Uudised

Tele2 töötajad rokivad sotsiaalmeedias: postkasti tulevad uued karjäärivõimalused, kuid Tele2 jääb!
Aastane katsetus, mille jooksul haarasid 24 vaprat telehypelast sotsiaalmeedia kanalites ohjad ja hakkasid Tele2 loodud projektis enda persoonibrändi üles ehitama, on lõppenud. Miks riskisid projekti eestvedajad, Tele2 sisuturunduse projektijuht Karina Auli ja sisekommunikatsiooni projektijuht Liisi Siil, võimalusega, et nende ägedad töötajad võivad selle käigus silma jääda ka teistele tööandjatele?

TULIUUS LIIGE | SYNLABi erakliendi suuna turundusjuht Theresa Juhansoo: meie valdkonna turundamine on köielkõnd
Selles loos jutustame meditsiinivaldkonna turunduse kõrval ka südame-veresoonkonna haigustest, sõltuvusainete testimisest ja elupäästvast tervisekontrolli kinkekaardist. Sõna saab TULI värske liikme SYNLABi erakliendi suuna turundusjuht Theresa Juhansoo.

TULINE 2023 | Tegevjuhi Anniken Haldna aasta kokkuvõte: ebainimlik pingutus, 39 TULIuut liiget ning rekordid
Lõppev aasta oli TULI-le meeldejääv: Kuldmuna tähistas uhket sünnipäeva, lisandus tohutult liikmeid, portaal tegi rekordeid, Making Sense’il esines oma ala legend ning aasta lõpus saime EAS-ilt toetust. TULI tegevjuht Anniken Haldna võtab aasta kokku.

Pakendikeskus jõuab TV3 aastavahetuse programmi. Viiderfeld: saates tehakse mingil määral Eesti turunduse ajalugu
Kõigepealt levisid Pakendikeskuse vaimukad postitused sotsiaalmeedias, seejärel hakkasid reklaamidest kirjutama ajalehed, nüüd on jõutud järgmise verstapostini: vana-aasta õhtul on TV3 kanalil eetris saade “Reklaamiklubi 2.0”, mis on valminud loovagentuuri Tabasco ja Pakendikeskuse koostöös.

SAA TEADA! Peamised põhjused, miks kasutatakse agentuuride teenuseid ning mida peab klient koostööpartnerit valides kõige tähtsamaks
Sügisel viis Rait Faktum & Ariko (praeguseks Rait Faktum) koostöös TULI-ga läbi uuringu “Turundusagentuuride positsiooni ja klientide rahulolu”. Selgusid olulisemad väljakutsed turunduses, hinnatuimad agentuurid, aga ka põhjused, miks kasutatakse agentuuride teenuseid. Siin loos vaatame otsa just sellele viimasele.

EPRA tänavuse aastaauhinna pälvis tehisaru. ChatGPT: ma olen sügavalt liigutatud ja tänulik
Eesti Kommunikatsioonijuhtide Liit (EPRA) otsustas anda tänavuse aastaauhinna tehisaru (AI) rakendustele, mille kasutamise plahvatuslik levik oli selgelt 2023. aasta suurim kommunikatsioonivaldkonna mõjutaja.

LAADI ALLA | Rõõm, meemid ja kohalikkus ehk väike valik 2024. aasta trende
Kui Eestis on dentsu meediaagentuur, siis mitmel pool maailmas tegutseb ka dentsu Creative. Just nemad panid kokku nimekirja trendidest, mida uuel aastal turunduses silmas pidada.

TOP 20 | Tuvimask, Barbie ja esimene miljon ehk TULIkuumad lood aastast 2023
Milliseid TULI lugusid loetakse kõige rohkem? Panime kokku edetabeli 2023. aastal ilmunud intervjuudest, uudisnuppudest, pressiteadetest ja kõigest muust, mis oma tee TULI portaali leidnud. Kõige loetumate kirjatükkide TOP 20 on sinu ees. Head (taas)lugemist!

Tiina Nuum: mida on 2024. aastale vastu minnes õppida turunduse ajaloost?
Kiviajast digiajastuni oleme tsivilisatsioonina läbi teinud põneva evolutsiooni. Samamoodi on turundusega, mis muudkui areneb, kasvab ja muutub üha komplekssemaks. Aga mõnikord on hoopis nii, et ajalugu kordab ennast ja moed tulevad ringiga tagasi. Ja nii on paljude asjadega turunduses ka.

Kärbsepüünisest kollase kilekotini. Väike valik tänavusi jõulureklaame
Jõulud on hapukapsa, mandariinide ja muidugi jõulureklaamide aeg. Valisime välja mõned, mida vaadata. On nad kõige paremad? Ei tea. Küll aga proovisime kokku koguda erinevaid lähenemisnurki.

Tartu Kaubamaja jõulukampaaniat veavad Gucci moeshowl kõndinud kaksikud
Tartu Kaubamaja tänavune jõulukampaania lähtub mõttest: „Kingi pigem vähe, aga vali kink hästi“. Kampaanianägudeks on kaksikud Kaisa ja Triinu, kes on muuhulgas kõndinud ka Gucci moeshowl. Idee autorid Tartu Kaubamaja turunduse projektijuht Hebe Paas, loovagentuuri Tank loovjuht Villem Valme ja fotograaf Lilian Merila avavad jõulukampaania telgitaguseid.

INTERVJUU | TikToki Baltikumi ja Balkani ärisuhete juht: TikTok on lihtsalt tänapäevane teater või TV
Kuidas Z-generatsioon kaubandust mõjutab? Sellest rääkis Making Sense’l TikToki Baltikumi ja Balkani ärisuhete juht Katia Nazarova. Saime temaga pärast esitlust mõne sõna vahetada.