Uudised

TULIMUST | Kuidas väikese eelarvega seenenäitus viimase 37 aasta rekordi tegi
TULImusta konkursi vaieldamatult kõige õnnelikum võitja oli Eesti Loodusmuuseum. Asutuse direktor Heidi Jõks oli laval tulemusturunduse kategooria esikohta vastu võttes silmnähtavalt üllatunud. Veel mõni päev hiljemgi on ta triumfist elevil.

Case study: Eestis hakkavad rändama neli iseloomuga robotit
Ringdisain, jäätmekäitlus ja nutikas tarbimine on tuntud fraasid, mille kergekäeline kasutus kipub need taandama sõnakõlksu staatusse. Tähenduse olulisust see siiski ei vähenda. Kui noortele selgitada juba maast madalast teemade sisu ja tähtsust, saab keskkonnateadlikust mõtteviisist normaalsus.

Üritusturundajate tuntuima konkursi finaalis on taas rohkelt Eesti agentuuride töid
Eelmise nädala lõpus avalikustati üritusturunduse suurima ja tuntuima võistluse ehk BEA World Festivali shortlistid. Finaali jõudsid ka Eesti agentuuride tööd, nende seas ka Kuldmuna 25 pidu!

INTERVJUU | Tippjuht Kai Realo: massidele müümine on minu hobi
Suurest burgerist, väikestest tõbrastest ning sellest, miks juhtimine on nagu turundamine, jutustame hinnatud tippjuhi Kai Realoga. Ragn-Sellsi boss ning Tööandjate Keskliidu volikogu esinaine räägib turundusest tuliste silmadega – see on tema kirg!

GALERII | Making Sense’il esinesid oma ala tipud
Neljapäeval, 9. novembril, toimus Erinevate Tubade Klubis rahvusvaheline konverents Making Sense, kus esinesid hinnatud turunduseksperdid üle kogu Euroopa.

VÄLJAMÜÜDUD! Making Sense’i piletid on otsas, tutvu konverentsi kavaga
Making Sense’i konverents toimub juba homme, 9. novembril, Erinevate Tubade Klubis. Lavale astuvad turundustegijad Eestist ja Euroopast. Tuletame veel kord meelde efektiivsele ja jätkusuutlikule turundusele keskenduva konverentsi ajakava.

TULIUUS LIIGE | Smartpost Itella: ainuüksi hea turundusega ei tee selles valdkonnas midagi ära
Kas ja miks on Smartpost Itella parem kui konkurendid? Millised väljakutsed on ettevõtet ees ootamas? Sellest ja muust räägib ettevõtte Baltikumi-ülene turunduse- ja kliendikogemuse juht Annika Parm.

INTERVJUU | Anu Ubaud: mind üllatab siiani, et ettevõtted arvavad, et ajakirjandus peab igast nende loost huvitatud olema
Kuidas saada oma jätkusuutlikkuse uudist meediasse? Making Sense’i konverentsil räägib sellest soomlanna Anu Ubaud, maineka ajalehe Helsingin Sanomat endine peatoimetaja ning brändi- ja kommunikatsiooniagentuuri United Imaginations kaasasutaja.

Mida toob 2024. aasta sotsiaalmeedia turunduses?
2024. aastal sotsiaalmeedia mõju aina kasvab – selle kasvu peatumist on keeruline ette näha. Oleme tunnistajaks trendidele, mis muudavad suhtumist sotsiaalmeedia platvormidesse, tarbijate käitumisse ja brändide suhtlusviisidesse. Digiturunduse agentuuri NORDigital ja turundusagentuuri Adhaus asjatundjad avavad ukse uude aastasse, mil sotsiaalmeedia turundus saab raketikiirusel hoogu juurde.

Süstida või mitte süstida? Tänasest algab diabeedi teavituskampaania
Eestis põeb diabeeti umbkaudu 100 000 inimest. Diabeeti iseloomustab kõrgenenud veresuhkrutase ning see haigus on hakanud maailmas võtma epideemia mõõtmeid, mistõttu on oluline teadlikkust tõsta.

FINALISTID SELGUNUD! Just need tööd võistlevad TULImusta auhindade nimel
Järgmisel neljapäeval selguvad teist korda toimuva tulemuskonkursi TULImust võitjad. Seitsmeliikmeline žürii kogunes eile, 2. novembril, ning valis 54 töö seast need kõikse paremad.