilise elemendi.
Töö esitaja: aasta reklaamiagentuur Tabasco.
Toimetas: Kärt Tomp, TULI