Uudised

RAHVUSVAHELINE UURING: Eesti mainet on enim kasvatanud Eesti väärtuspõhine välissuhtlus
Täna Londonis avalikustatud riikide mainet mõõtva Global Soft Power Indexi tulemustes langes Eesti möödunud aastaga kaheksa kohta 65. positsioonile. Mõju Eesti positsiooni langusele tuleb Venemaa lisandumisest uuringu paneelriikide hulka. Eesti maine kerkis rahvusvaheliste suhete valdkonnas, kus oleme maailmas kõrgel 45. kohal 193 analüüsitud riigi seas. Eesti suurim väljakutse on jätkuvalt madal rahvusvaheline tuntus, kus oleme 128. kohal. Seevastu maine osas paigutub Eesti aga 63. kohale maailmas.

PANE END KIRJA! Taeva Pesamuna vanusepiir tõusis, esimesed kaks tiimi sõidavad välismaale
Kuldmuna raames toimub taas noortekonkurss Taeva Pesamuna, kus noored reklaamiloojad saavad oma loovuse proovile panna. Seekord ootab pesamunalisi ees mõned muudatused. Konkursile on aega end kirja panna 6. märtsi õhtuni.

Kommunikatsiooniagentuuri SKIA Consult partneriks sai Katrin Tibar
SKIA Consult meeskonnaga liitus pikaajalise kommunikatsioonivaldkonna kogemusega ja teleajakirjanikuna töötanud Katrin Tibar. Psühholoogiaharidusega Tibar on pühendanud osa oma tööelust ka vaimse tervise teemadele, uurinud Tallinna Ülikooli doktoriõppes meeleoluhäireid ja töötanud terapeudina.

Euroopat vallutav PLG Group on tänavuse Tallinn Music Weeki suurtoetaja
Baltikumi ja Kesk-Euroopa juhtivaks piletimüügiplatvormiks tõusnud PLG Group on 3.–6. aprillil toimuva rahvusvahelise muusika- ja linnafestivali Tallinn Music Week (TMW) suurtoetaja. Kaks rahvusvahelist loomeettevõtet ühendavad jõud, et võimendada teineteise tegevusi välisturgudel, tuua Eesisse uut publikut, artiste ja muusikatööstuse professionaale ning luua riigipiiride üleseid loovust toetavaid kogemusi.

INTERVJUU | Powerhouse’i naasnud endine ajakirjanik Nils Niitra: eelmine kord PRis töötades sain üsna ruttu märja lapiga mööda nägu
Südames jääb Nils Niitra igavesti ajakirjanikuks. Sellest hoolimata on ta viimase kaheksa aasta jooksul teist korda maandunud kommunikatsioonibüroos Powerhouse. Pikalt Postimehes ja viimati Õhtulehes töötanud lehemees mõtiskleb nii ajakirjanduse kui ka eesti keele üle ning räägib, miks ta PRis tagasi on.

Kuldmuna disainižürii I juht Ionel Lehari: elame maailmas, mis on visuaalidega massiivselt ülekoormatud
Võtsime Kuldmuna disainižürii I juhi Ionel Lehariga luubi alla tulevased disainerid, muutused ja võimalused disainimaailmas ning rääkisime, millega peab arvestama, kui on soov oma töö konkursile saata.

MINU ESIMENE KULDMUNA | Kerstin Kessu Raidma: ma ei teadnud toona reklaamimaailmast suurt midagi, avastasin hiljem, et võitsime
Selleks, et kõik ausalt ära rääkida, pean alustama algusest – aastast 2003, kui osalesin stilistina teadmatult Kuldmuna võitmises, kirjutab Tabasco loovjuht Kerstin Kessu Raidma.

Vaata tulemusi! Kantar Emor viis esimest korda läbi mobiilirakenduste kliendisõbralikkuse uuringu
Kantar Emor viis läbi mobiiliäppide kliendisõbralikkuse uuringu, kust selgus, et Eesti elanikud hindavad Eestis loodud mobiilirakendusi samaväärselt maailmas laialdaselt kasutatavate äppidega. Kõige kliendisõbralikumaks hinnatakse Smart-ID rakendust.

AutoPay esitles uut logo
AutoPay on läbinud visuaalse uuenduskuuri – ettevõte tutvustas oma uut logo ja värskendatud brändiidentiteeti. Muudatuse eesmärk on tuua AutoPay klientidele lähemale ning muuta bränd äratuntavamaks nii uuele kui ka juba olemasolevale kliendile.

Kuldmuna reklaamižürii II juht Magnus Lužkov: turunduses edukaks saada soovival inimesel peab olema kaks töölepingut – üks agentuuriga, teine iseendaga
Sel aastal hakkab Eesti reklaam paremini elama, usub Optimist Creative’i partner ja tegevjuht Magnus Lužkov. Räägime Kuldmunal reklaamižürii II juhtiva mehega rootslastest, Cannes’ist ja loovtööstusest. Muidugi meie võistlusest ka!