Uudised
TULI ja MIXDi tenniseturniir toimub juba 27. septembril
Oled tennises poolprofessionaal, algaja või suurepärane kaasaelaja? Kõik on TULI x MIXD turniirile oodatud! On viimane aeg lasta endast välja võistlushimulised tennisehinged ja registreerida end selle aasta kõige vingemale turundajate tenniseturniirile, mis toimub 27. septembril!
INTERVJUU | Henrik Kalmet: sõna “sisu” ei kanna endas enam kvaliteeti või mõtestatust, vaid lihtsalt mahtu ja täidet – makrofleksi
Sinu ees on ilmselt ainuke tekst maailmas, kus on kasutatud väljendit “proteesimaailma eldoraado”. Aga intervjuust leiad muudki, sest vestluspartneriks on Good Bits Studio loovjuht ja partner Henrik Kalmet, kes rohkem tuntud näitleja, koomiku ja saatejuhina. Jutustame turundusest, kunstist, loovusest ja usaldusest.
Eesti suurimas meediaagentuuris toimuvad muutused
Viimaste aastate tehnoloogilised ning keskkonnateemalised arengud mõjutavad paratamatult kõiki elualasid ning erandiks ei ole ka turundusmaastik. Eesti suurim meediaagentuur Inspired Universal McCann mõistab, et muutunud maailmas on senisest veelgi olulisem leida võimalikult nutikad viisid, kuidas oma klientide äritulemuste saavutamisele kaasa aidata. Selleks, et ükski oluline teema ei jääks tähelepanuta, on otsustatud ettevõttes ümber reorganiseerida juhatuse liikmete rollid.
TULIUUS LIIGE | Kolm Õuna: me ei võta oma tööd kergekäeliselt, aga kui meilt küsitakse kergekäeliselt tööd, teeb see haiget
Nii kummaline, kui see ka pole, on üritusturundusagentuuri Kolm Õuna kokku sattunud Baltimaade suurima ärifestivali sTARTUp Day kolm endist peakorraldajat. Üks neist, produtsent Mart Lättekivi, annab aru, mida turundusel idusektorist õppida ning mis on valdkonna kõige keerulisem osa.
Kaubamaja alustas koostööd reklaamiagentuuriga Sweep
Kaubamaja ja reklaamiagentuuri Sweep partnerlus toob sisulisi uuendusi Kaubamaja turundusstrateegiasse, säilitades samal ajal brändi ajaloolist väärtust. Lisaks tugevale loovjuhtimisele ja strateegilisele lähenemisele aitab agentuuri Sweep sügav arusaam digiturundusest Kaubamaja e-kanalite kasvupotentsiaali veelgi enam realiseerida.
TULINE SUVI | Jüri Ratas, sõimusõnad ja päästmist vajav reklaamitööstus – väike ülevaade suvistest intervjuudest
Jah, mõistame, suvel oli ka muud teha kui TULI artikleid lugeda. Sügisel on ilmselt ka, aga äkki suudad natuke aega näpistada. Siin on väike valik suvistest lugudest, mida tasub avastada.
EBS turundusjuhi arenguprogrammi (TUJU) soodushind kehtib 27. septembrini
EBS turundusjuhi arenguprogrammi VI lend stardib juba 1. oktoobril. Programmi eesmärgiks on arendada liidriomadusi ja juhtimisoskuseid, mis aitavad turundusjuhil teisi kaasata ja võimestada. Oluliseks eesmärgiks on ka eneseteadlikkuse, enesekindluse ja mõjukuse kasvatamine. TUJU arenguprogrammi soodushind TULI liikmetele kehtib 27. septembrini.
VELVET 20 | “Oleme Kuldmunade üle uhked, aga uhkemad oleme inimeste üle, kes on ära läinud.”
“Eks aastate jooksul on ikka olnud raskeid hetki, mil mõelnud, et pistke p*rse see oma Velvet, aga see pole realiseerunud,” räägib disainiagentuuri üks partneritest Janno Siimar. Tõeks on saanud hoopis see, et Velvet tähistas tänavu oma 20. sünnipäeva.