16.08.2021

Veebinar “Kogu tõde TULI agentuuride tuntuse ja maine uuringust”

Sel suvel toimus EMORi ja TULI koostöös uuring: “Turundusagentuuride maine ja klientide rahulolu 2021″. 25. augustil kell 15:00 algaval veebinaril anname ülevaate uuringu põhitulemustest ja sellest, kuidas, kellelt ja mida küsiti.

Uuringus kaardistati 63 reklaami-, disaini-, üritusturunduse ja suhtekorralduse ning meediaagentuuri tuntust ja mainet. Uuringule vastas 397 turundusvaldkonna otsustajat.

Veebinaril esineb uuringujuht Mari-Liis Eensalu, kes vastab muuhulgas küsimustele:

  • Kes osutusid kõige tuntumateks ja mainekamateks agentuurideks? Kes on pingeridades tõusnud ja kes langenud?
  • Mille aluselt turundajad agentuure valivad ja mis on nende jaoks täna kõige aktuaalsemad teemad?
  • LISAKS: Veebinaril on hea võimalus ära küsida kõik küsimused, mis aruandega tutvumisel on tekkinud.
mari liis eensalu 1
Mari-Liis Eensalu.

Mari-Liis on enam kui 20-aastase töökogemusega uuringuvaldkonna juhtekspert, kes vastutab Emoris kliendikogemuse uuringute valdkonna arendamise eest ja tegeleb erinevate äriteenuste valdkonna võtmeklientide nõustamise ning uuringuprojektide juhtimisega.

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt