Uudised

Cannes’i blogi | Aga äkki usaldamegi räpparid ja lapsed maailma päästma?
Äkki on tõesti nii, et maailma suudavad päästa vaid räpparid, sest nad on ainsad inimesed, kes julgevad lastega rääkida päris asjadest?

EKA disainiteaduskonna kolme uude magistriprogrammi saab kandideerida ka ilma eelneva disainihariduseta
Kogenud disainerid ja õppejõud Ruth-Helene Melioranski, Stella Runnel, Marta Konovalov, Kärt Ojavee ning Juss Heinsalu alustavad selle aasta sügisest Eesti Kunstiakadeemia (EKA) disainiteaduskonnas kolme uue tulevikku kujundava magistriõppekava juhtimist, mis on loodud maailmast ja inimestest hoolijatele. Uued programmid keskenduvad tänapäeva ühiskonna probleemide lahendamisele, kasutades selleks disaini meetodeid.

INTERVJUU | Turundus- ja kommunikatsiooniekspert Piret Reinson: sa ei saa olla turunduses edukas, kui ei saa kommunikatsioonist aru
Piret Reinson on turundus- ja kommunikatsioonisektoris tegutsenud enam kui 25 aastat. Selle aja sisse mahub töötamine ETV-s, Hansapangas, Nordeas ja E-residentsuses. Täna on ta elukindlustusfirma Lyfery üks asutajatest. Rääkisime Piretiga aja planeerimisest ja selle tähtsusest, erinevate erialade sidumisest ning sellest, kuidas turundus on läbi aegade muutunud.

INTERVJUU | Aasta disainiagentuur BOND: bränding ei ole kulu, vaid investeering, mis tõmbab maha paljud teised kulud
BOND kerkis aasta disainiagentuuride arvestuses pjedestaali kõrgeimale astmele teist aastat järjest. Huvitaval kombel võideti tänavu kõik neli kulda ühe kliendiga – US Real Estate’i ehk USREga. Istusime BONDi Tallinna stuudio juhi Nils Kajanderi ning USRE turundusjuhi Triin Tammelaga Rotermannis maha ning arutasime asja.

20 parimat AI turundustööriista, mille abil oma ettevõtet 2023. aastal kasvatada
Tehisintellekti (AI) kasutamine turunduses on jõudnud peavoolu. Raske oleks leida ettevõtteid – nii suuri kui ka väikeseid –, mis ei kasuta oma brändi või toodete reklaamimiseks parimaid AI turundustööriistu. Toome sinuni mõned populaarsed tööriistad.

Tere Tallinn! Baltic Brand Forum toimub sel aastal Eestis
Viiendat korda toimuv Baltic Brand Forum toimub 22. septembril Tallinnas, Fotografiskas. Paneeldiskussioonide ja loengutega jagavad oma teadmisi brändieksperdid ja oma valdkonna professionaalid 6 erinevast riigist. Päeva lõpus autasustatakse erinevates kategooriates Baltikumi silmapaistvamaid brände.

INTERVJUU | Jolose edu võti on tiimitöö: kui kolleegil hakkab kumm tühjaks minema, laenatakse pumpa
Kalakotlettidest, pingest ning jätkusuutlikkuse standarditest jutustavad Jolose loovjuht ja loovtiimi juht Melissa Mühlberg ning projektijuht ja produktsioonitiimi juht Kadi-Liis Allen. Miks me sellest kõigest räägime? Ikka seepärast, et Jolos tunnistati Kuldmunal juba neljandat aastat järjest aasta üritusturundusagentuuriks.

INTERVJUU | Optimist Digitali juht Andrei Maksimik: erilist tööd tehes peab natuke hirmus olema
“Räägitakse ainult numbritest ja sihikutest, aga kui kõik loevad sama hästi numbreid, siis oleme algpunktis tagasi,” räägib Optimist Digitali juht Andrei Maksimik. Intervjuus tuleb juttu loovusest, jaburdustest ning piiridest.

Viimane võimalus! EBS Turundusjuhi arenguprogrammi (TUJU) soodushind kehtib 16. juunini
Koolitusvaldkonnas tuleb turu trendidest eespool käia. TUJU arenguprogramm, mis stardib sel sügisel viiendat korda, on täiendatud koosloomevestluste, edasi- ja tagasiside temaatika juhendamisega ja täiesti uue teemana on programmis innovatsiooni juhtimine. TUJU arenguprogrammi soodushind kehtib 16. juunini.

Kuula raadioreklaame, mis pälvisid Kuldmunal enim tähelepanu
Kuldmuna turunduskommunikatsiooni kategooria üks alamkategooriaid keskendub raadioreklaamidele. Vaatame, millised reklaamid särasid sel aastal kõige eredamalt!

Case study: Astri Grupi “TEO TAHE” kampaania oli AI tegu
Jätkusuutlik mõtlemine ja tegutsemine on teema. Samamoodi on AI teema. “Kui juba keskkonnast ja roheteemadest räägime, siis tundus ainuõige võtta olulisel määral töökaaslaseks AI, et toota vähem rekvisiite, mida eraldi pildistamise jaoks oleks vaja läinud,” selgitab tehisintellekti kaasamist Astri Grupi turundus- ja kommunikatsioonijuht Piret Vapajeva.

Hiiumaa turismiklaster alustas teavituskampaaniat “Õpi päriselt puhkama!”
Loovlahenduse autor agentuur Lennuk lähtus sellest, kuidas luua kampaanias sümbioos moodsast arengukeskusest ja vaimurikkast ürgpaigast. Kuidas siis ikkagi õigesti puhata? Vastuseid jagab agentuur Lennuk juht Anna Peterson, Hiiumaa turismiklastri juht Kristel Üksvärav ja Peaasi.ee juht Anna-Kaisa Oidermaa.