Uudised

Digiajastu mängureeglid: miks ei saa tark bränd endale suvel vaikust lubada
Aasta-aastalt on üha vähem põhjuseid, miks jätta suvi kommunikatsiooniplaanis unarusse. Digitaalne meedia on muutnud inimeste info tarbimist sedavõrd, et vaikimine suvel ei tähenda enam strateegilist pausi, vaid nähtavuse loovutamist aktiivsemalt konkurendile.

CANNES LIONS | Kerstin Kessu Raidma: festivali suurim võlu on kulgemine – sa ei tea kunagi, kuhu saatus sind viib
Kui mullu käis Tabasco loovjuht Kerstin Kessu Raidma Cannes’i loovusfestivalil žüriiliikmena, siis tänavu esindas ta festivali Eesti tiimi. Üks on aga sama: taas jagab ta Prantsuse Rivierast oma muljeid.

ARVAMUS | Ivo Kallasmaa: pole normaalne, et teed kuu aega hanget, aga vastuseks saad vaid ühe lause
Osalesime agentuuriga hankel, millele kulus rohkelt töötunde, energiat ja pingsat ajutegevust. Mõni nädal hiljem saime vastuseks, et me ei osutunud valituks. Ei midagi muud, ei ühtegi kommentaari ega märkust.

KANTAR EMORI TASKUHÄÄLING | Olga Peresild: turunduses ei ole rumalaid küsimusi
Kantar Emor on juba mõnda aega teinud taskuhäälinguid “Point” ja “Point+”. Mõlemast sarjast on internetiavarustesse paisatud mitmeid põnevaid intervjuusid. Nüüdsest jagame uusi vestlusi ka TULI lehel.

ÜMARLAUD | Agentuurid muutuste keskel: püsime sadulas, aga olukord raputab korralikult
Ebastabiilne majandus ja tehnoloogia kiire areng mõjutavad tugevalt turundusvaldkonda. Arutame, millised on suurimad väljakutsed, kuidas on töökorraldus muutunud ning kui palju ja miks kaasatakse vabakutselisi.

ARVAMUS | Anniken Haldna poliitreklaami läbipaistvuse määrusest: taheti head, aga kaotajateks on nii meedia, poliitikud, valijad kui ka kogu ühiskond
Mis saab poliitreklaamidest? Pole aimugi. Oktoobris jõustuv Euroopa Liidu määrus lööb senise korralduse pea peale. Kaotajateks on nii meediaettevõtted, poliitikud, valijad kui ka kogu ühiskond.

KANTAR EMORI TASKUHÄÄLING | LHV turundusjuht Margit Kotkas: olen vist ainuke turundusjuht Eestis, kes alati ütleb, et tehke meie logo väiksemaks
Kantar Emor on juba mõnda aega teinud taskuhäälinguid “Point” ja “Point+”. Mõlemast sarjast on internetiavarustesse paisatud mitmeid põnevaid intervjuusid. Nüüdsest jagame uusi vestlusi ka TULI lehel.

US Real Estate’i müügiosakonda asus juhtima Olari Vokk
US Real Estate’i müügiosakonna juhina alustas tööd kogenud kinnisvaraekspert Olari Vokk, kellel on üle 15 aasta kogemust nii äri- kui ka elukondliku kinnisvara arenduses ja müügijuhtimises. Tema peamiseks ülesandeks saab olema ettevõtte üürnikeportfelli kasvatamine, keskendudes eeskätt Talsinki kvartali ja Artiuse, endise Foorumi Keskuse, pindade täitmisele.

INTERVJUU | Booking.com’i endine brändijuht Carine van der Heijden: kui idee on brändiga kooskõlas, tajuvad inimesed seda kohe
Hollandlanna Carine van der Heijdeni senine karjäär on hõlmanud nii Booking.com’i bränditurunduse juhi kui ka maailma suurima mobiilipanga N26 bränditurunduse asepresidendi rolli. Kuna Carine esineb augustis Tallinnas grit. konverentsil, rääkisime temaga brändi- ja tulemusturunduse koostööst, Super Bowli reklaamide loomisest ning brändikampaaniate mõõtmisest ja skaleerimisest.

Üks Baltikumi suurimaid advokaadibüroosid sai uue nime: TGS Baltic on nüüd TEGOS
Advokaadibüroo TGS Baltic tegutseb alates tänasest uue nime all – TEGOS. Ühtne nimevahetus kõigis kolmes Balti riigis tähistab uut etappi ettevõtte arengus: ambitsioon on liikuda veelgi selgemalt strateegilise partneri rolli, tugevdada piiriülest koostööd ja peegeldada büroo positsiooni rahvusvahelisel tasandil.

ARVAMUS | Joel Volkov: reklaamiteenuse eripärad Eesti moodi Ehk talendid on reeglina krooniliselt alamakstud ja tihti ülekoormatud
Igal maal on omad kombed ja tavad. Mõned veidramad, mõned paremad. Olen seoses tööga rännanud mitmel pool maailmas ja võin öelda, et laias laastus on reklaamiteenus igal pool sarnane, kirjutab Tanki loovjuht ja partner Joel Volkov. Sellest hoolimata näeb Eestis asju, mida mujal ei näe.