Veebinar “Kogu tõde TULI agentuuride tuntuse ja maine uuringust”
Sel suvel toimus EMORi ja TULI koostöös uuring: “Turundusagentuuride maine ja klientide rahulolu 2021″. 25. augustil kell 15:00 algaval veebinaril anname ülevaate uuringu põhitulemustest ja sellest, kuidas, kellelt ja mida küsiti.
Uuringus kaardistati 63 reklaami-, disaini-, üritusturunduse ja suhtekorralduse ning meediaagentuuri tuntust ja mainet. Uuringule vastas 397 turundusvaldkonna otsustajat.
Veebinaril esineb uuringujuht Mari-Liis Eensalu, kes vastab muuhulgas küsimustele:
- Kes osutusid kõige tuntumateks ja mainekamateks agentuurideks? Kes on pingeridades tõusnud ja kes langenud?
- Mille aluselt turundajad agentuure valivad ja mis on nende jaoks täna kõige aktuaalsemad teemad?
- LISAKS: Veebinaril on hea võimalus ära küsida kõik küsimused, mis aruandega tutvumisel on tekkinud.
Mari-Liis on enam kui 20-aastase töökogemusega uuringuvaldkonna juhtekspert, kes vastutab Emoris kliendikogemuse uuringute valdkonna arendamise eest ja tegeleb erinevate äriteenuste valdkonna võtmeklientide nõustamise ning uuringuprojektide juhtimisega.