Uudised
INTERVJUU | Anu Ubaud: mind üllatab siiani, et ettevõtted arvavad, et ajakirjandus peab igast nende loost huvitatud olema
Kuidas saada oma jätkusuutlikkuse uudist meediasse? Making Sense’i konverentsil räägib sellest soomlanna Anu Ubaud, maineka ajalehe Helsingin Sanomat endine peatoimetaja ning brändi- ja kommunikatsiooniagentuuri United Imaginations kaasasutaja.
Mida toob 2024. aasta sotsiaalmeedia turunduses?
2024. aastal sotsiaalmeedia mõju aina kasvab – selle kasvu peatumist on keeruline ette näha. Oleme tunnistajaks trendidele, mis muudavad suhtumist sotsiaalmeedia platvormidesse, tarbijate käitumisse ja brändide suhtlusviisidesse. Digiturunduse agentuuri NORDigital ja turundusagentuuri Adhaus asjatundjad avavad ukse uude aastasse, mil sotsiaalmeedia turundus saab raketikiirusel hoogu juurde.
ARVAMUS | Olga Peresild: meediaplaneerija tööd peab väärtustama, ainult nii on sel ametil tulevikku
Hinnatud reklaamiärimees Sir Martin Sorrell esines hiljuti Kölnis toimunud konverentsil ning väitis muuhulgas, et AI võtab varsti meediaplaneerijate töö üle. Mina sellega nõus pole, kirjutab meediaagentuuri EssenceMediacom Estonia tegevjuht Olga Peresild.
Intense’i strateegina asus tööle kogenud turundusjuht Triin Lõoke
Kasvuagentuuris Intense Growth HUB alustas strateegina tööd Triin Lõoke, kel on ligi 20-aastane turunduskogemus mitmetest rahvusvahelistest toidu- ja joogitööstuse ettevõtetest. Ta on töötanud Eesti juhtivate brändidega nagu Premia, Eriti Rammus, Väike Tom, Rakvere, Tallegg ja Saaremaa Vodka.