Uudised
TULI TASKUHÄÄLING JA INTERVJUU | Kärt Villmann: AI ei võta mitte kunagi inimese kohalolu ära
TULI taskuhäälingusse on külla jõudnud Kärt Villmann, kes on AD Angels partner ja disainer. Rääkisime Kärdiga ICOM Networki kuulumisest, disainitrendidest, AD Angelsi saamisloost ja paljustki veel!
Artiklist leiad nii taskuhäälingu kui ka mõned mõtted intervjuust kirjalikus vormis.
INTERVJUU | Märt Jõesaar: tehnoloogia kasutamisega ei tasu hiljaks jääda, mõne aasta pärast olete lootusetult maas
Pöörastest algoritmidest, personaliseeritud veebist, andmete turvalisusest ning sellest, kas telefon kuulab meid pealt või mitte, räägib intervjuus TULI liikme LeverUp’i äriarenduse juht Märt Jõesaar.
Balti Jaama Turu turundusjuht Claudia Gross: kas tasulised reklaamid tasuvad end ära?
Ainult sotsiaalmeediasse postitamist ei saa juba ammu sotsiaalmeedia turunduseks lugeda. Pidevalt muutuvate algoritmide tõttu kaovad orgaanilised postitused muu infovoo sisse lihtsalt ära. Selleks, et tihedas tähelepanu tööstuses silma paista, on mõistlik osa turunduseelarvest panustada ka tasulistesse reklaamidesse (paid ads). Mis on just tasuliste reklaamide puhul oluline? Sellest räägib lähemalt Balti Jaama Turu ja Keskturu turundusjuht / Astri Grupi sotsiaalmeedia juht Claudia Gross.
OTT LUMI VALIMISANALÜÜS | Vähe skandaale ja palju mittemidagiütlevaid debatte
Esmalt pean ütlema seda, et minu näol on tegemist eelkõige valitsussuhete nõustajaga ehk oma olemuselt inimesega, kes ei tegele igapäevaselt poliitika, kaupade või teenuste turundamisega. Aga kui TULI tegi mulle ettepaneku teha väike analüüs, siis mõtlesin, et hea küll, ei saaks öelda, et mul ei oleks üldse erinevate valimiskampaaniatega kogemusi, kirjutab Ott Lumi, META Advisory erinõustaja ning riigi- ja poliitikateaduste doktor.
Tehisintellekti kasutamisest igapäevaelus ja turunduses
Tehisintellekt ehk AI on ühtäkki muutunud meie elu integraalseks osaks. Kuigi AI on tõusnud alles viimase poole aasta seas me kõrgendatud huviorbiiti, siis tegelikkuses on ta kasutusel olnud me kõigi nina all juba aastaid. Põhjus, miks AI järsult on hakanud huvi- ja meediakünnist ületama, on suuresti tänu ChatGPT lansseerimisele mullu novembris. Ent mida toob tulevik, mis on AI võimalused täna ning kas AI hakkab ühel päeval asendama inimest? La Ecwadori digitiimi copywriter Karl-Lennart Meri selgitab lähemalt.
TULIUUS LIIGE | MM Grupi turundusjuht Tiina Lepisk: kriitika asemel võiks märgata, et oleme Eesti kapitalil põhinev ettevõte
Raamatutest vanadekodudeni, kinodest kassi mänguasjadeni. TULI värskeima liikme MM Grupi ampluaa on tõesti erakordselt lai. Ettevõtte turundusjuht Tiina Lepisk räägib äri ja oma töö köögipoolest.
TULI TASKUHÄÄLING JA INTERVJUU | Tanel Lillepalu: meil väikese riigina on suur eelis olla teerajaja
TULI taskuhäälingu külaline on seekord agentuuri Jolos partner ja tegevjuht Tanel Lillepalu. Juttu tuleb üritusturundajate müütidest, kliendi-agentuuri koostööst, aga ka ürituste ärajäämistest, jätkusuutlikkusest ning pekki-minemise õhtutest. Artiklist leiad nii taskuhäälingu kui ka mõned mõtted intervjuust kirjalikus vormis.
Uus reaalsus: Elisa tehnoloogiaüksuses on nüüd kõik suvised töönädalad nelja päeva pikkused
Elisa kordas jaanuaris enam kui 200-liikmelises tehnoloogiaüksuses möödunud suvel toimunud lühendatud töönädala pilootprojekti. Positiivsete tulemuste ajendil muutuvad nelja päeva pikkused töönädalad nüüdsest suvekuudel uueks normiks ning tehnoloogiaüksuse töötajad saavad reedeti keskenduda puhkamisele, õppimisele või keskendumist nõudvatele tööülesannetele.
MINU ESIMENE KULDMUNA | Ants Tõnisson: klipp oli eetris vaid kaks päeva, sest ettevõtte omanik käskis selle maha võtta
Alustasin tööd reklaamiagentuuris Tank aastal 2007. Seega esimene Kuldmuna, kuhu ka mõne minu sulest tulnud töö esitada sai, toimus 2008. aastal. Kohe kukkus ka Hõbemuna Tere piimakombinaadi imagoklipi eest, millega seonduv on samas omamoodi kurioosne lugu, kirjutab praegune Tanki kopiraiter Ants Tõnisson.
TULI TASKUHÄÄLING JA INTERVJUU | Eva Saar sponsorlusest: logode surnuaeda ei taha keegi ja turundajad on Eestis nii palju arenenud, et see enam ei köida
TULI taskuhäälingut külastas sel korral produtsent ning Baltimaade suurima džässfestivali Jazzkaar turundusjuht Eva Saar. Muidugi peatuti mainekal muusikaüritusel, kuid teemasid jagus kultuuriürituste turundamisest ja sponsorlusest kuni selleni, millist mõju avaldas koroona piletiostu harjumustele. Artiklist leiad nii taskuhäälingu kui ka mõned mõtted intervjuust kirjalikus vormis.