Uudised
SAA TEADA! Peamised põhjused, miks kasutatakse agentuuride teenuseid ning mida peab klient koostööpartnerit valides kõige tähtsamaks
Sügisel viis Rait Faktum & Ariko (praeguseks Rait Faktum) koostöös TULI-ga läbi uuringu “Turundusagentuuride positsiooni ja klientide rahulolu”. Selgusid olulisemad väljakutsed turunduses, hinnatuimad agentuurid, aga ka põhjused, miks kasutatakse agentuuride teenuseid. Siin loos vaatame otsa just sellele viimasele.
EPRA tänavuse aastaauhinna pälvis tehisaru. ChatGPT: ma olen sügavalt liigutatud ja tänulik
Eesti Kommunikatsioonijuhtide Liit (EPRA) otsustas anda tänavuse aastaauhinna tehisaru (AI) rakendustele, mille kasutamise plahvatuslik levik oli selgelt 2023. aasta suurim kommunikatsioonivaldkonna mõjutaja.
TOP 20 | Tuvimask, Barbie ja esimene miljon ehk TULIkuumad lood aastast 2023
Milliseid TULI lugusid loetakse kõige rohkem? Panime kokku edetabeli 2023. aastal ilmunud intervjuudest, uudisnuppudest, pressiteadetest ja kõigest muust, mis oma tee TULI portaali leidnud. Kõige loetumate kirjatükkide TOP 20 on sinu ees. Head (taas)lugemist!
Tiina Nuum: mida on 2024. aastale vastu minnes õppida turunduse ajaloost?
Kiviajast digiajastuni oleme tsivilisatsioonina läbi teinud põneva evolutsiooni. Samamoodi on turundusega, mis muudkui areneb, kasvab ja muutub üha komplekssemaks. Aga mõnikord on hoopis nii, et ajalugu kordab ennast ja moed tulevad ringiga tagasi. Ja nii on paljude asjadega turunduses ka.
Tartu Kaubamaja jõulukampaaniat veavad Gucci moeshowl kõndinud kaksikud
Tartu Kaubamaja tänavune jõulukampaania lähtub mõttest: „Kingi pigem vähe, aga vali kink hästi“. Kampaanianägudeks on kaksikud Kaisa ja Triinu, kes on muuhulgas kõndinud ka Gucci moeshowl. Idee autorid Tartu Kaubamaja turunduse projektijuht Hebe Paas, loovagentuuri Tank loovjuht Villem Valme ja fotograaf Lilian Merila avavad jõulukampaania telgitaguseid.
Rait Milistveri jõulureklaamide TOP 5 | Pakime jõuluvideod lahti!
Selle aasta jõulutoppi jõudsid nii Eesti produktsioonifirmade poolt Eesti brändidele tehtud klipid, kui ka lihtsalt Eesti osalusel sündinud jõuluvideod. Klipi välismaine päritolu minu jaoks suurt tähtsust ei omanud, sest hea töö puhul võime uhkust tunda ka selle üle, et kaamera taga seisab Eesti mees või kaamera ees seisab Toompea. Head lahtipakkimist!
Populaarseimatele turundussektori ametikohtadele kandideerib üle 200 inimese
Tööpakkumiste arvu vähenemine ja töövõtjate aktiivsus tööturul on tõstnud konkurentsi töö leidmisel, näitavad Eesti suurima tööportaali cvkeskus.ee andmed. Hetkel kandideerib ühele vabale ametikohale keskmiselt 51 töövõtjat, mida on 35% rohkem kui aasta tagasi. Turundussektoris on vastavad numbrid 71 ja 21%.