Uudised
![](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/20241011-rubenphilipse-start-up-event-hr-85-e1729752195422-700x400.jpg 700w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/20241011-rubenphilipse-start-up-event-hr-85-e1729752195422-336x192.jpg 336w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/20241011-rubenphilipse-start-up-event-hr-85-e1729752195422-672x384.jpg 672w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/20241011-rubenphilipse-start-up-event-hr-85-e1729752195422-483x276.jpg 483w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/20241011-rubenphilipse-start-up-event-hr-85-e1729752195422-966x552.jpg 966w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/20241011-rubenphilipse-start-up-event-hr-85-e1729752195422-1400x800.jpg 1400w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/20241011-rubenphilipse-start-up-event-hr-85-e1729752195422-910x520.jpg 910w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/20241011-rubenphilipse-start-up-event-hr-85-e1729752195422-350x200.jpg 350w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/20241011-rubenphilipse-start-up-event-hr-85-e1729752195422-770x440.jpg 770w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/20241011-rubenphilipse-start-up-event-hr-85-e1729752195422-1540x880.jpg 1540w)
INTERVJUU | Pitch-koolitaja David Beckett: suurim viga on see, et räägitakse liiga palju endast ja oma tootest
Novembris saabub Tallinnasse pitch-koolitaja David Beckett, kes on parema müügikõne tarkuseteri jaganud üle 2500 idufirmale ning 36 000 inimesele. Muuhulgas rahvale, kes töötavad ettevõtetes nagu Netflix, Booking.com, Tommy Hilfiger jne.
![](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/pexels-christina99999-27896629-e1729682776517-700x400.jpg 700w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/pexels-christina99999-27896629-e1729682776517-336x192.jpg 336w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/pexels-christina99999-27896629-e1729682776517-672x384.jpg 672w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/pexels-christina99999-27896629-e1729682776517-483x276.jpg 483w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/pexels-christina99999-27896629-e1729682776517-966x552.jpg 966w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/pexels-christina99999-27896629-e1729682776517-1400x800.jpg 1400w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/pexels-christina99999-27896629-e1729682776517-910x520.jpg 910w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/pexels-christina99999-27896629-e1729682776517-350x200.jpg 350w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/pexels-christina99999-27896629-e1729682776517-770x440.jpg 770w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/pexels-christina99999-27896629-e1729682776517-1540x880.jpg 1540w)
Lehm on huvitavam kui su reklaam (ja veel 4 tähelepanekut Golden Drumilt)
Sloveenias toimuv turunduskonverents ja -võistlus Golden Drum tähistas tänavu oma 30. sünnipäeva. Pakendasime Aadria mere rannikul kuuldu kiireks lugemiseks kokku. Muuhulgas räägiti – nagu juba lugesid – lehmadest ning legendaarsest Suurbritannia tõsielusarjast “Love Island”. Seda kõike siis tarkade turundusivade kõrval.
![](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/a6648416-4745-4913-8a3f-5a495a78b044-e1645540685532-700x400.jpg 700w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/a6648416-4745-4913-8a3f-5a495a78b044-e1645540685532-336x192.jpg 336w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/a6648416-4745-4913-8a3f-5a495a78b044-e1645540685532-672x384.jpg 672w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/a6648416-4745-4913-8a3f-5a495a78b044-e1645540685532-483x276.jpg 483w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/a6648416-4745-4913-8a3f-5a495a78b044-e1645540685532-966x552.jpg 966w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/a6648416-4745-4913-8a3f-5a495a78b044-e1645540685532-1400x800.jpg 1400w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/a6648416-4745-4913-8a3f-5a495a78b044-e1645540685532-910x520.jpg 910w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/a6648416-4745-4913-8a3f-5a495a78b044-e1645540685532-350x200.jpg 350w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/a6648416-4745-4913-8a3f-5a495a78b044-e1645540685532-770x440.jpg 770w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/a6648416-4745-4913-8a3f-5a495a78b044-e1645540685532-1540x880.jpg 1540w)
Ann Hiiemaa: kuidas LinkedInis oma persoonibrändi ehitada
LinkedIni ja persoonibrändi vahele ei saa tõmmata ühest võrdusmärki, ent kui selle kanali võimalusi targalt ära kasutada, on võimalik oma eksperdikuvandit väga jõuliselt kasvatada, kirjutab META Advisory partner Ann Hiiemaa.
![](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/02/joel_volkov_2021-e1687930838302-1.jpeg 598w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/02/joel_volkov_2021-e1687930838302-1-300x158.jpeg 300w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/02/joel_volkov_2021-e1687930838302-1-310x163.jpeg 310w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/02/joel_volkov_2021-e1687930838302-1-420x221.jpeg 420w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/02/joel_volkov_2021-e1687930838302-1-530x279.jpeg 530w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/02/joel_volkov_2021-e1687930838302-1-399x210.jpeg 399w)
Reklaamiseadus pausil. Joel Volkov: võrdleksin praegust seadust olukorraga, kus mobiiltelefonide kasutamise reeglistik põhineks endiselt lõkkesuitsuga signaalide saatmise loogikal
Eelmisel nädalal sai avalikuks, et reklaamiseaduse muutmine lükati edasi. Veebruaris saatis Majandus- ja kommunikatsiooniministeerium avalikule arutelule reklaamiseaduse väljatöötamiskavatsuse (VTK). Kärbete tõttu on aga reklaamiseadusega seonduv hetkel pausil. Palusime osapooltel olukorda pikemalt kommenteerida.
![](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/54058540736_0bb3bec34f_o-700x400.jpg 700w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/54058540736_0bb3bec34f_o-336x192.jpg 336w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/54058540736_0bb3bec34f_o-672x384.jpg 672w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/54058540736_0bb3bec34f_o-483x276.jpg 483w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/54058540736_0bb3bec34f_o-966x552.jpg 966w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/54058540736_0bb3bec34f_o-1400x800.jpg 1400w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/54058540736_0bb3bec34f_o-910x520.jpg 910w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/54058540736_0bb3bec34f_o-350x200.jpg 350w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/54058540736_0bb3bec34f_o-770x440.jpg 770w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/54058540736_0bb3bec34f_o-1540x880.jpg 1540w)
VAATA SALVESTUST! Roheline TULI: koostöös suudame luua keskkonnasõbralikuma ja jätkusuutlikuma turundusmaastiku
Oktoobri alguses kogunesid TULI liikmed seminarile Roheline TULI, mis sel korral keskendus rohkemale kui ainult üritusturundusele. Luubi alla võeti reklaam, digi ja meedia ning arutleti, kuidas roheline turundus meie tööd mõjutab.
![](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/image001-3-e1729491755875-700x400.jpg 700w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/image001-3-e1729491755875-336x192.jpg 336w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/image001-3-e1729491755875-672x384.jpg 672w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/image001-3-e1729491755875-483x276.jpg 483w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/image001-3-e1729491755875-966x552.jpg 966w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/image001-3-e1729491755875-1400x800.jpg 1400w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/image001-3-e1729491755875-910x520.jpg 910w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/image001-3-e1729491755875-350x200.jpg 350w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/image001-3-e1729491755875-770x440.jpg 770w)
INTERVJUU | Elisa turundusüksuse juht Karin Kanepi: kumb on parem – kas see, et olime hästi loovad ja tegime tulemuse, või see, et tegime asja ära ja saime ka tulemuse?
Viimased 15 aastat Elisa brändi tüürinud turundus- ja kommunikatsioonijuht Karin Kanepi räägib igavesest soovist katsetada, AI-st, ehedatest brändidest ning tulemuskonkursist TULImust, mille žüriis ta tänavu on.
![](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/image001-2-e1729147100689-700x400.jpg 700w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/image001-2-e1729147100689-336x192.jpg 336w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/image001-2-e1729147100689-672x384.jpg 672w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/image001-2-e1729147100689-483x276.jpg 483w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/image001-2-e1729147100689-966x552.jpg 966w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/image001-2-e1729147100689-1400x800.jpg 1400w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/image001-2-e1729147100689-910x520.jpg 910w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/image001-2-e1729147100689-350x200.jpg 350w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/image001-2-e1729147100689-770x440.jpg 770w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/image001-2-e1729147100689-1540x880.jpg 1540w)
INTERVJUU | Apple’i ja HBO-ga töötanud loovjuht Mathias Appelblad: mulle tundub, et kliendi ja agentuuri vahel on väike keelebarjäär
Rootslase Mathias Appelbladi CV on võimas: ta on meisterdanud kampaaniaid brändidele nagu Apple, Volvo, Volkswagen, IKEA jne. Ja saanud nende eest ka vääriliselt autasustatud. Tema tööd on triumfeerinud Cannes Lionsil, Cliol ja teistel suurtel võistlustel, mida oskad ette kujutada.
![](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/mum0200-e1729146368715-700x400.jpeg 700w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/mum0200-e1729146368715-336x192.jpeg 336w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/mum0200-e1729146368715-672x384.jpeg 672w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/mum0200-e1729146368715-483x276.jpeg 483w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/mum0200-e1729146368715-966x552.jpeg 966w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/mum0200-e1729146368715-1400x800.jpeg 1400w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/mum0200-e1729146368715-910x520.jpeg 910w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/mum0200-e1729146368715-350x200.jpeg 350w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/mum0200-e1729146368715-770x440.jpeg 770w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/mum0200-e1729146368715-1540x880.jpeg 1540w)
CASE STUDY | Kuidas LinkedInis Eesti turul 200 000 euro väärtuses müüki tehti
2024. aasta juunis anti välja esimesed Balti B2B turundusauhinnad Golden Parrot. Kohtunike hinnangul oli juhtivate kampaaniate kategoorias väga tihe konkurents, kuid Combat Ready suutis tänu tugevale numbrilisele tulemusele võita lead generation kategoorias. Combat Ready paistis silma oma selge strateegia, muljetavaldavate tulemuste ja läbipaistva aruandlusega.
![](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/screenshot-2024-10-16-at-13-17-57-700x400.png 700w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/screenshot-2024-10-16-at-13-17-57-336x192.png 336w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/screenshot-2024-10-16-at-13-17-57-672x384.png 672w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/screenshot-2024-10-16-at-13-17-57-483x276.png 483w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/screenshot-2024-10-16-at-13-17-57-966x552.png 966w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/screenshot-2024-10-16-at-13-17-57-1400x800.png 1400w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/screenshot-2024-10-16-at-13-17-57-910x520.png 910w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/screenshot-2024-10-16-at-13-17-57-350x200.png 350w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/screenshot-2024-10-16-at-13-17-57-770x440.png 770w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/10/screenshot-2024-10-16-at-13-17-57-1540x880.png 1540w)
ARVAMUS | Madis ja Anu Aleksandra Ots: tee tööd ja näe vaeva, siis tuleb ka halvakspanu
Näitleja, kes töötab ka väljaspool teatrit, pole mitte ainult vormilt ettevõtja, vaid ka loomult ettevõtlik, ja lisab professionaalina väärtust igasse töösse, millele pühendub. Möödunud nädalal saime kuulda ja lugeda, kui halb see võib olla, kirjutavad agentuuri Salama loovjuht Madis Ots ja tegevjuht Anu Aleksandra Ots.
![](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/02/joel_volkov_2021-e1687930838302-1.jpeg 598w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/02/joel_volkov_2021-e1687930838302-1-300x158.jpeg 300w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/02/joel_volkov_2021-e1687930838302-1-310x163.jpeg 310w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/02/joel_volkov_2021-e1687930838302-1-420x221.jpeg 420w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/02/joel_volkov_2021-e1687930838302-1-530x279.jpeg 530w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2024/02/joel_volkov_2021-e1687930838302-1-399x210.jpeg 399w)
Reklaamiseaduse muutmine lükati edasi
Kevadel ilmavalgust näinud plaan muuta reklaamiseadust, on praegu pausile pandud. “Lükkame inimesed tegelema selle teemaga, mis on kõige akuutsemad ja kiiremad,” põhjendas majandusministeeriumi asekantsler Sandra Särav ERR-ile.