Uudised

Karola Karlson: hea turundaja jätab AI kasutamata ehk 5 olulist 2024. aasta turundustrendi
Vabakutseline turundaja Karola Karlson mõtiskleb, mida toob alanud turundusaasta. Juttu tuleb nii AI-st, Z-generatsioonist, rohepesust kui ka muust.

VAATA TÄISPIKKA VERSIOONI! Indrek Viiderfeld räägib, kuidas sündis Pakendikeskuse telesaade “Reklaamiklubi 2.0” ning kui palju seda vaadati
Vana-aasta õhtul oli TV3 kanalil eetris saade “Reklaamiklubi 2.0”, mis valmis loovagentuuri Tabasco ja Pakendikeskuse koostöös. Uurisime Tabasco loovjuhilt Indrek Viiderfeldilt, kust tekkis mõte telesaadet teha, mitmete silmapaarideni “Reklaamiklubi 2.0” jõudis ja milliste ootustega telesaadet tegema asuti.

12 trendi eduka konverentsi korraldamiseks 2024. aastal
Kui COVID-19 pandeemia ajal hakati arvama, et päris konverentsid on möödanik ja virtuaalüritused on tulnud selleks, et jääda, siis praegu live-ürituste arv maailmas üha suureneb ja juba on jõutud tagasi 2019. aasta rekordtasemeni, kirjutab Eesti Konverentsibüroo turundusjuht Riine Tiigi.

EKA disainiteaduskond jagas innovatsiooni ja sotsiaalse disaini auhindu, võitjate projektid on seotud põgenike lõimumisega
Eile, 25. jaanuaril tutvustati Eesti Kunstiakadeemias EKA Design Showcase’il parimaid uuenduslikke tooteid, teenuseid, prototüüpe ja kontseptsioone, mis valmisid koostöös üliõpilaste ja EKA partneritega programmi LAETUS raames.

EKA Design Showcase esitleb tudengite parimaid tulevikudisaini koostööprojekte ettevõtetele ja avalikule sektorile
25. jaanuaril tutvustab Eesti Kunstiakadeemia EKA Design Showcase’il parimaid innovaatilisi tooteid, teenuseid, prototüüpe ja kontseptsioone, mis valmisid üliõpilaste ja EKA partnerite koostöös möödunud aasta jooksul disainiteaduskonna programmi LAETUS raames.

Kui “seda” ei pea olema, ära “seda” tee ehk 7 näpunäidet, kuidas projekti jätkusuutlikumaks muuta
Kestliku loome teema pakub kõneainet kõigis disainivaldkondades. Velveti disainiprotsessi on kestlikkuse mõõde toonud lisaväärtust ning innustab disainereid leiutama ja oma tööd vastutustundliku pilguga uuesti lahti mõtestama. Et igapäevatöös järjekindlaid samme astuda, panime kirja 7 näpunäidet, mida võiks igasuguse projekti jätkusuutlikumaks muutmisel arvestada. Selleks vestles Velveti kommunikatsioonijuht Nele Volbrück ettevõtte vastutustundliku disaini ja materjalikasutuse juhi Kristel Linnutajaga.

KAMPAANIA | Rohkem kui 1/3 Eesti naistest kogeb vähemalt kord elus lähisuhtevägivalda
Üle kolmandiku Eesti naistest on vähemalt kord elu jooksul langenud lähisuhtevägivalla ohvriks. Samas selgus viimasest “Märka vägivalda“ uuringust, et pooled täiskasvanud pole kindlad, mida lähisuhtevägivalda kohates ette võtta. Et meie kodude ühe kõige põletavama probleemiga seotud teadlikkust suurendada ja levitada infot abi otsimise võimaluste kohta, teeb IKEA algust uue sotsiaalkampaaniaga.

ÜMARLAUD | Mida ootavad agentuurid 2024. aastast? Maailm on julgete päralt, kindlasti mängitakse turul positsioonid ümber
Uuel aastal uue hooga. Kuidas agentuurid 2024. aastaks valmistuvad? Mida nad teevad sel aastal teisiti, et oma töötajaid ja kliente hoida? Kuidas agentuurid suhtuvad hinnatõusu? Nendele ja mitmetele teistele küsimustele vastavad Tiina Marandi (Good Bits Studio), Karl Multer (Tabasco), Liis Oper (Intense growth HUB) ja Urmas Lilleorg (Division).

INTERVJUU | Mihkel Raud: armastame mõelda, et eestlased on innovaatilised, mobiilsed ja moodsad, aga paljudes asjades oleme jõledalt maas
Kuidas tutvustada Mihkel Rauda? Muusik? Kirjanik? Saatejuht? Superstaarisaate terava keelega kohtunik? Või hoopiski sisulooja nagu teatab tema LinkedIn? Igatahes, Mihkliga võib suhelda mitmetel teemadel, aga keegi ei kipu kunagi turundusest pärima. Parandame selle vea ning võtame ette persoonibrändi, pungi, igava turunduse, raadio ja Epp Kärsini.