Uudised
MINU ESIMENE KULDMUNA | Maris Altsoo: mul ei olnud plaanis Kuldmunale minnagi, sest võitu ei osanud küll ette näha
Minu esimene Kuldmuna sündis missioonitundest teha keskkonnasõbralikumat üritusturundust, kirjutab Milestone Events partner ja loovjuht Maris Altsoo. Praegu on päris kummaline tagasi vaadata, et tegu oli nõnda kõnetava ja Kuldmuna väärilise ideega, aga aastal 2015 liikusid need teemad meie valdkonnas veel kahjuks teosammul.
AI pealetung, läbipõlemine ja looming iseendale: OFFF Barcelona peegeldas koroona-aastate katsumusi ja uusi disainitrende läbi lootusrikka prisma
Märtsi eelviimasel nädalal kogunesid loovinimesed Barcelonasse, kus toimus taaskord üks maailma suurimaid loovusfestivale OFFF. Kolmest esinejatest ning inspiratsioonist pungil päevadest teeb üdini subjektiivse ülevaate Melissa Tuuling disainistuudiost Fraktal.
Kuldmuna 1999-2005 ülevaade | Alustati Estonias, aga ühel aastal oldi ka minikanalas
Kuldmuna saab 25. Vanade aegade mälestuseks meenutame, kuidas on läbi aegade tähistatud suurejoonelist loovuspidu! Toome sinuni kolmeetapilise seeria Kuldmunade pidudest. Tänavu aasta Kuldmuna toimub juba 12. mail Estonia kontserdisaalis.
Isa ja tütar Kivirähud räägivad reklaamitööst | Andrus 90ndatest: kui õnnestus mingi raha teenida, siis toimus hästi suur pidu, kus kõik joogid olid tasuta
Millised sloganid saadaks tänapäeval vangi? Kuidas käib elu Šveitsi agentuuris? Kuldmuna 25. sünnipäeva eel räägivad üheksakümnendatel reklaamimaailmas tegutsenud Andrus Kivirähk (AK) ja mitmeid Kuldmune võitnud loovjuhist tütar Liisa (LK) oma elust turunduses.
INTERVJUU VÕTTEPLATSILT | Noored filmisid LHV teleklipi uutmoodi ehk tegelikult vanamoodi
Veebruari viimase päeva pealelõunal on Telliskivis asuva IDA raadio stuudio täis aktiivset tegutsemist. Paarkümmend noort askeldavad erineva tehnika, juhtmete ja kaameratega ning õhus on tunda elevust – selge, et toimumas on midagi suurt. TULI praktikant Maarja Kalma käis LHV “Kus sa oled?” kampaania klipivõttel ning rääkis asjaosalistega juttu.
Kuldmuna peo korraldaja: kui tuleb p*sk pidu, panen ameti maha
No nii, Kuldmuna 25. sünnipäevapidu koorub juba mõne nädala pärast. 12. mail oleme kõik Estonia kontserdisaalis ning jagame Kuldmune ja unustamatut pidu. Peo üks korraldajatest, üritusturundaja ning TULI juhatuse liige Katriin Hunt räägib lõbusalt, miks prallele tulla, mis seal toimub ning mis süüa saab.
VAATA, KES VÕITIS | Enneolematult võrdne vastasseis! Taeva Pesamuna võitjat oli väga raske valida
Tänavu lahendasid Taeva Pesamuna konkursil osalenud kuni 26-aastased reklaamitegijad sõjaväsimuse briifi. Võidutöö valimine oli paras pähkel. Kaks tööd olid lõpuni võrdsel pulgal, kuid žürii otsustas pika vaagimise tulemusena parimaks hinnata Jana Saastamoineni ning Aleksander Vääri töö “See võib toimuda Sinu kodutänaval.”
VAATA NOORTE LOOMINGUT | Taeva Pesamuna finalistid on selgunud, võidu nimel heitlevad neli tööd
Taeva Pesamuna võistlustulle asunud tiimid said möödunud laupäeval ülesandeks valmistada kampaania, mis ütleks “Ära väsi Ukrainat toetamast!”. Lahenduse leidmiseks oli neil aega 48 tundi. Nüüdseks on selgunud neli parimat, kes tutvustavad oma töid žüriile.
AI KÜSIB, INIMESED VASTAVAD | Teadmatust on palju, näiteks kas AI-l jätkub ruumi unikaalsusele, empaatiale ja kurbusele
AI, AI ja AI. Vanasti kostusid need kaks tähte, kui suure varba vastu kapinurka ära lõime. Nüüd on see turunduses a ja o. Palusime Ruum 414 disaineril Martin Veismanil ning Luminori turundus- ja brändijuhil Silja Aavil AI teemadel filosofeerida. Tähendab, AI palus, sest kõik küsimused on meie sisendi põhjal tehisintellekti loodud.
VAATA UURINGUT | Miks teeme asju, mida teeme? Dentsu kaardistas tarbijate tegelikud käitumisajendid
Tarbijad võivad käituda küll kindlal moel, kuid käitumise aluseks olevad motiivid on sageli erinevad. Miks inimesed teevad neid asju, mida nad teevad ja millised on nende tegelikud motiivid käitumise taga? Ja miks nende mõistmine on turundajale oluline? Dentsu grupi agentuur dentsu X pani kokku tarbijate tegelikke käitumisajendeid kaardistava analüüsiraporti “Motivations – the why beyond the what”.