Uudised
Veel jõuad! Loovusfestivalile Golden Drum saab töid esitada 4. septembrini
Kesk- ja Ida-Euroopa agentuuridele suunatud mainekas loovusfestival Golden Drum tähistab sel aastal 30. sünnipäeva. Tööde esitamine konkursile on avatud 4. septembrini. Auhinnad antakse üle pidulikul Golden Drumi galal, mis toimub 10. oktoobril Portorožis, Sloveenias.
INTERVJUU | AI ekspert Kristo Peterson: suur osa turundajatest jätab AI potentsiaali realiseerimata
“Kui sa igapäevaselt AI-ga ei tegele ning seda ei rakenda, on raske aru saada, mille näol on tegemist haibiga ja mis on see 10-20%, mis aitab turundajatel paremaid tulemusi saavutada,” räägib Kristo Peterson, kes on AI-ga tegelenud juba 2015. aastast. Septembris annab ta TULI liikmetele kaheosalise töötoa.
VAATA! Brand Capitali uuringust selgusid Eesti kõige silmapaistvamad brändid
Täna, 28. augustil, avalikustati Eesti kõige silmapaistvamad brändid. Sel aastal võistles seitsmes kategoorias 311 kaubamärki, millest finaali pääses 35. Võitjad kuulutatakse välja 20. septembril Riias toimuval turundussündmusel Baltic Brand Forum.
ÜMARLAUD | Üritusturunduse suvi: hinnatõus ei ole kindlasti korrelatsioonis ürituste eelarvete tõusudega ning see on väljakutsuv
Vabadus valida, jätkusuutlikkus ning puhkamine – sedasi kirjeldatakse 2024. aasta üritusturunduse tipphooaega. Selle suve trendidest, majandusest ja õppetundidest rääkisid Mikk Puurmann (Orangetime Event), Priit Mikk (Amazing Productions) ja Merily Heinmaa (Celebrate Group).
INTERVJUU | META Advisory partner Ann Hiiemaa jagab noortele nippe: enne õnnestumisi on aastaid ebaõnnestumisi
META Advisory partner ja tiimijuht Ann Hiiemaa jagas aasta alguses noortele häid nippe, kuidas tudengina praktikale saada. Nüüd rääkisime laiemalt tööturust, persoonibrändist ning julgusest.
Seiklusfirmaga 360 KRAADI on liitunud ürituskorralduse taustaga turundusjuht
Seiklusmänge ja matkasid pakkuva ettevõtte 360 KRAADI meeskonnaga on liitunud turundusjuht Lisbeth Roos, kelle kogemused nii turunduse kui ka ürituskorralduse valdkonnast aitavad mängud viia rohkemate inimesteni ja tõsta neis huvi mängulise liikumise vastu.
INTERVJUU | Saku Õlletehase turundusjuht Eva Maarend: see võib olla ebapopulaarne arvamus, aga…
Saku Õlletehas enam nii palju oma roheteemadest ei räägi kui varasemalt. Miks? Ettevõtte turundusjuht Eva Maarend külastas Imagine\TBWA podcast’i “Backslash” ning jutustas jätkusuutlikkusest. Toome räägitu teieni teksti kujul.