Uudised

ARVAMUS | Janek Mäggi: riik peab tundlikke ärivaldkondi valvama, mitte ahistama
Eesti tegutseb hulk ettevõtteid, kelle toodete või teenuste reklaamimine on piiratud, kohati suisa keelatud: pangad, ravimi-, alkoholi- ja tubakatootjad, kasiinod. Ometi tegutsevad nad kõik täiesti legaalselt, seadusega seatud piires, makse makstes ja headki tehes, kirjutab kommunikatsioonibüroo Powerhouse juht Janek Mäggi.

Viis nippi, kuidas tudengina praktikale saada (+ TULI liikmete praktikapakkumised)
Aastal 2013 saatsin tudengina liialdamata üle 100 CV, et saada oma esimene erialane töökoht turunduses. Enamikest kohtadest ei tulnud ühtki vastust. Ja kui tuli, siis algas see enamjaolt nii: “Aitäh, et meile kandideerisite. Kahjuks otsime inimest, kellel on antud valdkonnas kogemus.” Sellest, kuidas praktikale pääseda, kirjutab Ann Hiiemaa META Advisory’st.

2. OSA | Bedwettersi poisid: halb turundus on hästi pika vinnaga, mõju avaldub alles aastate pärast, kui su kaubamärk on lörtsitud
Rokkbändi Bedwettersi turundajatest kitarristid Rauno Kutti ja Mihkel Mõttus räägivad intervjuu teises osas, miks töökuulutuste vaatamine tekitab tunde endale kurku oksendada. Ja nojah, eks jutuks tuleb ka TikTok, lohakad turundajad, läbipõlemine ja kõik muu, mis vestluse ajal põnev tundus.

A-kategooria staarid, inimkartulid ja näotätoveeringud ehk valik Super Bowli reklaame
Ameerika jalgpalli profiliiga NFLi finaalmäng Super Bowl on enamat kui lihtsalt spordipidu. Sealt leiab kõige muu kõrval rohkelt popkultuuri ning reklaamikunsti. Valisime välja mõned klipid, kus rahal ja/või loovusel voolata lasti.

Teisipäeval toimub TULI ja EASi ekspordiprojekti hommikuseminar: kui välisturud on vähegi mõttes olnud, võiks praegust energiat ära kasutada
Homme (13.02) saab avalöögi TULI ja EASi ekspordiprojekt. Kell 9.30 WIP Maakris (Maakri 19) algaval hommikuseminaril räägib projektijuht Marge Pihlapuu täpsemalt, mis osalevaid agentuure ees ootab.

Suurbritannia reklaamiregulaator Shahriar Coupal: suutsime mehe kuule saata, suudame leida viisi, kuidas legaalseid tooteid vastutustundlikult reklaamida
Kuidas reklaamida vastutustundlikult tooteid, mida paljude arvates ei peaks üldse reklaamima? Sellest räägib meile Suurbritannia reklaamiregulaatori ASA (Advertising Standards Authority) reklaamipoliitika ja -tavade juht Shahriar Coupal. Sel neljapäeval Making Sense: Riski Piiril esinev mees tutvustab, kuidas sealmail reklaamidel silma peal hoitakse.

KÕIK ESINEJAD TEADA! Making Sense: Riski Piiril konverentsil esinevad tipptegijad USAst, Suurbritanniast ja Rootsist
Making Sense: Riski Piiril konverentsil esineb muuhulgas maailma suurima õllefirma rahvusvahelise äri juht. Tipptegijaid on teistestki ettevõtetest. Keri alla ning tutvu 15. veebruaril toimuva üritusega. Viimasena liitus esitlejate riviga Inbanki kasvu ja äriarenduse juht ning FinanceEstonia juhatuse liige Piret Paulus.

TULIUUS LIIGE | Gjensidige: norralased on rohkem kindlustususku kui baltimaalased
TULI esimene kindlustusseltsist liige Gjensidige on pika ajalooga ja tegutsenud Põhjamaades enam kui 200 aastat. Vestlesime nende õdusas kontoris turundus- ja kommunikatsioonijuhi Marianna Elksnin-Valdiga norralaste ja eestlaste erinevustest, turundusest, aga ka kindlustuste võimalustest ja tiimis töötamisest.

ARVAMUS | Joel Volkov: vähemuse diktatuur
Kuna praegu kehtiv reklaamiseadus on pärit 1995. aastast, siis on selge, et see vajab uuendamist. Meediakeskkond on vahepeal väga palju muutunud ja reklaam on tunginud kohtadesse, mida siis uneski näha ei osatud. Valelike ja seadusvastaste kampaaniate tuvastamise ning menetlemisega tegeleb riigis keskmiselt 1,5 inimest, kirjutab Turundajate Liidu juhatuse liige Joel Volkov.

Tehisintellektil põhinev turundus-tehnoloogiaettevõte Analytical Alley kaasas 700 000 eurot
Tehisintellektil põhinev tehnoloogiaettevõte Analytical Alley, mis aitab ettevõtetel mõista, kuidas turundustegevusi võimalikult kasumlikult planeerida, kaasas 700 000 eurot. 15-liikmeline tiim tegutseb juba kogu Baltikumis ja asub sel aastal Euroopa turge vallutama.