Uudised
Spotify reklaam – kas pelgalt tüütu audioklipp või võimas sõnumikandja?
Maailma üks juhtivaid voogedastusplatvorme Spotify on endiselt tugevalt kasvamas. Nii Eestis kui ka globaalselt on kuulajate, artistide ja üleslaetava sisu hulk pidevas tõusutrendis. Milline reklaamipotentsiaal peitub kasvunumbrite taga ning kes ja millist reklaami peaks üldse Spotifys tegema? Sellest rääkis Httpool Eesti Spotify, Twitteri ja Digital Turbine kliendipartner Gregor Kreitsberg.
Ümarlaud agentuuride tunnihindadest: ei tea, mis enese alahindamise taak see selline on, millest on paljudel raske üle saada
Inflatsioon kõlab viimasel ajal väga paljudes vestlustes. Kuidas saavad keerulises olukorras hakkama reklaamiagentuurid? Võtsime luubi alla, millest sõltub tunnihind ning kas see on ikka piisavalt kõrge, et keerulises olukorras toime tulla? Sõna saavad neli juhti: Igor Baturin Creatumist, Marge Kari Tankist, Helen Roonet Imagine\TBWAst ja Nele Laev Havas Creative’ist.
Eesti kuulsaim internetiturundaja Peep Laja: ameeriklane sünnib ja mõtleb, et minu turg on 350 miljonit inimest, eestlane mõtleb, et äge oleks Tallinnas midagi müüa
Turundaja Peep Laja on endale LinkedInis kokku krabanud muljetavaldava hulga jälgijaid – üle 56 000! Kuidas see õnnestus ja mis mees ta üldse on? Texase osariigi pealinnas Austinis elav Peep tegi oma hommikusi asjatamisi ning rääkis selle kõrvale elust, väärtustest ja muidugi turundusest.
Tallinna Kaubamaja Grupp sai uue visuaalse identiteedi
Tallinna Kaubamaja Grupi visuaalne muutumine TKM Grupiks on kavandatava muutuse esimene etapp, tulevikus on plaanis teha aktsionäride koosolekule ettepanek muuta TKM Grupiks ka ärinimi. Uue märgi kasutusele võtmise põhjuseks on luua suurem selgus aktsionäridele ja avalikkusele, sest TKM Grupp on aastate jooksul kasvanud üheks suurimaks Eesti ettevõtteks, hõlmates endas mitut erinevat ärisuunda.
Kuldmuna 2023 varižürii: võitjate valimisel olime üpriski üksmeelsed
Vaevalt olid toolid koosolekulaua ümber jõudnud maha jahtuda, kui Kuldmuna žürii asemel võtsid endises happevannis kohad sisse tänavused varižürii liikmed. Üllatusmunade jagamiseks kogunesid seitse reklaami ja suhtekorralduse tudengit, et anda veidigi aimu, kas ja mis nooremale generatsioonile hetkel korda läheb.
TUJU x TULI | 25. mail tutvustatakse turundajatele mõeldud arenguprogrammi
EBS Executive Education kutsub 25. mail kell 15.00 turundusjuhtide (TUJU) seminarile! Seminaril tutvustatakse TUJU programmi ning TULI vilistlased räägivad oma kogemuslugusid. Turundajate Liidu tegevjuht Anniken Haldna on varasemalt programmist osa võtnud ja jagab nüüd oma kogemust.
TULIUUS LIIGE | Tallink Grupi brändi-ja turundusjuht Kristi Männik: öeldakse, et ajalooga suured brändid on aeglased, aga kriisiaastad pöörasid selle ringi
Millal sa viimati Helsingis või Stockholmis käisid? Pärast selle artikli lugemist tuleb võib-olla isu. TULI värske liikme Tallink Grupi brändi- ja turundusjuht Kristi Männik räägib, mida kriis ettevõttes muutis, miks neil on majasisene turundustiim ning kuidas tänapäeval brändi ehitada.