Uudised
Tutvu TULImusta žüriiga: mida rohkem oskame optimeerida ja mõõta, seda loomingulisemalt peame lähenema, et tulemused ära tuua
Kes otsutavad, kas sinu töö saab TULImustalt auhinna või mitte? Tutvustame TULImusta tänavust žüriid ning laseme igal liikmel vastata paarile küsimusele, mis aitavad sul paremini aimu saada, mida nad efektiivsest turundusest arvavad. Töid saab esitada 25. oktoobrini ning võitjad selguvad 9. novembril.
TULIUUS LIIGE | Nexd vallutab Aasiat: tahame tekitada mõtteviisi, et reklaamid pole pahad, nõmedad ja igavad
Samsung, Disney, Carlsberg, IKEA, Lego, McDonald’s, Gucci, Volkswagen, Burberry, Chanel, Dior, Armani. Tavaliselt pole hea artiklit nimekirjaga alustada, aga teeme TULI uuele liikmele Nexdile erandi.
Rainer Olbri: kasulikud mõtteterad turundusinimeste festarilt Baltic Brand Forum 2023
Olen viimasel ajal endaga natuke jännis olnud ja võib öelda, et sattusin saatusekaaslaste konverentsile Baltic Brand Forum 2023 enda jaoks õigel ajal. Läksin sinna loomingulist lisapauku otsima ja leidsin hunniku mõtteid, mida endaga kaasa võtta, kirjutab Testlio loovjuht Rainer Olbri.
SUUR LÕPUINTERVJUU | Fraktal paneb uksed kinni. Tajo Oja: tahtsime lõpetada enne, kui entusiasm kaob
Novembri keskpaigas astuvad Fraktali töötajad viimast korda Tallinna vanalinnas asuvasse kontorisse. Rohkelt Kuldmune ning teisi auhinde võitnud tunnustatud disainiagentuur lõpetab. Ettevõtte partnerid Tajo Oja ning Martin Voltri annavad aru, miks selline otsus tehti.
Powerhouse kutsub mõtisklema, kuidas tõsta PR-teenuse hinda. Janek Mäggi: võib-olla teeb valdkond liiga piiratud ampluaaga tööd
17. oktoobril võõrustab kommunikatsioonibüroo Powerhouse kõiki TULI liikmetest huvilisi, et rääkida ja arutleda teemal “Kuidas tõsta PR-teenuse hinda?” Uurisime ettevõtte juhilt Janek Mäggilt, kellele üritus mõeldud on ning mida seal täpselt räägitakse.
INTERVJUU | Marek Reinaas Eesti reklaaminduse algusajast: kõik sõltus sellest, kui usutav sa mingi absoluutse jama mahamüümisel olid
Marek Reinaasiga on lõbus vestelda. Olgu teema kuitahes tõsine, paar nalja poetab ta ikka jutu sisse. Kunagise reklaamiärimehe ning praeguse riigikogulasega võtame ette Eesti 200 skandaalid, riigikogus oksendamise, mõttetud hallid pintsakud ning ajad, mil agentuurides töötasid inimesed, kes ei teadnud, mida nad teevad.
Tihe heitlus! Suurim konkurents vaba ametikoha nimel on turundussektoris
Võrreldes eelmise aastaga on ühele tööpakkumisele kandideerivate inimeste hulk märgatavalt kasvanud. Kui eelmise aasta kolmandas kvartalis laekus kõikide valdkondade tööpakkumistele keskmiselt 24 kandideerimisavaldust, siis tänavu on see number juba 39, näitab cvkeskus.ee statistika. Võrdlusena, 2020. aasta tervisekriisi ajal konkureeris ühe ametikoha nimel aga koguni 59 töövõtjat. Muideks, turunduses on see number praegu veelgi suurem.
Viis põletavat küsimust ja vastust TULImusta kohta
Võta oma kõige efektiivsemad tööd tagataskust välja – neid ootab tulemuskonkurss TULImust. Teist korda toimuvale mõõduvõtule saab projekte saata 25. oktoobrini. Võidupärjad asetatakse kaela 9. novembril. Konkursi algatajad, SEB Panga Balti brändi- ja jätkusuutlikkuse juht Eha Talvist-Reinsalu ning EssenceMediacom Estonia tegevjuht Olga Peresild vastavad kõigile tähtsatele küsimustele.
Case study: VAAS tegi Nikele eduka tööandja brändingu kampaania
Ei ole saladus, et aasta-aastalt on heade töötajate leidmine teenindussektorisse muutunud järjest keerulisemaks. Kindlasti on seda olukorda raskendanud ka möödunud pandeemia, mis tekitas jaekaubanduses töötamise ees hirmu ja ebakindlust. Sellele väljakutsele vastu seistes nägi Nike Baltikumis esimest korda vajadust viia töötajate leidmiseks läbi employer branding kampaania.
TULIUUS LIIGE | RMK: vähene teadlikkus tekitab paratamatult erimeelsusi
Tervitame TULI ridadesse uut liiget – Riigimetsa Majandamise Keskust! RMK kommunikatsiooniosakonna juhataja Triin Küttim räägib, mida arvata lageraiest, kuhu “kaovad” metsamüügi pealt teenitud miljonid, kui oluline on ettevõttes kommunikatsioon ning paljustki veel.