Uudised
INTERVJUU | Rain Lõhmus: minus tekitab pigem tülgastust, kui näen järjekordset kodulaenu reklaami, kus istuvad õnnelikud inimesed
Ettevõtja, pankur ja investor Rain Lõhmus on seotud olnud nii mõnegi (kuri)kuulsa reklaamiga. Üks neist on jõudnud isegi kohtusse. Kuldmuna 25. sünnipäeva eel rääkis LHV asutaja, kuidas reklaamid sündisid ja milline on tema suhe turundusega.
MINU ESIMENE KULDMUNA | Kadi Abe: idee tuli lihakäntsaka kõrval isaga vesteldes
Minu isale, elupõlisele põllumehele ja kalamehele, hariduselt agronoomile, meeldis väga loovideid välja mõelda. Iga kord, kui ma Saaremaale läksin, rääkis ta mulle mõne uue idee, oli see siis lihtsalt mõni uitmõte või teinekord lausa suitsuaahju kõrval istudes kirja pandud teleklipi idee, räägib Nobel Digitali loovjuht Kadi Abe.
INTERVJUU | Kuldmuna üritusturunduse žürii juht Martin Rauam: meid märgatakse välismaal, aga me ei oska ise eriti eksportida
Kuldmuna üritusturunduse žüriid juhib Jolose partner Martin Rauam. Intervjuus räägib ta, kuidas sai rallisõitjast üritusturundaja; milline on valdkonna tulevik ning kuidas Kuldmunale hästi töid esitada.
INTERVJUU | Taeva Pesamuna žürii esimees Gert Lee: meie konkursil saavad noored luua täpselt selliseid töid, nagu nad ise tahavad
Kuldmuna pole ainult vanadele kaladele, vaid ka kõigile noortele reklaamihuvilistele. Alla 26-aastastele loodud Taeva Pesamuna konkurss toimub taas ja toimub võimsalt. Esikohatiim sõidab võistlustulle Cannes’i reklaamifestivali noortekonkursile. Žürii esimees, Taeva strateeg Gert Lee, annab põgusas intervjuus nii mõnegi vihje, millele tuleks sel aastal tähelepanu pöörata.
INTERVJUU | Kuldmuna disainižürii juht Bruno Palmik: kui sa hindad disaini ainult enda järgi, siis kuhu valdkond areneb?
Kuldmunal valib parimatest parimaid taas kaks erinevat disainižüriid, üht neist juhib Optimisti kunstiline juht Bruno Palmik. Rääkisime Brunoga kriitikast, disainitülidest, tasemest ja auhindadest.