Uudised

LÕPUTÖÖ | Kuidas teenusedisain aitab elukindlustuse noortele tähenduslikuks muuta?
Millal viimati nägid Instagramis või TikTokis elukindlustust reklaamivat postitust, mis sind päriselt kõnetas? Või reklaami, mis rääkis elukindlustusest kui millestki muust kui surmast, küsib Kaja Karlson.

SUVEANKEET | Gunnar Hunt: talv on hea, kes see ikka jõuab 52 nädalat aastas muru niita
Turundajate Liidule valiti juunis uus juhatus. Panime kokku põgusa suvise ankeedi, et veidi paremini nende pea sisse näha. Seekord kiusame küsimustega KAGU_the_agency kaasasutajat Gunnar Hunti.

Uue hangetejuhendi tutvustus toimub 11. septembril, üritus on tasuta ja kõigile
Turundajate Liidu eestvedamisel valmis juhend “Turundusteenuste riigihangete parimad praktikad”, mis aitab tellijatel korraldada paremaid riigihankeid. Kutsume kõiki TULI liikmeid ja teisi huvilisi 11. septembril seminarile, kus tutvustatakse lähemalt, kuidas korraldada paremaid turundushankeid.

Tööotsijad kritiseerivad tööandjaid: “Kas nad ei saa aru, et nad rikuvad sellega oma mainet? Inimesed ju räägivad ja Eesti on väga väike.”
“Tööturg on suhteliselt õudne,” sõnab Veronika Tiganik. Ta on leiba teeninud erinevatel turundus- ja kommunikatsioonipositsioonidel, viimati rahvaspordiüritusi korraldavas MTÜ-s. Uut ametit otsib ta mullu novembrist. Uut ametit otsivad väga paljud.

KANTAR EMORI TASKUHÄÄLING | Karl Mattias Õige: veel mõni aasta tagasi usuti, et turundus on täielikult mõõdetav, kuid tegelikkus on vastupidine
Kantar Emor on juba mõnda aega teinud taskuhäälinguid “Point” ja “Point+”. Mõlemast sarjast on internetiavarustesse paisatud mitmeid põnevaid intervjuusid. Jagame vestlusi ka TULI lehel.

Löfbergsi Baltimaade turundust hakkab juhtima Sandra Usaceva
Rootsi pereettevõte Löfbergs Baltimaade turundusüksust hakkab juhtima Sandra Usaceva, kel on ligi 10-aastane töökogemus FMCG ehk kiiresti liikuvate tarbekaupade turundamisel. Uue turundusjuhi ülesandeks saab kohvibrändi tuntuse ja turuosa kasvatamine Eestis, Lätis ja Leedus.

Näeme Vilniuses! Baltic Brand Forum toimub 26. septembril Leedus
Seitsmendat korda toimuv Baltic Brand Forum toimub 26. septembril Vilniuses. Paneeldiskussioonide ja loengutega jagavad oma teadmisi brändieksperdid ja oma valdkonna professionaalid erinevatest riikidest. Samuti autasustatakse erinevates kategooriates Baltikumi silmapaistvamaid brände.

ARVAMUS | Anniken Haldna: kuidas teha järelvalvet reklaamile, mida ametnik ei näe?
Reklaamiseaduses on kirjas reklaamimise piirangud, reeglid ja järelevalve – kõik on justkui paigas selleks, et rikkujaid tabada. Tegelikkus on hoopis midagi muud. Eriti suur anarhia valitseb digiplatvormidel, kus liigub teiste seas palju noori, kirjutab TULI tegevjuht Anniken Haldna.

ARVAMUS | Anneli Lepp: IShowSpeedi populaarsus ehmatas mindki, aga tähtis on püüd mõista, mitte hukka mõista
Juuli keskel raputas eestlasi juutuuberi ja striimeri IShowSpeedi külaskäik. Ühed jälitasid teda tõukeratastega mööda Tallinna, teised ei saanud üldse aru, kes ta on ning miks EIS tema Baltikumi ringreisi 30 000 euroga toetab. Nüüd, kui sündmusest on veidi aega möödas, jagab EISi turismijuht Anneli Lepp oma mõtteid seoses toimunuga.

SEB uus turundusjuht Getter Pärle: muudame kogumisharjumuse uueks rahvusspordiks
Märtsis liitus SEB turundustiimiga kogumise, investeerimise ja pensionivaldkonna turundusjuht Getter Pärle, kelle ülesandeks on vedada panga üht suurimat strateegilist fookust. Ta aitab eestimaalastel rahaga ümber käia nii, et kogumisharjumus muutuks osturalli asemel uueks rahvusspordiks ning lühiajalistele emotsioonidele seataks vastukaaluks pikaajaline rahaline kindlus.

La Ecwador alustas koostööd Eesti tuntud toidubrändiga
Suvi tõi La Ecwadorile uut energiat. Nimelt alustati koostööd Eesti ühe armastatuima toidubrändi, Salvestiga. Ühine teekond sai hoo sisse loovkonkursist, mille keskmes oli Smushie – Salvesti mahe supersmuuti, mis vajas värsket, strateegilist ja loovat lähenemist.

Georgi Viies asus Eesti Punase Risti kommunikatsiooni- ja turundusjuhiks
Alates 4. augustist 2025 täidab Eesti Punase Risti kommunikatsiooni- ja turundusjuhi rolli Georgi Viies, kellel on üle 15 aasta kogemust strateegilises turunduses ja kommunikatsioonis. Viies on töötanud erinevates valdkondades, alates jaekaubandusest ja kultuurikorraldusest kuni telekommunikatsiooni ja linnaruumi arendamisest.