Uudised

10 sotsiaalmeedia turundustrendi 2025. aastaks
Sotsiaalmeedia on kasvanud aastatega Eestis enim kasutatavaks meediatüübiks. Datareportali andmetel on 2024. aastal Eestis 1,04 miljonit sotsiaalmeedia kasutajat (78,7% populatsioonist). 18+ vanuses on neid 924 000 (87% 18+ populatsioonist) ning 84% kõikidest eestlastest kasutavad vähemalt ühte sotsiaalmeedia platvormi.

Teavituskampaania “Kui sinu südames on ruumi” eesmärk on leida üles hooldus- ja kriisihoolduspered
Täna alanud teavituskampaania “Kui sinu südames on ruumi” kutsub Eesti inimesi üles pakkuma kodu lastele, kes ei saa oma sünniperes kasvada. Tavaline elu hoolivas peres on lapsele kõige erilisem kingitus.

Hundikari kasvab! Agentuuriga KAGU liitus veel kaks hunti
Miks mitte teha oma wolfpack suuremaks? Just nii otsustas KAGU ja sai kahe punahundi vaderiks. Aga kas see on lihtsalt humoorikas clickbait või peitub selles ka sügavam tähendus? Loe edasi ja saad teada. Hundid ise räägivad!

Selge sõnumi tänuüritusel tunnustati selle aasta võitjaid
Selge sõnumi patroon Ülle Madise ja Eesti Keele Instituudi direktor Arvi Tavast andsid 27. novembril üle 2024. aasta selge sõnumi auhinnad. Auhinna said Tartu Ülikooli Kliinikumi patsiendiinfo andmebaas, Tervisekassa rinnavähi uuringu visuaal „Katsu julgelt!“, Eesti Rahvusraamatukogu tippteadja konsultatsioon ja ajakiri Eesti Loodus.

TELGITAGUSED | Kaubamaja avas jõuluks oma talvekuurordi
Ilmselt on entusiastlikumad turundushuvilised mõnes kanalis märganud Kaubamaja selleaastast jõulukampaaniat, mis täies mahus jõuab rahvani detsembris. Kampaania keskmeks on koostöös Sweepiga valminud klipp, kus pole kasutatud ühegi näitlejat ega isegi ühtegi päris asja. Aga ometi tundub kõik nagu päris.

Milline on meedia tulevik? Kantar Media kõrge juht: killustatud meedia on tõsine väljakutse, aga silmas tuleb pidada kolme asja
Mida toob tulevik ning kuidas killustunud meediamaastikul teiste seast esile kerkida? Nõudsime Making Sense’il esinenud Mesut Sakalilt vastuseid. Kantar Medias on kogenud eksperdi juhtida lausa kolm piirkonda – Kesk- ja Ida-Euroopa, Aasia ja Vaikne ookean ning Aafrika.

Tallink on esimene bränd Eestis, kes alustas reklaamimist Pinterestis: esimeste päevadega on videosisu vaatamisi kogunenud sadu tuhandeid
Tallink on esimene bränd Eestis, kes on alustanud reklaamimist Pinterestis, saavutades lühikese ajaga muljetavaldavaid tulemusi oma orgaanilise sisuga. Platvormi fookus inspiratsioonil ja ideedel teeb sellest ideaalse koha reisi-inspiratsiooni leidmiseks ja jagamiseks.

TULIMUSTA GP | “Öeldakse, et eestlase lemmiktoit on teine eestlane. Siin projektis see küll nii ei ole.”
TULImusta konkursil tõusis teistest esile “Kaitsetahe”, mis noppis kaks hõbedat, kulla ja – selle kõige magusama – Grand Prix! Ehk üks projekt võitis koguni 31% konkursi auhindadest!

Vaata, palju teenivad sinu kolleegid! Turundajate palgad on tõusnud
Statistikaameti andmetel oli keskmine brutokuupalk 2024. aasta kolmandas kvartalis 1959 eurot, mis on 8,1% kõrgem kui eelmisel aastal samal ajal. Turundajate palgad on keskmisest küll kõrgemad, kuid kasv on olnud väiksem.

TULIUUS LIIGE | Arco Vara turundus- ja müügijuht Mariann Vendt: turundus peab olema ettevõtte, mitte agentuuri nägu
Mida kardavad Eesti inimesed? Miks on TULI värske liige Arco Vara oma sõnumites pigem ettevaatlik? Sellest ja muust räägib kinnisvaraettevõtte turundusjuht Mariann Vendt.

La Ecwador ja Büroomaailm: kuidas TikTokis tähed sünnivad
Büroomaailma TikToki konto on viimase aasta jooksul tõestanud, et isegi kontoritarvete maailm võib olla lõbus, inspireeriv ja…viraalne! Alates sellest, kui La Ecwador töötas välja Büroomaailmale sotsiaalmeedia strateegia, lansseeris TikToki konto 2023. aasta kevadel ning lõi selle tarbeks ainulaadset sisu, on tähelepanu napsanud endale loovus, huumor ja trendid, mis kõnetavad eelkõige nooremat publikut.