Uudised

Esita kandidaat “Riigikaitsjate toetaja” tunnustusele, et silmapaistvate ettevõtete panus saaks märgatud
Sellel kevadel tunnustab Kaitseministeerium teist korda riigikaitsjaid toetavaid ettevõtteid, tööandjaid ja organisatsioone, kes annavad silmapaistva panuse riigikaitsesse ja toetavad reservväelaste osalemist õppekogunemistel. Edastame teile üleskutse esitada oma kandidaat tunnustusele “Riigikaitsjate toetaja“.

INTERVJUU | Aasta kommunikatsiooniagentuur Hamburg ja Partnerid: hea töö nimel tuleb vahel kolleegile kannutäis vett pähe kallata
Kastekannude kõrval räägime aasta kommunikatsiooniagentuuriga koertest, trendidest, hullude ideede müümisest, kirjutamisoskusest ja muuseumidest.

INTERVJUU | Aasta reklaamiagentuur Tabasco: brändid on nagu inimesed, kui keegi räägib ainult iseendast, siis üldiselt ei jaksa ega taha teda kuulata
Ära lipitse. Mõtle inimestele. Ole leidlik. Need on mõned juhtnöörid, mis aitasid Tabascol neljandat aastat järjest – ning kokku viiendat korda – võita aasta reklaamiagentuuri tiitli, tänavu tassiti kontorisse ka Grand Prix.

TULIUUS LIIGE | Megapiksel: pärast suurt probleemi lähevad asjad natuke paremaks
TULI portaal teeb ajalugu! Nimelt on esimest korda ajaloos uue liikme intervjuu videoformaadis. Megapiksel räägib, millega nad igapäevaselt toimetavad, kuidas välismaistel turgudel askeldavad ja paljustki veel.

Kuidas vähendada digireklaamide CO₂ jalajälge kuni 10 korda?
Alates aprillist 2024 mõõdab Nexd oma klientide digikampaaniate CO₂ jalajälge lähtuvalt meedia emisioonide vähendamise eestkõneleja Scope3 andmetest ja mõõtmismetoodikast. Brändidel ja agentuuridel on nüüd võimalus reaalajas jälgida, kui palju vähendab Nexdi reklaamide loomine nende digikampaaniate CO₂ emissioone.

Otsid inspiratsiooni? Vaata möödunud aasta Eesti parimaid välireklaame
Turunduskommunikatsiooni kategoorias “6.5. Välimeediareklaam: Poster” jagati tänavu aasta Kuldmunal välja kuld, hõbe ja pronks, aga ka Rahumuna. Vaata, millised postrid olid kõige pilkupüüdvamad!

EOK turundusjuht Margus Kiiver: sport on võimas koht, kus lugusid jutustada
Kuidas spordi abil oma brändi turundada? Mis juhtuks, kui hasartmängukorraldajad sporti ei toetaks? Sellest ja muust räägitakse 21. mail toimuval hommikuseminaril “Sport kui turunduse kasutamata võimalus”.

INTERVJUU | Ready Player Me tegevjuht Timmu Tõke: inimesed pühendavad end liiga palju ideedele, mis ei tööta
Mis toimub virtuaalmaailmas? Kas varsti turundavad kõik brändid end avataride abil? Miks Zuckerbergi Metaverse nurjus? Sellest ja muust räägib virtuaalavatare loova ettevõtte Ready Player Me juht ja kaasasutaja Timmu Tõke.

Tartu otsib loovagentuuri südalinna kultuurikeskuse brändiraamatu loomiseks
Tartu Linnavalitsus kutsub loovagentuure osalema konkursil, mille eesmärk on luua Tartu südalinna kultuurikeskusele brändiraamat koos visuaalse identiteediga.

ARVAMUS | Sander Maasik: programmilise reklaami mänguruum lähiaastatel suureneb
Kui Euroopas võib näha programmilise reklaami (Programmatic advertising) mahu kasvu, siis Baltikumi turumahust moodustab see praegu veel võrreldes suuremate turgudega marginaalse osa. See aga ei tähenda, et programmilise reklaami mõju või võimalusi võiks alahinnata.