Uudised

INTERVJUU | Soomes töötav kunstiline juht Pauline Marie Korp: loovinimeste vastutus on teha brändile midagi, mis loob väärtust, mitte ei ole spämm
“Soomes on loovmõtlemine rohkem hinnas kui Eestis. Seda nii kaudses kui ka otseses mõttes, sest selle eest ka makstakse rohkem. Eestis on raske põhjendada, miks sa 20 tundi ühte ideed mõtled,” räägib põhjanaabrite agentuuris Bob the Robot leiba teeniv Eesti loovtöötaja Pauline Marie Korp.

LÕPUTÖÖ | Valitsuse sõnumites kõlasid pärast Ukraina sõja algust peamiselt neli üleskutset
Kui mitte kõik, siis peaaegu igaüks mäletab, kus ta oli 2022. aasta 24. veebruari hommikul. Aga kas mäletad, mida sa tegid kuu enne seda, 19. jaanuaril? Nii küsib Birgit Maranik, kelle lõputöö kannab pealkirja “Eesti Vabariigi valitsuskommunikatsiooni sõnumid sõja ja julgeoleku teemadel ühe aasta jooksul”.

TULIUUS LIIGE | Good Bitsi tegevjuht Tiina Marandi: kliendid on öelnud, et teeme üht asja teistmoodi
Good Bits on uue ajastu agentuur. Mis see täpselt tähendab? TULI värske liikme tegevjuht Tiina Marandi räägib, kuidas ettevõte sündis, millised on plaanid ning mis muudab nad eriliseks.

INTERVJUU | Sisulooja ja turundaja Anni Rahula: turunduses tehakse liiga palju otsuseid egode ja nartsissismi pealt
“Ma pole ammu sellist ärevust tundnud,” ütleb Anni Rahula. 14 000 Instagrami jälgijaga sisulooja, turundaja ning jalgpallikohtunik. Närveerima ei pane mitte intervjuu – neid on elus ikka ette juhtunud –, vaid tõsiasi, et ta üritab vestluse ajal tuleva aasta juulis Helsingis toimuvale Coldplay kontserdile pileteid osta.

ARVAMUS | Hele-Mai Viiksaar: X – geniaalsus või üks suur iksitus?
Puht loomuomaselt ei armasta inimesed muutusi, eriti kui see puudutab tuntud ja harjumuspäraseid brände. Jah, logo annab 90ndate võbinaid ja värvid on kulunud, aga see on oma ja tuttavlik, kirjutab Optimisti loovjuht Hele-Mai Viiksaar.

Httpoolist saab Eestis ning Kesk-ja Ida-Euroopas Microsoft Advertising’u esindaja
Aleph gruppi kuuluv Httpool koosneb digiekspertidest üle maailma, ühendades tuhandeid reklaamijaid miljardite tarbijatega. Httpool andis nädala alguses teada, et nad on valitud veebireklaamiplatvormi Microsoft Advertising esindajaks 23 Kesk- ja Ida-Euroopa riigis ning lisaks ka teistes valitud Euroopa riikides*, muuhulgas ka Eestis.

BalticBest 2023 konkursil pälvis enim auhindu Tabasco
Eile auhindas rahvusvaheline žürii reklaamikonkursil BalticBest 2023 parimaid. Enim auhindu, sealhulgas kõige rohkem kuldasid, läks Leetu. Agentuuridest noppis kõige rohkem medaleid Tabasco. Kokku jagati 7 kulda, 13 hõbedat ja 20 pronksmedalit. 17 medalit läks Leetu, 16 Eestisse, 6 Lätti ja üks Horvaatiasse. Kõige edukam agentuur oli Tabasco, tuues koju 9 medalit – 2 kulda, 4 hõbedat ja 3 pronksi.

Coca-Cola Baltikumi uus kommunikatsioonijuht on Liis Lepik
Coca-Cola Baltikumi kommunikatsiooni hakkab juhtima Liis Lepik, kellel on turundus- ja kommunikatsioonivaldkonnas kogemust üle 10 aasta. Varasemalt töötas Lepik Coca-Cola Ida- ja Kesk-Euroopa sotsiaalmeediatiimide piirkonnajuhina.

LÕPUTÖÖ | Noortele riigikaitsjatele tuleb kommunikatsioonis läheneda kiirelt ja lõbusalt
Ukraina sõja tõttu tõusis 2022. aastal Kaitseliiduga liituda soovijate arv Eestis kiiresti. Võrreldes nädalaga suurenes Kaitseliidu liikmete arv 20%. Sarnast huvi kaitsejõudude vastu tekitas Eesti ühiskonnas Krimmi annekteerimine, Gruusia sõda ning enne seda Pronksiöö, kirjutab Hendrik Tali.

Telia digiturunduse osakonda asus juhtima Emilie Toomela
Augustikuu alguses asus Telia Eesti digiturunduse osakonda juhtima Emilie Toomela. Kogenud turundajana toob ta kaasa väärtuslikke strateegiaid ja praktikaid nii Boltist, erinevatest Eesti start-upidest kui ka avalikust sektorist.

Vaata, kes auhindade nimel konkureerivad! Selgusid BalticBest 2023 finalistid
Vaata, millised tööd jõudsid tänavuse BalticBesti reklaamikonkursi shortlisti. Konkursi finaal toimub juba 23. augustil live ülekandena Best Marketingi veebis, kus kõigil on võimalik kuulda ja näha töödele rahvusvahelise žürii hinnanguid. Võitjad selguvad iga kategooria lõpus.

INTERVJUU | Woola turundusjuht Katheriin Liibert: tugev bränd aitab inimeste südameid võita
Katheriin Liibert on turundusjuht arvukalt auhindu pälvinud iduettevõttes Woola, mis toodab lambavillast pehmendavaid pakendeid. Turunduspodcasti grit. saatejuhid Marelle Ellen ja Andreas Unt rääkisid Liibertiga, miks on oluline välja selgitada oma klientide päris probleemid, kuidas oma brändiga teiste hulgast eristuda ning miks on turundusjuhina oluline aeg-ajalt müügikõnedes osaleda.

VISKA PILK PEALE: Selgusid Eesti kõige silmapaistvamad brändid. Julgete kaubamärkide hulgas särab suurnimede kõrval kohalik väiketootja
Brand Capitali värskest uuringust selgusid Eesti kõige silmapaistvamad brändid. Võitjad kroonitakse 22. septembril Tallinnas Fotografiskas toimuval Baltic Brand Forumil.