Uudised
Pipedrive’i juhtkonnaga liituvad uus turundusjuht ja tootevaldkonna juht
Eesti juurtega müügitarkvara ettevõte Pipedrive saab sel suvel uued toote- ja turundusvaldkonna juhid. Enam kui 20-aastase globaalse kogemusega Viktoria Ruubeli peamiseks ülesandeks tootevaldkonna juhina on jätkata Pipedrive’i tootestrateegia ja innovatsiooni arendamist. Turundusvaldkonna juht Sandrine Desbarbieux-Lloyd keskendub globaalse kliendibaasi kasvatamisele.
Linna Ekraanid võtab kasutusele uue nime D Screens
Ekspress Gruppi kuuluv Eesti suurim digitaalse välimeedia ettevõte Linna Ekraanid võtab alates juunist kasutusele kontsernis sama valdkonnaga tegeleva Läti tütarfirma rahvusvaheliselt arusaadavama ingliskeelse ärinime D Screens. Ettevõtted jätkavad Eestis ja Lätis tegutsemist eraldiseisvatena, kuid teevad tihedalt koostööd, et pakkuda klientidele riikideüleselt digitaalse välimeedia võimalusi.
Kuidas kliimamuutuste teemal asjalikku diskussiooni pidada?
Hiljutisel Äripäeva ja Tööstusuudiste loodusressursside aastakonverentsil „Tõde või tegu“ keskenduti olulisele küsimusele: kuidas muuta usk rohepöördesse sisukaks aruteluks kliimamuutustega kohanemise teemal? See toimus taustal, kus Eestis on viimase kahe aasta jooksul toimunud märkimisväärne nihe rohepoliitika teemade avalike diskussioonide rohkuses.
INTERVJUU | Urmas Lilleorg: olen mures, et jätkusuutlikkus võib natuke vaiba alla vajuda, sest tarbijal on pohlad
Uus ökosüsteem! Uus Tesla! Eestis ehitatakse hetkel teenust, mis aitab äridel hõlpsasti mõõta reklaamikampaaniate CO₂ jalajälge. Eesti loovtööstuses pikalt tiirelnud Urmas Lilleorg – kellega kangastuvad ärid nagu Division, MIXD ja Nexd – räägib, mis asja nad ajavad, mis on väljakutsed ning mis sellest kõigest kasu on.
INTERVJUU | Tippjuht Katre Kõvask: turundusjuhi natuur on muutunud, väga palju on pealiskaudsust
Ta on juhtinud turundust ja juhatusi, loonud brände ja astunud ettevõttega börsile. Praegune kaerajoogitootja YOOK tegevjuht Katre Kõvask räägib nurjumistest, õnnetust praktikandist ja Aura mahla sünnist, jagades samal ajal (turundus)juhtidele nippe.
Kuidas kliendiga jutule saada? Eesti agentuurid analüüsisid, miks nad seni eriti eksportinud pole
Sel ja järgmisel aastal on Eesti agentuuridel hõlpsam välismaale murda, sest toimub TULI ja EASI projekt, mille eesmärgiks on parandada Turundajate Liidu liikmeteks olevate agentuuride ekspordivõimekust. Projekti esimene suurem osa – agentuuride enesehindamine – on nüüdseks lõppenud.
Stagwell (STGW) ja Not Perfect Network sõlmivad globaalse partnerluse kokkuleppe, et võimestada koostööd Baltikumis
Stagwell (NASDAQ), globaalne turundusvõrgustik, teatas täna, et Not Perfect Network liitub nende kiiresti kasvava globaalse partnerite võrgustikuga. Algav koostöö suurendab loovuse, disaini ja tehnoloogia kasutamise võimekust kogu Baltikumis.
Jäärapäisus, andestamine ja põõsa taha vaatamine ehk Kuidas jõuda väga paljude töödega Kuldmuna finaali
38%! Just nii suure osa moodustasid disainiagentuuri Hable tööd Kuldmuna veebilehe ja e-poe kategooriate shortlist’idest. Esimeses kategoorias võideti hõbe ja pronks, teises – milles jaotati mune esmakordselt – kuld ja hõbe.
Eesti Ringhäälingute Liidu juht tutvustab uut platvormi: eesmärk on anda vastus USA tehnoloogiagigantide valitsemisele
Eesti Ringhäälingute Liit ja Eesti Rahvusringhääling sõlmisid tänavuse aasta jaanuaris 23. liikmesriigina ühislepingu Euroopa suurima nutiraadio platvormi loojaga Radioplayer Worldwide Ltd. Eelmisel nädalal jõudis platvorm Eesti kuulajateni. Eesti Ringhäälingute Liidu juht Hanno Kindel räägib, miks Radioplayer oluline on.