Uudised
KANTAR EMORI TASKUHÄÄLING | Meelis Kubits: Eestis suudetakse hallata üht skandaali korraga
Kantar Emor on juba mõnda aega teinud taskuhäälinguid “Point” ja “Point+”. Mõlemast sarjast on avaldatud erinevaid põnevaid intervjuusid ning nüüd jagame uusi vestlusi ka TULI lehel. Seekordses osas on külas Kultuuripartnerluse SA juhataja ja legendaarne suhtekorraldaja Meelis Kubits.
Talleggi brändimuutuse tagamaad: ambitsioon on, et kollasega seostuks Tallegg
Talleggil on käsil suur brändiuuendus, mis värvib kõik nende pakendid päikesekollaseks. Praeguseks on uue kuue saanud umbes 10% pakenditest – suve jooksul see protsent aina suureneb – ning kosta on klientide esimesi muljeid.
PAIGAS! Vaata, kes valiti TULI juhatusse
3. juunil Erinevate Tubade Klubis toimunud Turundajate Liidu üldkoosolekul valiti 14 kandidaadi seast seitse uut juhatuse liiget, kes hakkavad järgmisel kahel aastal liitu tüürima.
Eesti agentuurid võitsid Kiievi reklaamifestivalilt terve portsu auhindu
Reklaamifestivalil KIAF jõudis Eesti agentuuridest shortlist’i Kontuur Leo Burnett 11 eri kategoorias ja Not Perfect Tallinn neljas kategoorias. Kiievist nopiti kokku 12 auhinda!
Wolt nimetab Hollywoodi näitleja Owen Wilsoni esimeseks globaalseks brändisaadikuks
Tehnoloogiaettevõte Wolt käivitab rahvusvahelise kampaania, mille peaosas on auhinnatud ja armastatud Hollywoodi näitleja Owen Wilson. Tegemist on Wolti esimese pikaajalise loovkoostööga, mille osaks on globaalne brändisaadik, ning mis toob esile Wolti igapäevast lihtsust ja nutikust: alustades Wolt+ kuupassist ning laienedes aasta jooksul kogu kaubamärgile.
Heegeldamine viis võidule! Agentuur avab Läti reklaamiauhindade Grand Prix võitnud töö tagamaid
Hiljuti jagasid lõunanaabreid auhindu oma parimatele reklaamikampaaniatele. Nende Kuldmunale ehk Adwardsile esitati tänavu 299 tööd. Neist osutus parimaks – ehk Grand Prix võitis – heategevusmaratoni “Dod pieci!” kampaania. Käsitöö ja kogukonna ühendanud võidutööst pajatab lähemalt agentuuri MAGIC kunstiline juht Dace Izabella Grundšteina.
TASUTA VÕI TASUDA? Agentuurid tasustamata konkurssidest: “Kuidas saab tänapäevaste väärtustega inimene mõelda, et teised võiks talle tasuta tööd teha?”
Mitme euro väärtuses oleksid sina nõus tasuta tööd tegema? 10? 100? 1000? 10 000? 0? Eesti reklaamiagentuurid osalevad tihti konkurssidel, mille eest nad raha ei saa, kuigi TULI liikmete loodud hea tava kohaselt peaks konkursid tasustatud olema. Räägime erinevate osapooltega, miks olukord on selline nagu on.
ÜLEVAADE | Susann Kõomägi tutvustab Läti parimaid kampaaniaid: võiks arvata, et Läti loovusfestival on suurem kui Kuldmuna, aga ei ole
Mul oli au sel aastal pärast Kuldmuna ka naabrite juurde loovluurele minna. Nimelt kutsuti mind Läti Adwards’ile žüriisse ja esinema, kirjutab SEB noorte segmendi turundusjuht Susann Kõomägi.
Jolose agentuur kostitas Narva noori inspiratsioonilaenguga: maailm on täis ägedaid uksi neile, kes julgevad vaid koputada
Üritusturundusagentuur Jolose tiim korraldas 27. mail Narva Eesti Gümnaasiumi noortele inspiratsioonipäeva “Sinu nimega tulevik”, mis pakatas mõttelendudeks loodud töötubadest – alates loovusest kuni rahatarkuseni. Päev loodi üleeuroopalise üritusturundusagentuuride võrgustiku 27Names ühisaktsiooni “Community Day” raames.