Uudised

TULIUUS LIIGE | Createvents: üritusturundaja tahab kogu aeg midagi uut teha, aga klient tahab tihti lihtsalt midagi ilusat ja nunnut
Turundajate Liiduga on liitunud järjekorras 16. üritusturundusagentuur! Createventsi partner Gerli Taniloo-Sunduk räägib intervjuus, mis on nende tugevus, milline on valdkonna murekoht ning mida teevad professionaalid teisiti kui amatöörid.

Inbank võttis kasutusele uue visuaalse identiteedi
Alates tänasest on Inbanki uus visuaalne identiteet kasutusel kõikides riikides, kus ettevõte tegutseb. Värske ja kaasaegse näo on saanud nii logo, värvipalett, kirjatüübid kui teised graafilised elemendid.

VAATA KLIPPI | Kalevi jõulureklaam teeb õpetajale pai
Jõulude ajal teeb eestlane ikka suu magusaks. Kalevi kommil, šokolaadil ja piparkoogil on jõulumeeleolu loomisel täita traditsiooniline roll, maiustus kipub olema ka kõige populaarsem valik nii jõuluvana kui ka päkapiku kingikotis. Iga kingitus kätkeb endas siiski ennekõike meelespidamist ja hoolimist ning just sellest lähtub ka magusatootja Kalevi tänavune jõulureklaam, kus rullub lahti südamlik lugu ühest Eesti õpetajast.

ARVAMUS | SEB turundusjuht Silver Vohu: ma ei usu, et kreatiivsus on surnud, aga…
Mul oli Making Sense’il põnev roll – osalesin päeva lõpus konverentsi kokku võtnud paneelis key note listener’ina ning pidin selleks iga laval kõlanud iva lahti mõtestama. Jagan oma märkmikusse kritseldatud mõtteid loovuse, andmete ja jätkusuutlikkuse kohta teiegagi.

INTERVJUU | Swedbanki jätkusuutlikkuse juht Maris Riim: ära jäta tegemata lihtsalt seepärast, et sa pole ideaalne
Kolm aastat tagasi plaanis Eesti ühe juhtiva telekomi ettevõtte brändijuhina töötanud Maris Riim karjääripööret. Ta tajus, et aina enam ristus tema igapäevaelu rohelise, kestlikkuse, jätkusuutlikkuse ja ESG teemadega. ESG? Jah. Inglise keeles environmental, social and governence ehk eesti keeli keskkonna-, sotsiaal- ja ettevõttejuhtimise aspektid, mis aitavad viia meid jätkusuutlikule rajale. Marise viis see taipamine Swedbanki jätkusuutlikkuse valdkonnajuhiks.

VAATA ENNE TEISI | Tallinki jõulureklaamist selgub, kui vähe eestlased tegelikult armastust näitavad
Homme avalikustatakse Eestis Tallinki uus jõulureklaam, mis paneb vaataja mõtlema, kuidas leida pühadeajal rohkem võimalusi oma lähedastele armastuse väljendamiseks ning koos kvaliteetaja veetmiseks. TULI portaalist saad seda vaadata juba täna!

TULIMUST | Kuidas väikese eelarvega seenenäitus viimase 37 aasta rekordi tegi
TULImusta konkursi vaieldamatult kõige õnnelikum võitja oli Eesti Loodusmuuseum. Asutuse direktor Heidi Jõks oli laval tulemusturunduse kategooria esikohta vastu võttes silmnähtavalt üllatunud. Veel mõni päev hiljemgi on ta triumfist elevil.

Case study: Eestis hakkavad rändama neli iseloomuga robotit
Ringdisain, jäätmekäitlus ja nutikas tarbimine on tuntud fraasid, mille kergekäeline kasutus kipub need taandama sõnakõlksu staatusse. Tähenduse olulisust see siiski ei vähenda. Kui noortele selgitada juba maast madalast teemade sisu ja tähtsust, saab keskkonnateadlikust mõtteviisist normaalsus.

Üritusturundajate tuntuima konkursi finaalis on taas rohkelt Eesti agentuuride töid
Eelmise nädala lõpus avalikustati üritusturunduse suurima ja tuntuima võistluse ehk BEA World Festivali shortlistid. Finaali jõudsid ka Eesti agentuuride tööd, nende seas ka Kuldmuna 25 pidu!