Uudised

TULIUUS LIIGE | Kantar Emor: Eesti turundajad võiksid uutele asjadele rohkem avatud olla ning rohkem katsetada
Miks pole Eesti turundajad maailmas esirinnas? Miks on see amet jube keeruliseks läinud? Millesse suhtuvad Eesti ja Läti tarbijad pragmaatilisemalt kui ülejäänud Euroopa? Sellest räägivad TULI värske liikme, uuringuettevõtte Kantar Emor ärisuuna juht Aivar Voog ning konsultant ja Tallinna Ülikooli turunduse lektor Alar Pink.

Kolmapäeval selgub, millised on Eesti tuntuimad agentuurid. Võrreldes varasemaga on oodata muutusi
Septembri alguses toimus Rait Faktum & Ariko ja TULI koostöös uuring: “Turundusagentuuride tuntus ja klientide rahulolu 2023″. Kolmapäeval toimuval seminaril antakse ülevaade uuringu põhitulemustest.

Telia turundus- ja kommunikatsioonijuhiks sai Luulea Kuriks
Telia Eesti turundus- ja kommunikatsiooniüksust juhib alates oktoobrist Luulea Kuriks (end. Lääne), kes on varem töötanud nii AS-i Tallink Grupp kommunikatsioonijuhi kui ka Coca-Cola HBC Baltikumi avalike- ja valitsussuhete juhina.

Kas kõige jätkusuutlikum üritus on üritus, mida ei toimu?
Milline on kõige jätkusuutlikum üritus? Sellele ja paljudele muudele põletavatele küsimustele leiame vastused 4. oktoobril toimuval Impact Day eelüritusel Roheline TULI, mis kutsub kõiki üritusturundajaid, kliente ja koostööpartnereid arutlema üritusturunduse jätkusuutlikkuse teemal.

Disainmõtlemise treener Jane Oblikas: vajame turundajaid, kes näitavad tarbijale, millise jalajälje iga ost maailma jätab
Disainmõtlemise treener ning disainibüroo Design Minds asutaja Jane Oblikas räägib, kuidas suurele tarbimisprallele kriips peale tõmmata ning milline on turunduse tegelik jalajälg.

TULIUUS LIIGE | Analytical Alley: praegu on viimane aeg hakata analüütikaga tõsiselt tegelema
Tere tulemast TULI-sse, Analytical Alley! Analüütikaga tegelev ettevõte noppis mullu TULImust tulemuskonkursilt I koha andmekasutuse kategoorias. Rääkisime tegevjuhi Tanel Rebasega, mis tagas võidu ning miks on oluline muuta analüütika kütkestavaks.

Lae End haridusprogramm võitis rahvusvahelise PR-auhinna
Füüsikaõpetajate haridusprogramm Lae End võitis ülemaailmse esindusliku kommunikatsiooniauhindade konkursi World PR and Communication Awards 2023 haridus- ja koolituskampaaniate kategoorias. Kokku esitati konkursile 112 tööd.

Otsingumootorite tulevik: Google’i SGE ja AI mõju SEO-le ja otsingureklaamidele
Digiturundus areneb pidevalt ja seda mõjutab üleüldine tehnoloogia areng. Esimene plahvatuslik muutus sai alguse iPhone turule tulekuga aastal 2007 ja olen veendunud, et teist sarnast globaalset muutust kogeme nüüd tehisintellekti ajastu saabumisega, kirjutab PHD Media Estonia tegevjuht Liisel Vatsel.

INTERVJUU | Turundaja ja kirjanik Karola Karlson: mulle on eetiliselt täiesti vastuvõetamatu kulutada oma aega sellele, et panna inimesi ostma asju, mida neil tegelikult vaja pole
“Lükkan tagasi pudi-padi tooted, kiirmoe ja toidutööstuse projektid,” räägib endine Bolti turundusjuht, praegune vabakutseline turundaja, Karola Karlson, millised kliendid ta juba eos välistab. Jutustame intervjuus rohepesust, lollidest reklaamloosungitest, elust välismaal ja sellest, kuidas persoonibränd muudab inimese tooteks.

Eesti Kommunikatsioonijuhtide Liidu presidendina jätkab Margus Mets
Suvisel üldkoosolekul volitused saanud Eesti Kommunikatsioonijuhtide Liidu (EPRA) uus juhatus valis erialaliidu presidendiks tagasi Margus Metsa, kes on erialaliitu eest vedanud alates 2019. aastast.

Baltic Brand Forumil selgusid Balti riikide parimad brändid
22. septembril toimus viiendat korda Baltic Brand Forum, kus selgusid Balti riikide parimad brändid. Auhindu jagati kaheksas kategoorias: julged brändid, enim armastatud brändid, rohelised brändid, inimlikud brändid, enim armastatud tootjad, kõige kiiremini kasvavad brändid, enim armastatud meediabrändid ja enim otsitud brändid.