Uudised

EKA Design Showcase esitleb tudengite parimaid tulevikudisaini koostööprojekte ettevõtetele ja avalikule sektorile
25. jaanuaril tutvustab Eesti Kunstiakadeemia EKA Design Showcase’il parimaid innovaatilisi tooteid, teenuseid, prototüüpe ja kontseptsioone, mis valmisid üliõpilaste ja EKA partnerite koostöös möödunud aasta jooksul disainiteaduskonna programmi LAETUS raames.

Kui “seda” ei pea olema, ära “seda” tee ehk 7 näpunäidet, kuidas projekti jätkusuutlikumaks muuta
Kestliku loome teema pakub kõneainet kõigis disainivaldkondades. Velveti disainiprotsessi on kestlikkuse mõõde toonud lisaväärtust ning innustab disainereid leiutama ja oma tööd vastutustundliku pilguga uuesti lahti mõtestama. Et igapäevatöös järjekindlaid samme astuda, panime kirja 7 näpunäidet, mida võiks igasuguse projekti jätkusuutlikumaks muutmisel arvestada. Selleks vestles Velveti kommunikatsioonijuht Nele Volbrück ettevõtte vastutustundliku disaini ja materjalikasutuse juhi Kristel Linnutajaga.

KAMPAANIA | Rohkem kui 1/3 Eesti naistest kogeb vähemalt kord elus lähisuhtevägivalda
Üle kolmandiku Eesti naistest on vähemalt kord elu jooksul langenud lähisuhtevägivalla ohvriks. Samas selgus viimasest “Märka vägivalda“ uuringust, et pooled täiskasvanud pole kindlad, mida lähisuhtevägivalda kohates ette võtta. Et meie kodude ühe kõige põletavama probleemiga seotud teadlikkust suurendada ja levitada infot abi otsimise võimaluste kohta, teeb IKEA algust uue sotsiaalkampaaniaga.

ÜMARLAUD | Mida ootavad agentuurid 2024. aastast? Maailm on julgete päralt, kindlasti mängitakse turul positsioonid ümber
Uuel aastal uue hooga. Kuidas agentuurid 2024. aastaks valmistuvad? Mida nad teevad sel aastal teisiti, et oma töötajaid ja kliente hoida? Kuidas agentuurid suhtuvad hinnatõusu? Nendele ja mitmetele teistele küsimustele vastavad Tiina Marandi (Good Bits Studio), Karl Multer (Tabasco), Liis Oper (Intense growth HUB) ja Urmas Lilleorg (Division).

INTERVJUU | Mihkel Raud: armastame mõelda, et eestlased on innovaatilised, mobiilsed ja moodsad, aga paljudes asjades oleme jõledalt maas
Kuidas tutvustada Mihkel Rauda? Muusik? Kirjanik? Saatejuht? Superstaarisaate terava keelega kohtunik? Või hoopiski sisulooja nagu teatab tema LinkedIn? Igatahes, Mihkliga võib suhelda mitmetel teemadel, aga keegi ei kipu kunagi turundusest pärima. Parandame selle vea ning võtame ette persoonibrändi, pungi, igava turunduse, raadio ja Epp Kärsini.

Tulevik on siin: kuidas 2024. aasta veebidisain muudab kõike
Kas ka sina tunned, et vaatamata pidevale õppimisele läheb tehnoloogia areng ikkagi kiire sammuga eest? Uuendused löövad silme eest kirjuks ja tekib kergemat sorti paanika ning küsimus, kas ma jõuan kõigele sellele järele? Loe, kuidas uuemad trendid mitte ainult ei kujunda meie digitaalset tulevikku, vaid pakuvad ka praktilisi võimalusi, millest enda jaoks maksimaalselt kasu lõigata. Kuidas uued veebidisaini suunad ja veebilehe kujundus mõjutavad meie digitaalset tulevikku, räägib Veebimajutus.ee partner ja veebidisainer Jane Helandi.

Järjekorras kuues Baltic Brand Forum toimub sel aastal 20. septembril
Kuues Baltic Brand Forum toimub sellel aastal 20. septembril Riias. Need, kes kohapeale minna ei saa, saavad konverentsist osa võtta ka veebi vahendusel. Baltci Brand Forumi korraldajad lubavad, et see saab olema siiani suurim sündmus.

INTERVJUU | Brändidisainer Chris Shirley: uudishimu kliendi vastu muutub järjest olulisemaks
Chris Shirley on idu- ja kasvuettevõtetele disaini- ja turundusteenuseid pakkuva stuudio Haus of Hiatus asutaja ning endine kuningliku merejalaväe komando ohvitser, sõjaväepolitsei ihukaitsja ja BBC nõunik. Muuhulgas on tema nimel Guinnessi maailmarekord üle Atlandi ookeani sõudmise eest ning ta on läbinud kurikuulsa 250-kilomeetrise Marathon des Sables kõrbejooksu. sTARTUp Day ärifestivalil üles astuv Shirley jagas festivali blogis mõtteid turundusest, loodusseiklustest ja spordi rollist sotsiaalsete muutuste edendamisel.

Sweep pidi Londonis tõestama, et nad pole kiri Nigeeriast
Sweepiga käib kaasas teatud müstilisuse loor. Agentuur on veidi üle paari aasta vana, kuid selle tegemistest ülemäära palju avalikkusele ei kostu. Nüüd on aeg küps, et rääkida hiljuti MM Grupi rüpest lahkunud ettevõtte esimesest suurest rahvusvahelisest projektist.

40-KORDNE TÕUS | Kuidas see juhtus? Reklaamiseaduse rikkumise eest võib nüüd trahvi saada kuni 400 000 eurot
Kui varem võis reklaami üldnõuete rikkumise eest trahvi saada kuni 10 000 eurot, siis mullu 1. novembril jõustunud seadusmuudatuse tulemusena tõusis maksimaalne trahv koguni 40 korda. On see halb või hea õigusloome ning kuidas see kõik juhtus?