Uudised

Tallinki juhatuse liige Piret Mürk-Dubout: tarbijad on viimase kolme aasta jooksul muutunud ilmselt rohkem kui viimase 30 aasta jooksul kokku
Tallinki juhatuse liige Piret Mürk-Dubout leiab, et tänapäeva info ülekülluses on järjest keerukam üllatada, võita tähelepanu ja seda hoida. Edukaks turunduseks on tema hinnangul vaja julgust riskida ja eristuda, tabades seejuures ära õige ajastuse ja usaldades natuke ka iseenda kõhutunnet.

Meliva turundus- ja kommunikatsioonijuhina alustas Kertu Kuusik
Eesti juhtiva eratervishoiuettevõtte Meliva turundus- ja kommunikatsioonijuhina alustas mitmekülgse kogemustepagasiga Kertu Kuusik. Uus juhtkonnaliige toob endaga kaasa strateegilise turundusjuhtimise kogemuse Teliast ja agiilsed töövõtted väiksematest tehnoloogiaettevõtetest.

Ann Hiiemaa: kuidas valida PR-agentuuri, mis päriselt ettevõtet toetaks?
Viimase 10 aasta jooksul olen kõrvalt näinud sadu erinevaid hankeid ja müügikohtumisi, millest osadega on ettevõtted suutnud kaasata strateegilise partneri, kes toetab ärilist edu. Teistega on aga värvatud lihtsalt käsutäitja, kelle tegelik väärtus jääb lõpuks küsitavaks. Erinevuse esimese ja teise tulemi vahel loob alati üks läbiv joon: kui selgelt on agentuuri kaasamise protsess läbi mõeldud ja ootused fikseeritud.

Tabasco tõi surmakuulutused reklaami ning metsaelanike kalmistu Vabaduse väljakule
Sel nädalal on internetiavarustes tähelepanu alla mattunud Tabasco ning nelja kliendi koostöös valminud kampaania, mis kutsub üles vähendama Eesti metsade raiemahtu. Loovlahendustest on silma torganud surmakuulutuste printreklaam ning Vabaduse väljakul kõrval avatud metsaelanike surnuaed.

Nexd’i reklaamitehnoloogia on nüüd integreeritud mediasmarti reklaamiplatvormile
mediasmart, programmaatilise reklaami platvorm, on integreerinud Nexdi kergekaalulise reklaamitehnoloogia mediasmarti Creative Studiosse, võimaldades reklaamijatel luua ja hallata interaktiivseid reklaame sujuvalt platvormilt lahkumata.

KUIDAS LOOVUS TEE LEIAB? Müü politseinikele mähkmeid või pressi tuubist hambapastat
Võtsime ette portsu inimesi ning palusime neil Kuldmuna teema “Loovus leiab tee” valguses mõtiskleda, kuidas loomingulisus neid üles leiab ja mida nad teevad, kui tee loovuseni on miskil põhjusel minema uhutud?

CASE STUDY | Jazz Pesulate näitel: kuidas tõsta müüki 300%?
Jazz Pesulad on Eesti ainus ettevõte, mis keskendub täielikult autopesuteenustele, pakkudes kvaliteetset ja kiiret pesuteenust 36 teeninduspunktis üle riigi. Iga päev teenindatakse üle 12 000 auto. Vaatamata oma mainele usaldusväärse teenusepakkujana, seisis Jazz Pesulad silmitsi väljakutsega – nende bränd ei kõnetanud nooremat tarbijat, kliendilojaalsus oli hajumas ning puudus selge konkurentsieelis. Muret asus lahendama häk agency.

TULIUUS LIIGE | Instari tegevjuht Kersti Vannas: kui vanasti oli 100 kandidaati, neist 10 olid toredad ja üks ideaalne, siis varsti on 10 kandidaati ja kui neist üks on tore, on väga hästi
“Kui ma 2007. aastal tööandja brändingu agentuuri asutasin, siis kõik küsisid, kas mõtlesin selle ise välja,” muigab tööandja brändingu Instar partner ja tegevjuht Kersti Vannas. Praeguseks on olukord muutunud. Räägime, mis valdkonnas toimub ja sellest, et tulevikus läheb iga talendi nimel karmiks võitluseks.