Uudised
Havas Creative’i kampaania “Oma näoga Eesti” suurendas ühiskonnas sallivust ja tolerantsust
Kultuuririkkuse teema-aasta puhul Kultuuriministeeriumi tellitud kampaania “Oma näoga Eesti” järeluuringust selgus, et kampaania mõjutas inimesi märkama ja kaasa mõtlema. Suurenes teadlikkus ja positiivne uudishimu teistest rahvustest elanike vastu, niisamuti toetas kampaania sotsiaalset sidusust ning kõlama jäid tugevad sõnumid diskrimineerimise vastu.
Elisa Grupi digiteenuseid hakkab juhtima eestlane
Elisa Eesti tehnoloogiaüksuse juht Toomas Polli vastutab alates tänasest kogu Elisa Grupi tulevikku suunatud digilahenduste loomise eest. Elisa Grupp pakub jätkusuutlikke telekommunikatsiooni- ja digiteenuste ning 5G lahendusi enam kui 2,8 miljonile kliendile oma peamistel turgudel Soomes ja Eestis ning enam kui 100 riigis üle kogu maailma.
TULIUUS LIIGE | Alexela turundusjuht Mariliis Mähhar: tuleviku turundus loob väärtust tootearendamise faasis
Kuidas muuta mainet? Mida läheks Eesti turunduses rohkem tarvis? Kuidas vähem kärsitu olla? Sellest ja muust räägime TULI värskeima liikme, energiaettevõtte Alexela turundusjuhi Mariliis Mähhariga.