Uudised

Navigeerimine majanduslike väljakutsete sees: praktiline juhis tugeva turunduseelarve koostamiseks
Eesti majandus on teist aastat järjest languses. Kuigi prognoose on erinevaid, siis tarbimine ja ettevõtjad on muutunud ettevaatlikumaks. Harjumuspärased ärimudelid ja strateegiad võivad lähitulevikus osutuda ebaefektiivseks. Selles tasub aga näha võimalust. Võimalust optimeerimiseks, innovatsiooniks ning turul uute niššide leidmiseks, kirjutab Convertali digiteenuste juht Christina Värno.

LÕPUTÖÖ⎜Uudiskirja päise näitel: emoji on rohkemat kui lihtsalt kollane naerunägu
E-maili turundus on üks tõhusamaid viise, kuidas saada tarbijaga otse kontakt ja luua usaldusväärne ja pikaajaline kliendisuhe. Aina tõusva trendina käivad uudiskirjadega kaasas emoji’d. Kõik ikka selleks, et sissetulevate kirjade seas paremini lugeja tähelepanu püüda. Minu bakalaureusetöö eesmärgiks oli väikeettevõtte näitel välja selgitada, kas ja kui tõhus on emoji kasutamine uudiskirja päises, kirjutab Karolin Linamäe.

INTERVJUU | Golden Drumi president Mojca Briščik: loovuseks peame leidma viisi, kuidas vahel rajalt kõrvale kalduda
Valdkonda ootavast talendikriisist, loovusest, tehnoloogiast ning festivalist endast jutustas TULI-le Golden Drumi president Mojca Briščik. Kesk- ja Ida-Euroopa riikidele avatud reklaamikonkurss jagab tänavu auhindasid 9.-10. oktoobril Sloveenias. Töid saab esitada 1. septembrini.

Kampaania võitleb koolikiusu vastu! Naiste võrkpalli EMil Tallinnas särab auhinnakarikas, mida keegi ei soovi saada
SA Kiusamisvaba Kool tänavune algatus koostöös Eesti Võrkpalli Liidu ning naiste rahvuskoondisega toob Tallinnas 16. augustil algaval Euroopa meistrivõistluste finaalturniiril lisaks tippvõrkpallile tähelepanu keskmesse ka koolikiusamise valusa teema. Selle rõhutamiseks on loodud Eesti tulemuste eest koolikiusus auhinnakarikas, mida keegi tegelikult ei soovi saada. Samuti kogutakse turniiril annetusi kiusuennetuseks.

TULIUUS LIIGE | Apotheka: kõik, kes julgevad teha turundust, kus hind ja bränd on tasakaalus, saavutavad varem või hiljem eelise
Kuidas pääseb turundaja hinnasõja nõiaringist? Sellest, edukultusest ning apteegi laiemast tähendusest jutustavad meile TULI värske liikme Apotheka turundusjuht Piia Pundi ning Magnum kontserni turundusjuht Maarja-Liis Toomik.

LÕPUTÖÖ | Hästi läbimõeldud keskkonnahoidlik pakend aitab kulusid kokku hoida
Lõputöö “Ringmajandust toetav müügipakendi rebränding leivatoodete näitel” käsitleb pakendi disaini ringmajanduses. Pakend on üks kiiremini jäätmeteks muutuv ese, mis tekitab keskkonnaprobleeme, sealhulgas toksilist keskkonda ja ressursside ammendumist. Üha enam on vajadus keskkonnahoidlike ja jätkusuutlike süsteemide järele, kirjutab Merke Luuk.

CANNES LIONS | Vanasti müüs arvamuse puudumine. Nüüd on vastupidi!
Lavale astub Michael Johnson. Kõigi aegade üks vingemaid kergejõustiklasi, kelle portfooliost leiab 200 ja 400 m jooksu maailmarekordeid ning ainult kuldmedaleid. Neli kulda olümpialt, kaheksa tükki MMilt, mitte ühtegi hõbedat ega pronksi. LEGEND läbivate suurte tähtedega. Aga mida teeb 55aastane härra Cannes Lionsil? Räägib asjadest, millest sportlased ei julge ega taha rääkida.

“Kui Dostojevski kaevus inimhinge ja inimelu saladustesse, siis ega Barbie pole sellest väga kaugel” ehk Kas “Barbie” on film või reklaam?
Mitu korda sina see suvi Barbie oled öelnud? Mina ilmselt rohkem kui senises elus kokku. Eelmisel kuul esilinastunud “Barbie” on tõeline megahitt. Roosa on vallutanud nii virtuaalelu kui ka linnatänavad. Mis on “Barbie” fenomen? Kas (filmi)maailm on enam Kendine? Kas varsti näeme Mesikäpa või Limpa ekraniseeringut?

TULIUUS LIIGE | Mainor Ülemiste: turunduseelarved hoiame kontrolli all, kuid arendusi pausile ei pane
Turundusest, brändingust, lennukitest, rongidest ja autodest räägime Mainor Grupi turundus- ja kommunikatsioonijuhi Liivika Lapiga, kelle hoole all on ka Ülemiste City’t arendava Mainor Ülemiste turundus.

Ei tohi silmi pööritada, kui ma ei saa alati koosolekule tulla ehk Kuidas saavad agentuurid olla lastevanematele paremad tööandjad
Loovagentuuride kuvandiga käivad tihtilugu kaasas märksõnad nagu nooruslikkus, chill õhkkond, meeleolukad peod ja coolness factor. See väljendub ka kontorite sisekujundustes ja boonustes. Õllekülmik, pinksi- ja piljardilaud, pitsaõhtud ja väljasõidud välismaale peaksid lohutama kiirete tähtaegade, viimase minuti muudatuste ning stressirohkete päevadega toimetulemisel.