Uudised

TULIUUS LIIGE | Elsavie turundusjuht Anneli Nurk: meie suurim vastutus on, et me ei muutuks brändiks, kes ütleb kaheldavaid asju
Ükski meie artikkel pole niivõrd palju rääkinud kõhu mikrobioomist, kui see, mida sa just loed. TULI värske liikme Elsavie turundusjuht Anneli Nurk jutustab sellest, miks nad ei taha rõhuda välimusele, vaid tervisele; kuidas mehi rohkem arsti juurde saada ja mis asjaga nad õigupoolest tegelevad.

INTERVJUU | Eesti noored Cannes Lionsil: teiste solvamine pole enam naljakas
Taeva Pesamuna tänavused tšempionid Jana Saastamoinen ja Aleksander Väär lendasid jaanipäeva eel Cannes’i, et osaleda sealsel konkursil Young Lions. Prantsusmaa palmide all võitu ei tulnud, kuid mõtteainet pakkus maailma tähtsaim loovusfestival küllaga.

LÕPUTÖÖ | Kuidas vältida riske, mis võivad brändi ning suunamudija vahelises koostöös tekkida
Tänu oma autentsusele ja personaalsusele on suunamudija turundusest saanud populaarne viis oma brändi, toodete või teenuste reklaamimiseks. Lisa Marie Klandorfi lõputöö “Võimalikud riskid brändi ja suunamudija vahelises koostöös Eesti brändide näitel” uuris, mis võib suunamudija turunduses nihu minna.

META Advisory’ga liitus mitu uut tiimiliiget
Eesti juhtiva PR-ja valitsussuhete agentuuriga META Advisory liitus neli suure kogemustepagasiga kommunikatsioonikonsultanti – Stina Pley, Kärt Kallaste-Alas, Reet Pärgma ja Elo Ellermaa. Praeguseks on META nõustamisbüroo tiim kasvanud 25-liikmeliseks.

Kaubamaja turundusdirektor Britta Ratas: Cannes’is räägiti, et turundajad peaksid rohkem mesilaste moodi olema
Cannes’i loovusfestivalil ei möödunud ükski ettekanne AI mainimiseta ja seetõttu tuleb minulgi sel teemal peatuda. Aga üsna põgusalt. Rohkem tahan arutleda kreatiivsuse üle ning rääkida sellest, kuidas festival mõttemaailma muudab, kirjutab Kaubamaja turundusdirektor Britta Ratas.

INTERVJUU | Adacti asutaja Kalev Kärpuk: ükski klient, kes on võrrelnud meid ja konkurente, pole valinud konkurente
Ürgsest soovist mängida, USA-sse laienemisest ning sellest, kuidas saada klientideks Gucci ja Starbucks, jutustab turundusidu Adact asutaja Kalev Kärpuk. Muuhulgas selgub, miks peab Kalev Adacti oma valdkonnas maailma juhtivaks ettevõtteks.

EssenceMediacomi uus lahendus muudab digikampaaniad keskkonnasõbralikumaks
EssenceMediacom Estonia astus olulise sammu digireklaamide keskkonnamõjuga tegelemiseks. Nüüdsest kasutatakse lahendust, mis võimaldab klientidel hinnata ja hallata oma digireklaamide jalajälge.

CANNES | Mobiilikategooria Grand Prix sisaldas midagi, mida kõik vihkavad. Kuld paljastas aga korruptsiooni
Mobiiltelefone nähakse tööriistadena, millega helistada, sõnumeid saata ja samme lugeda. Kui sellest kaugemale vaadata, võib leida vahendi, mille abil inimestega emotsionaalseid ja sotsiaalseid sidemeid luua. Vähemalt nii rääkis Cannes Mobile Lionsi žürii.

RecruitLab muudab nime Teamdashiks ja tuleb välja uue brändiga, et kasvada Ühendkuningriigi turul
Baltikumis soojalt vastu võetud Teamdashi tarkvara võimaldab värbajatel efektiivselt organiseerida kogu oma värbamisprotsessi – alustades kandidaatide leidmisest tänu efektiivsetele disaini- ja reklaamitööriistadele, lõpetades intervjueerimise, palkamise ja tiimisisese koostöö kiirendamisega.

LÕPUTÖÖ | Noored talendikad tööotsijad vaatavad just neid kriteeriumeid täitvate tööandjate poole
Tänast maailma kujundavad sotsiaalsed muutused, talentide jahtimine, juhtimine ja kiiresti arenev info- ja kommunikatsioonitehnoloogia valdkond, kirjutab Eva Kauponen, kes tutvustab oma lõputööd “ESG standardite ja nende elementide roll tööandja brändikommunikatsioonis Eesti IKT valdkonna näitel.”

19 AASTAT CANNES’IS | Marika Jahilo: Cannes pole enam koht, kus teadmisi hankida, vaid kus network’ida ning see peabki nii olema
Cannes’i loovusfestivali aitab meil mõtestada Marika Jahilo, kes on viimased 19 aastat olnud Cannes Lions’i ametlik esindaja Eestis. Mis on ajaga muutunud, mida räägiti tänavu ning kuidas käituda, kui sul on 500 ärikingitust, mida pole kuhugi panna?