Uudised

TULIMUST | Ulmeline töö, mida on siiani raske uskuda
Andmekasutuse kategoorias pälvis esikoha Tank kampaaniaga “Coopi personaalsete pakkumiste lansseerimine”. Kliendikommunikatsioonis kasutati esmakordselt videosõnumit, kus oli personaliseeritud nii pilt, hääl kui ka tekst.

INTERVJUU | PÖFFi turundusjuht: kultuuri toetavate ettevõtete eelistamine on sama nagu vabalt peetavate kanade munade eelistamine
PÖFFi turundusjuht Maria Plees kõneleb meie vestluse eel kiirelt telefoniga. Festival ju käib ning ootamatuid küsimusi ja detaile, millele vastuseid jagada, on sadu.

Swedbanki endine kommunikatsioonijuht Kristiina Herodes liitus Agenda PR-iga
Swedbank Eesti endine kommunikatsiooni- ja jätkusuutlikkuse divisjoni juht Kristiina Herodes liitus kommunikatsioonibürooga Agenda PR, kus hakkab nõustama ettevõtte kohalikke ja rahvusvahelisi kliente.

Havas Creative’i kampaania “Oma näoga Eesti” suurendas ühiskonnas sallivust ja tolerantsust
Kultuuririkkuse teema-aasta puhul Kultuuriministeeriumi tellitud kampaania “Oma näoga Eesti” järeluuringust selgus, et kampaania mõjutas inimesi märkama ja kaasa mõtlema. Suurenes teadlikkus ja positiivne uudishimu teistest rahvustest elanike vastu, niisamuti toetas kampaania sotsiaalset sidusust ning kõlama jäid tugevad sõnumid diskrimineerimise vastu.

Elisa Grupi digiteenuseid hakkab juhtima eestlane
Elisa Eesti tehnoloogiaüksuse juht Toomas Polli vastutab alates tänasest kogu Elisa Grupi tulevikku suunatud digilahenduste loomise eest. Elisa Grupp pakub jätkusuutlikke telekommunikatsiooni- ja digiteenuste ning 5G lahendusi enam kui 2,8 miljonile kliendile oma peamistel turgudel Soomes ja Eestis ning enam kui 100 riigis üle kogu maailma.

Amazing Productions sai värske identiteedi
11 aastat kogemuste kogumist viis Amazing Productionsi uue identiteedi värskendusretkele ning tulemus on nüüd teie ees. Uus visuaalne identiteet on kantud visioonist: “Moments that matter, events that inspire!”

INTERVJUU | Jonathan Lang: peaksime jätkusuutlikkusest keerulisemalt rääkima
“Eks tuleb mõista, et mõnes mõttes on vanad head ajad läbi,” räägib turundusstrateeg ja loovjuht Jonathan Lang. “Peame kliimamuutustega mingi hetk nagunii tegelema, miks siis mitte praegu.”

TULIUUS LIIGE | Alexela turundusjuht Mariliis Mähhar: tuleviku turundus loob väärtust tootearendamise faasis
Kuidas muuta mainet? Mida läheks Eesti turunduses rohkem tarvis? Kuidas vähem kärsitu olla? Sellest ja muust räägime TULI värskeima liikme, energiaettevõtte Alexela turundusjuhi Mariliis Mähhariga.