Uudised

ARVAMUS | Julia Piilmann: pole saladus, et “roheline” ja “jätkusuutlik” on vabalt tõlgendatavad terminid. Kuidas õiget jätkusuutlikku projekti ära tunda?
“Olen pärit Kohtla-Järvelt, klassikaliselt 90ndate Ida-Virumaalt, kus, uskuge või mitte, oli paljude noorte unistuseks päästa planeet,” kirjutab sõnumiagentuuri Akkadian partner Julia Piilmann.

INTERVJUU | Limpa mänedžer: lõpetasin kliendiga sisu kinnitamise, nüüd on 100 laigi asemel 4000
Nägin mõnda aega tagasi ülipopulaarset TikTokki, kus lumelabida vars läbistas armastatud limonaadisea Limpa keha. Tegemist ei olnud Limpa vihavaenlase loodud sisuga, vaid põssa ametliku kontoga, mis alatasa erinevaid riukaid täis. Uurisime agentuuri Taevas digiloovjuhilt – ja Limpa mänedžerilt! – Susann Kõomäelt, kas tänapäeval peabki bränd end sotsiaalmeedias “ära tapma”?

TULIUUS LIIGE | Swedbanki turundusjuht Arno Pae: suur osa panga turundamisest on võitlemine teadmiste laiendamise nimel
Petturitest, reklaamiseadusest, investeerimisest ja muust räägib värskelt Turundajate Liiduga liitunud Swedbanki turundus- ja müügiosakonnajuht Arno Pae.

Timo Hartikainen: 5 põhjust sotsiaalmeedia turundusse investeerimiseks. Seda telemeedia arvelt
Ma ei ole kindlasti ainuke reklaamivaldkonna inimene, kes meelega telerist reklaamipause vaatab. Küll on mul viimasel ajal tekkinud väike hobi – vaatan paralleelselt üle ka telereklaami ostjate sotsiaalmeedia kontodel toimuva, kirjutab agentuuri VAAS juht Timo Hartikainen.

VAATA! Selgus Kuldmuna eriauhinna Maamuna žürii
Tänavu jagatakse seniste kategooriate kõrval Kuldmunal välja uus eriauhind Maamuna. Selle viib endaga koju projekt, milles leidub kõige rohkem jätkusuutlikkust ning vastutustundlikkust.

INTERVJUU | Kuldmuna PR-žürii juht Aive Hiiepuu: kliendist ei tohi kümne küünega kinni hoida, see tapab loomingulisuse
Kuldmuna PR-žürii selgitab parimad tööd välja Aive Hiiepuu terava pilgu all. Rääkisime temaga kliendisuhetest, autopiloodist ja sellest, kas turundus ja PR on üheks sulandunud.

INTERVJUU | Kuldmuna reklaamižürii II juht Kerstin Kessu Raidma: minu ambitsioon on, et võimaluse korral võiks reklaam olla osa kultuurist
On mitmeid inimesi, kes on justkui reklaamiagentuuri Tabasco sünonüümid. 15 aastat seal töötanud loovjuht Kerstin Kessu Raidma on üks neist. Kuldmunal on tänavu tema taltsutada reklaamižürii II. Intervjuus võtsime teemaks head ja halvad tööd, välisfestivalid, reklaami kui kultuurivormi ning palju muud põnevat.

Tähelepanekuid Kuldmuna veebiseminarilt: kuidas loovusfestivalil edukas olla?
Hiljuti toimus Kuldmuna veebiseminar, kus arutlesime Kuldmuna konkursil edukalt osalenud Eesti agentuuridega selle üle, kuidas loovusfestivalil edukas olla. Millele töid esitades tähelepanu pöörata? Loe edasi ja saad teada!

VÕITJA TEADA! Taeva Pesamuna võidu tõid idee, loovus ning läbimõeldus
Tänavu oli Taeva Pesamunast osa võtnud kuni 26-aastastel noortel reklaamitegijatel ees ülesanne, kuidas tuua koolidesse rohkem meesõpetajaid. Lahenduse pidi leidma kõigest 48 tunniga. Kokku esitas oma töö 34 tiimi ning praeguseks on võitja teada.

VAATA NOORTE KAMPAANIAID! Kuus parimat Taeva Pesamuna tööd on selgunud, võidu nimel võistlevad neli
Möödunud laupäeval said Taeva Pesamunal osalenud tiimid ülesandeks meisterdada kampaania, mis tooks koolidesse rohkem meesõpetajaid. Lahenduse leidmiseks oli neil aega kõigest 48 tundi. Shortlisti mahtus kuus tööd, võitja valitakse nelja parima hulgast.

TULI liikmed võitsid mitmeid turundusauhindu
Eile Kultuurikatlas toimunud turunduskonverentsi Password esimesel päeval said rõõmustada ka TULI liikmed. Aasta Turundustiimiks kuulutati LHV, Avaliku sektori Grand Prix võitis SA EELK Toetusfond/Kirikufond kampaania, kelle agentuuriks on Taevas Ogilvy. Aasta Turundusteo Grand Prix võitis Pakendikeskus, kelle agentuuriks on Tabasco.