Uudised
INTERVJUU | Orm Oja: Eestis pole restoraniäris nii palju raha, et saaksin öösel ainult tänu sellele hästi magada
Tehnoloogiast (või õigemini vimmast selle vastu), Google’i arvustustest, Michelini tärnidest, turundusest ja muust säärasest räägime MasterChefi kohtuniku ning tippkokk Orm Ojaga. Isegi ühest kuulsast uroloogist jutustasime. Nii et haara aga lusikas ja hakka seda suppi helpima!
Ryanair solvab ja kiusab sotsiaalmeedias inimesi ning see paistab kõigile meeldivat! Making Sense’il esineb ettevõtte endine sotsiaalmeediajuht
Ryanairi sotsiaalmeedia on parajalt lõbus. Nad teavad, et nad pole maailma kõige luksuslikum lennufirma ning nad julgevad seda tunnistada, visates nalja nii enda kui ka klientide üle. Nali on vist vähegi öeldud, tegelikult trollitakse oma reisijaid. Rajust sotsiaalmeediast tuleb Making Sense’ile rääkima ettevõtte endine sotsiaalmeediajuht Michael Corcoran.
Mõtled Soome turule? 5 asja, millega turunduses arvestada
Soome on sageli esimene koht, kuhu Eesti ettevõtted ekspordiplaane tehes vaatavad. Loogiline ka, Soome on meile lähedal ja nii kiputakse uskuma, et ka äritavad ja kultuuriruum on meil sarnased, kirjutavad Petra Suominen ja Mervi Pirhonen NOH Productionsist.
Seis tööturul: tööpakkumiste arvu langus aeglustus, konkurents töökohtade nimel kasvas
Kui eelmise aasta kolmandas kvartalis laekus tööpakkumistele keskmiselt 39 kandideerimisavaldust, siis tänavu on see number 51, näitab tööportaali CVKeskus.ee statistika. Enim on konkurents kasvanud IT-sektoris, kus vaba ametikoha nimel oli tänavu kolmandas kvartalis konkureerimas 60 töövõtjat, mida on 64% enam kui aasta tagasi.
Tallink Grupp tugevdas oma brändi ebatraditsioonilise kaubamärgi kaitsega
Patendiamet valis värskeks kuu kaubamärgiks ühe erilisemat tüüpi kaubamärgi, millest ettevõtjad enamasti kuulnud pole. Nimelt saab alates 2017 Euroopa Liidus ja 2019. aastast Eestis taotleda kaitset liikumismärgile. Erinevalt tavapärasest staatilisest kaubamärgist sisaldab liikumismärk logo, mõne sümboli vm graafiliste elementide liikumist – tegu on sisuliselt lühivideoga. Näiteks on Euroopa Liidus registreerinud oma logode animeeritud versioonid Telia ja Puma. Liikumismärgi registreerimine aitab ettevõttel kaitsta oma brändi dünaamilist identiteeti.
Mis €%#”%! asi on roheline turundus? 9. oktoobril saab teada!
Järgmisel kolmapäeval ootame kõiki TULI liikmeid järgmisele Roheline TULI seminarile, mis sel korral keskendub rohkemale kui ainult üritusturundusele. Võtame luubi alla reklaami, digi ja meedia ning arutleme teemal, mis on roheline turundus ja kuidas see meie tööd turundusmaailmas mõjutab.