Uudised

Tallink on esimene bränd Eestis, kes alustas reklaamimist Pinterestis: esimeste päevadega on videosisu vaatamisi kogunenud sadu tuhandeid
Tallink on esimene bränd Eestis, kes on alustanud reklaamimist Pinterestis, saavutades lühikese ajaga muljetavaldavaid tulemusi oma orgaanilise sisuga. Platvormi fookus inspiratsioonil ja ideedel teeb sellest ideaalse koha reisi-inspiratsiooni leidmiseks ja jagamiseks.

TULIMUSTA GP | “Öeldakse, et eestlase lemmiktoit on teine eestlane. Siin projektis see küll nii ei ole.”
TULImusta konkursil tõusis teistest esile “Kaitsetahe”, mis noppis kaks hõbedat, kulla ja – selle kõige magusama – Grand Prix! Ehk üks projekt võitis koguni 31% konkursi auhindadest!

Vaata, palju teenivad sinu kolleegid! Turundajate palgad on tõusnud
Statistikaameti andmetel oli keskmine brutokuupalk 2024. aasta kolmandas kvartalis 1959 eurot, mis on 8,1% kõrgem kui eelmisel aastal samal ajal. Turundajate palgad on keskmisest küll kõrgemad, kuid kasv on olnud väiksem.

TULIUUS LIIGE | Arco Vara turundus- ja müügijuht Mariann Vendt: turundus peab olema ettevõtte, mitte agentuuri nägu
Mida kardavad Eesti inimesed? Miks on TULI värske liige Arco Vara oma sõnumites pigem ettevaatlik? Sellest ja muust räägib kinnisvaraettevõtte turundusjuht Mariann Vendt.

La Ecwador ja Büroomaailm: kuidas TikTokis tähed sünnivad
Büroomaailma TikToki konto on viimase aasta jooksul tõestanud, et isegi kontoritarvete maailm võib olla lõbus, inspireeriv ja…viraalne! Alates sellest, kui La Ecwador töötas välja Büroomaailmale sotsiaalmeedia strateegia, lansseeris TikToki konto 2023. aasta kevadel ning lõi selle tarbeks ainulaadset sisu, on tähelepanu napsanud endale loovus, huumor ja trendid, mis kõnetavad eelkõige nooremat publikut.

TULIMUST | Ulmeline töö, mida on siiani raske uskuda
Andmekasutuse kategoorias pälvis esikoha Tank kampaaniaga “Coopi personaalsete pakkumiste lansseerimine”. Kliendikommunikatsioonis kasutati esmakordselt videosõnumit, kus oli personaliseeritud nii pilt, hääl kui ka tekst.

INTERVJUU | PÖFFi turundusjuht: kultuuri toetavate ettevõtete eelistamine on sama nagu vabalt peetavate kanade munade eelistamine
PÖFFi turundusjuht Maria Plees kõneleb meie vestluse eel kiirelt telefoniga. Festival ju käib ning ootamatuid küsimusi ja detaile, millele vastuseid jagada, on sadu.

Swedbanki endine kommunikatsioonijuht Kristiina Herodes liitus Agenda PR-iga
Swedbank Eesti endine kommunikatsiooni- ja jätkusuutlikkuse divisjoni juht Kristiina Herodes liitus kommunikatsioonibürooga Agenda PR, kus hakkab nõustama ettevõtte kohalikke ja rahvusvahelisi kliente.

Havas Creative’i kampaania “Oma näoga Eesti” suurendas ühiskonnas sallivust ja tolerantsust
Kultuuririkkuse teema-aasta puhul Kultuuriministeeriumi tellitud kampaania “Oma näoga Eesti” järeluuringust selgus, et kampaania mõjutas inimesi märkama ja kaasa mõtlema. Suurenes teadlikkus ja positiivne uudishimu teistest rahvustest elanike vastu, niisamuti toetas kampaania sotsiaalset sidusust ning kõlama jäid tugevad sõnumid diskrimineerimise vastu.

Elisa Grupi digiteenuseid hakkab juhtima eestlane
Elisa Eesti tehnoloogiaüksuse juht Toomas Polli vastutab alates tänasest kogu Elisa Grupi tulevikku suunatud digilahenduste loomise eest. Elisa Grupp pakub jätkusuutlikke telekommunikatsiooni- ja digiteenuste ning 5G lahendusi enam kui 2,8 miljonile kliendile oma peamistel turgudel Soomes ja Eestis ning enam kui 100 riigis üle kogu maailma.