Uudised
SUVEANKEET | Aleksandr Dmitrijev: loov reklaam on ülehinnatud ja alahinnatud
Turundajate Liidule valiti juunis uus juhatus. Panime kokku põgusa suvise ankeedi, et veidi paremini nende pea sisse näha. Esimesena kiusame küsimustega Ballzy turundusjuhti Aleksandr Dmitrijevit.
KANTAR EMORI PODCAST | Anniken Haldna: peame hoolitsema selle eest, et noored kiirelt läbi ei põleks
Kantar Emor on juba mõnda aega teinud taskuhäälinguid “Point” ja “Point+”. Mõlemast sarjast on internetiavarustesse paisatud mitmeid põnevaid intervjuusid. Nüüdsest jagame uusi vestlusi ka TULI lehel.
LÕPUTÖÖ | Kuidas muutub ajas noorte jaoks brändi kuvand – TalTechi näitel
Mida noor inimene tegelikult mõtleb, kui ta astub esmakordselt mõne brändi maailma? Ja kuidas see arusaam aastate jooksul muutub? Oma magistritöös uurisin, kuidas muutub ajas tudengi arusaam Tallinna Tehnikaülikoolist. Tulemused on laiendatavad ka teiste organisatsioonide brändidele, kirjutab Margit Täht.
10 soovitust: kuidas optimeerida sisu ChatGPT-le ja teistele AI-mudelitele
Kuigi Google’i traditsiooniline otsing on jätkuvalt üks olulisemaid digiturunduskanaleid, on selle turuosa hakanud viimastel aastatel vähenema. Põhjuseks on muuhulgas tehisintellektil põhinevate tööriistade – nagu ChatGPT, Google Gemini ja Microsoft Copilot – kasvav populaarsus, kirjutavad Fred Koppel ja Epp Kaasik WOW Digitalist.
Norstati kvartaliandmed: kasvav mure, ettevaatlik tarbimine ja skeptiline suhtumine tehisintellekti
Norstat Eesti avaldas oma II kvartali tarbijaraporti, mis toob esile Eesti elanike hoiakud, tulevikuootused ja tarbijakäitumise trendid. Uuring käsitleb majanduslike ja ühiskondlike pingete taustal kujunevat üldmeeleolu, tarbimiskäitumise muutusi, hoiakuid auto ostmise ja liisimise osas ning tehisintellekti tajutavat mõju tööturule.
Mis asi on topsikondoom ja kuidas see SEB-ga seostub?
Möödunud nädalavahetusel osales SEB esimest korda ja ühtlasi esimese pangana Beach Grindil, mis tõi kokku kuni 15 000 külastajat. SEB noorte segmendi peamine sihtgrupp ehk noored vanuses 18–25 moodustasid ligi 55% festivalil osalejatest ning soovisime nende jaoks luua midagi tõeliselt väärtuslikku ja meeldejäävat.
CANNES LIONS | Mis toimub Cannes’i festivaliala taga prügikastide vahel? Gunnar Hunt jagab piletita saadud kogemust.
Levinud on arvamus, et Cannes Lionsile minekuks peab rahakott puuga seljas olema. Piletihinnad on tõesti sellised, et võtavad silme eest virvendama, kuid alati on võimalus piletita minna! Just nii tegid tänavu KAGU_the_agency asutajad Katriin ja Gunnar Hunt. Gunnar kirjutab meile, miks piletit vaja pole ning jagab kontaktiloome nippe.
Kliimaministeerium andis välja riikliku juhendi keskkonnahoidlike ürituste korraldamiseks
“Keskkonnahoidlike ürituste korraldamise riiklik juhend” on abimeheks kõigile üritusturundajatele. Sealt leiab põhimõtteid, mida järgida ning soovitusi otsusteks ja tegevusteks nii ürituse eel, ajal kui ka pärast.
LÕPUTÖÖ | Ühe lambi ja brändingu lugu: graafiline disain ei ole lihtsalt kaanepilt, vaid eseme sisemise loogika peegeldus
Tänavu EKA lõpetanud Filipp Rodtšenkovi bakalaureusetöö tulemusena valmis valgusti ning selle bränding. Palusime tal sellest lähemalt kirjutada.
KANTAR EMORI TASKUHÄÄLING | Prisma turundusjuht Liina Pärlin: suur meediaeelarve ei pruugi alati võrduda mõjuga
Kantar Emor on juba mõnda aega teinud taskuhäälinguid “Point” ja “Point+”. Mõlemast sarjast on internetiavarustesse paisatud mitmeid põnevaid intervjuusid. Nüüdsest jagame uusi vestlusi ka TULI lehel.
Aus ekspordikogemus! Einar Tiimla ja häk proovisid Dubais läbi lüüa: ühel õhtul istusin rõdul, kust oli imeline vaade linnale. Aga tunne oli täiesti tühi.
2022. aastal võtsin koos häk agentuuriga ette pöörase hüppe pea ees tundmatusse – eksportida meie strateegilisi disaini- ja veebilahendusi Dubaisse. Kuigi hulljulge, tundus samm loogiline: suur turg, rahvusvaheline linn, peamiseks keeleks inglise keel, kõrged kvaliteediootused, sarnane ajavöönd. Paberil oli kõik timm, kirjutab häki juht Einar Tiimla.
RAAMATUARVUSTUS | Logobossi logolugu ehk oravad, uhked autod ja graafiline disain
Elulugu? Ei, hoopis logolugu. Nii kirjeldab graafiline disainer Kalle Toompere juuni alguses ilmunud memuaare. Õigupoolest on raamat “Logolugu” muidugi mõlemat. See on lugu loometeest ja lugu eluteest. Üht teisest on pea võimatu eristada, kirjutab kultuurikriitik Keiu Virro.