Uudised
TULIUUS LIIGE | Powerhouse’i juht Janek Mäggi: organisatsioon on nagu inimorganism, kui pea oma rolli ei täida, siis eluke kaua ei kesta
Ministrist luuletaja, suhtekorraldajast kabetaja, alatine arvaja – TULI värske liikme Powerhouse’i juhi Janek Mäggi kirjeldamiseks leiab rohkelt sõnu. Intervjuus räägime sellest, kuidas sõnu enda hüveks kasutada. Samuti peatume lobistamisel, Nursipalul, headel juhtidel ja teistel olulistel teemadel.
INTERVJUU | Eesti noored Cannes Lionsil: teiste solvamine pole enam naljakas
Taeva Pesamuna tänavused tšempionid Jana Saastamoinen ja Aleksander Väär lendasid jaanipäeva eel Cannes’i, et osaleda sealsel konkursil Young Lions. Prantsusmaa palmide all võitu ei tulnud, kuid mõtteainet pakkus maailma tähtsaim loovusfestival küllaga.
INTERVJUU | Aasta disainiagentuur BOND: bränding ei ole kulu, vaid investeering, mis tõmbab maha paljud teised kulud
BOND kerkis aasta disainiagentuuride arvestuses pjedestaali kõrgeimale astmele teist aastat järjest. Huvitaval kombel võideti tänavu kõik neli kulda ühe kliendiga – US Real Estate’i ehk USREga. Istusime BONDi Tallinna stuudio juhi Nils Kajanderi ning USRE turundusjuhi Triin Tammelaga Rotermannis maha ning arutasime asja.
INTERVJUU | Jolose edu võti on tiimitöö: kui kolleegil hakkab kumm tühjaks minema, laenatakse pumpa
Kalakotlettidest, pingest ning jätkusuutlikkuse standarditest jutustavad Jolose loovjuht ja loovtiimi juht Melissa Mühlberg ning projektijuht ja produktsioonitiimi juht Kadi-Liis Allen. Miks me sellest kõigest räägime? Ikka seepärast, et Jolos tunnistati Kuldmunal juba neljandat aastat järjest aasta üritusturundusagentuuriks.
INTERVJUU | Optimist Digitali juht Andrei Maksimik: erilist tööd tehes peab natuke hirmus olema
“Räägitakse ainult numbritest ja sihikutest, aga kui kõik loevad sama hästi numbreid, siis oleme algpunktis tagasi,” räägib Optimist Digitali juht Andrei Maksimik. Intervjuus tuleb juttu loovusest, jaburdustest ning piiridest.
INTERVJUU | Aasta reklaamiagentuur Tabasco: oleme tugeva idee usku ja nii polegi palju meediaraha vaja – reklaam hakkab ise oma elu elama
Kui kasutada jalgpallimõisteid, tegi Tabasco Kuldmunal kübaratriki – aasta reklaamiagentuuri tiitel tõsteti pea kohale kolmandat aastat järjest. Agentuuri tegevjuht Karl Multer ning loovjuht Indrek Viiderfeld räägivad Pakendikeskusest, kuidas sünnivad ideed ning mis saab edasi.