Uudised
LÕPUTÖÖ | Kuidas võttis sihtrühm vastu Kalevi šokolaadide uue disaini
Suvi 2022 oli küll palav, kuid veel kuumemaks teemaks olid Kalevi uued oranžid šokolaadipakendid. Järgnevate kuude jooksul ilmus palju artikleid, mis olid tõelisteks klikimagnetiteks. Uudiste all kommentaariumites tekkis alati tuline arutelu, kus arvamused olid ühest äärmusest teise, kirjutab Liis Leinakse.
Carlsberg Grupp valis uueks meediapartneriks Dentsu agentuuri iProspect
Alates järgmise aasta jaanuarist teenindab maailma ühte juhtivat õlletootjat Carlsberg Gruppi ja selle Eesti äriüksust Saku Õlletehast dentsu gruppi kuuluv agentuur iProspect. Lisaks Eesti turule vastutab iProspect meediategevuste eest 33 riigis üle maailma.
Ameerika ja Guatemala päritolu uus Eesti agentuur võitis Euroopa disainiauhindadelt kulla ning tahab ainult natuke kasvada
“Kuule, kas sa oled kindel? Me pole kunagi kohtunud ja sa isegi ei tunne mind,” muigas guatemalalane Mario Sanchez Maselli, kui ameeriklane Quintin Lodge tegi talle ettepaneku äripartneriks hakata.
TULIUUS LIIGE | Powerhouse’i juht Janek Mäggi: organisatsioon on nagu inimorganism, kui pea oma rolli ei täida, siis eluke kaua ei kesta
Ministrist luuletaja, suhtekorraldajast kabetaja, alatine arvaja – TULI värske liikme Powerhouse’i juhi Janek Mäggi kirjeldamiseks leiab rohkelt sõnu. Intervjuus räägime sellest, kuidas sõnu enda hüveks kasutada. Samuti peatume lobistamisel, Nursipalul, headel juhtidel ja teistel olulistel teemadel.
SEB noorte segmendi turundusjuht Delis Kruustik: noortelt noortele ehk ainus viis, kuidas noori kõnetada
Noored on väga nõudlik sihtgrupp. Tihtipeale arvatakse turunduse ja kommunikatsioonimaailmas, et nad on justkui imeloomad, kellele peaks kuidagi teistmoodi lähenema. Nad on aga väga nutikad ja eristavad kiiresti feigi ja autentsuse, kirjutab Delis Kruustik.
LÕPUTÖÖ | Piitsaga loovust välja ei pigista ehk Kuidas juhtida ja motiveerida loovtöötajaid
Uurisin, kuidas Eesti loovagentuuride tegev- ja loovjuhid loovtöötajaid motiveerivad ja samas taktis tööle suunavad. Seda nii, et ettevõte säilitaks samal ajal enda konveierlikkuse ja ei kannataks liialt ebastabiilsuste all, kirjutab Laes Oskar Raun, kelle lõputöö kannab pealkirja “Loovmeeskondade juhtimismeetodid Eestis loovagentuuride esindajate näitel”.
TULIUUS LIIGE | Elsavie turundusjuht Anneli Nurk: meie suurim vastutus on, et me ei muutuks brändiks, kes ütleb kaheldavaid asju
Ükski meie artikkel pole niivõrd palju rääkinud kõhu mikrobioomist, kui see, mida sa just loed. TULI värske liikme Elsavie turundusjuht Anneli Nurk jutustab sellest, miks nad ei taha rõhuda välimusele, vaid tervisele; kuidas mehi rohkem arsti juurde saada ja mis asjaga nad õigupoolest tegelevad.
INTERVJUU | Eesti noored Cannes Lionsil: teiste solvamine pole enam naljakas
Taeva Pesamuna tänavused tšempionid Jana Saastamoinen ja Aleksander Väär lendasid jaanipäeva eel Cannes’i, et osaleda sealsel konkursil Young Lions. Prantsusmaa palmide all võitu ei tulnud, kuid mõtteainet pakkus maailma tähtsaim loovusfestival küllaga.
LÕPUTÖÖ | Kuidas vältida riske, mis võivad brändi ning suunamudija vahelises koostöös tekkida
Tänu oma autentsusele ja personaalsusele on suunamudija turundusest saanud populaarne viis oma brändi, toodete või teenuste reklaamimiseks. Lisa Marie Klandorfi lõputöö “Võimalikud riskid brändi ja suunamudija vahelises koostöös Eesti brändide näitel” uuris, mis võib suunamudija turunduses nihu minna.