Uudised

INTERVJUU | Sir John Hegarty paneb turundusele puid alla: kui loed s*tta, lood s*tta
“Misasja, kuidas te ta siia meelitasite?” Umbes selliseid reaktsioone oli kuulda, kui Sir John Hegarty kinnitati Making Sense’i esinejaks. Mehe legendi staatusest annab märku see, et oma panuse eest reklaamimaailma on ta saanud sööri tiitli.

TULIMUST | Grand Prix valem on lihtne: usaldus, koostöö ning julge mõtlemine
Tänavust TULImusta valitsesid Age Creative ja Work in Estonia, kelle koostöös valminud “Time Travel” näitas teistele koha kätte brändikontakti kategoorias ning võitis kõige ihaldatuma tiitli ehk Grand Prix!

ARVAMUS | Olavi Ruhno: 2024. aastal kasvab nälg ürituste järele
Novembris kutsuti mind Turundustreffile rääkima üritusturunduse turul toimuvast ja sellest, mida toob aasta 2024. Olen numbrite inimene, mitte selgeltnägija, seepärast oli see päris ambitsioonikas ülesanne. Annan ülevaate, mida numbrid ja uuringud mulle paljastasid. Aga alustame tagasivaatest.

TULIUUS LIIGE | NOH Production: kui lähed välisturule suhtumisega, et leib sulle ja raha mulle, siis sa ei jõua kunagi koostööni
Millistes vanades mallides turundajad kinni on? Kuidas pürgida välismaale? Kas minna brändiga TikToki või mitte? Sellest ja muust räägime Turundajate Liidu värske liikme NOH Productioniga. Sõna saavad turundusagentuuri asutaja ja tegevjuht Birgit Karus ning partner Mervi Pirhonen.

Vandeadvokaat jagab näpunäiteid! 3+1 nüanssi autoriõigusest, mida enne kampaania loomist teadma pead
Mida peab üht kampaaniat tehes silmas pidama, et hilisemaid jamasid võimalikult palju vältida? Reklaamist ning autoriõigusest kirjutab advokaadibüroo TGS Baltic intellektuaalsele omandile keskendunud vandeadvokaat Silvia Urgas.

Case study: RMK saunaviha kampaania tõi pildile eestlaste armastatud traditsiooni
Kohe-kohe algab taaskord see aeg aastast, kui läheb lahti kuuse riigimetsast toomise kampaania. Enne veel heidame aga pilgu tagasi jaanipäevaeelsesse aega, mil Riigimetsa Majandamise Keskus käivitas kampaania saunaviha toomiseks riigimetsast. Organisatsiooni eesmärgiks oli näidata, milliseid võimalusi meile kõigile kuuluv mets pakub. Kampaania jaoks loodud visuaalid ja klipp sündisid koostöös loovagentuuriga Newton.

TUBLI TÖÖ! Eesti üritusturundusagentuurid naasevad mainekalt konkursilt mitme auhinnaga
Eesti agentuurid võitsid üritusturundajate suurimalt ja tuntuimalt võistluselt BEA World Festivalilt kolm auhinda. Möödunud nädalal Itaalias toimunud pidulikult galalt naaseb Milestone Events ühe kullaga, Jolos kahe pronksiga.

6 soovitust, kuidas tehisintellekti loodud artikleid toimetada
Blogiartiklite loomiseks on hakatud üha sagedamini kasutama tehisintellekti (AI). Kuigi AI on aina osavam, tuleks tema loomingut enne avaldamist korralikult toimetada. Tekstibüroo Eiffel ja Mariliis Jõras panid kokku soovitused, mis aitavad mõista, miks ja kuidas seda teha.