Uudised

Convertal oma värskest lahendusest: üksnes uutest tööriistadest ei piisa, turundajate mõtteviis peab muutuma
Digimeediaagentuur Convertal tuli hiljuti turule uue lahendusega OmniSearch. Uurime ettevõtte strateegiajuhilt ja partnerit Christina Värnolt lähemalt, millega on tegu, ning saame teada, mis praegu otsingu- ja SEO-maailmas toimub.

SUVEANKEET | Kadri Ann Mikiver: inimestel võiks olla vähem asju
Turundajate Liidule valiti juunis uus juhatus. Panime kokku põgusa suvise ankeedi, et veidi paremini nende pea sisse näha. Seekord kiusame küsimustega Velveti brändingu ja graafilise disaini tiimijuhti Kadri Ann Mikiveri.

LÕPUTÖÖ | Tehisintellekt ei ole veel sama usaldusväärne klienditeenindaja kui inimene
Eestlased on aastasadu kõhklusteta usaldanud kilast-kolast kokku pandud kratti, aga nüüdisajal küsime: kui palju võime usaldada tööriista, mis tugineb kogu inimkonna kirja pandud teadmistele? Oma magistritöös Tallinna Tehnikaülikooli turunduse ja kliendikogemuse juhtimise suunal uurisin, kuidas Eesti kliendid tajuvad ja usaldavad tehisintellektil (TI) põhinevat klienditeenindust, kirjutab Laura Roosileht.

INTERVJUU | Tele2 uus turundusdirektor Annika Parm tõi muutusi: tundsin, et bränd vajab värskendust
Juuli keskpaigas täitus Tele2 värskel turundus- ja kommunikatsiooni osakonna juhil ning juhtkonna liikmel Annika Parmul sada päeva ametipostil! Smartpostist telekommunikatsiooni siirdunud naine räägib uue ameti väljakutsetest ning sellest, mis teda turunduses häirib.

VAATA KLIPPE | RMK edendab matkakultuuri senisest särtsakama kampaaniaga
RMK kutsub looduses targalt käituma humoorika ja veidi ulaka kampaaniaga „Kui loodusesse, siis lugupidavalt!“. Kampaania on suunatud neile, kellele matkamise või looduses liikumise kultuur pole täiesti omane või põhireeglid teada. Näiteks nooremale põlvkonnale või linnainimestele, kes avastavad metsavõlu alles nüüd.

SUVEANKEET | Aleksandr Dmitrijev: loov reklaam on ülehinnatud ja alahinnatud
Turundajate Liidule valiti juunis uus juhatus. Panime kokku põgusa suvise ankeedi, et veidi paremini nende pea sisse näha. Esimesena kiusame küsimustega Ballzy turundusjuhti Aleksandr Dmitrijevit.

KANTAR EMORI PODCAST | Anniken Haldna: peame hoolitsema selle eest, et noored kiirelt läbi ei põleks
Kantar Emor on juba mõnda aega teinud taskuhäälinguid “Point” ja “Point+”. Mõlemast sarjast on internetiavarustesse paisatud mitmeid põnevaid intervjuusid. Nüüdsest jagame uusi vestlusi ka TULI lehel.

LÕPUTÖÖ | Kuidas muutub ajas noorte jaoks brändi kuvand – TalTechi näitel
Mida noor inimene tegelikult mõtleb, kui ta astub esmakordselt mõne brändi maailma? Ja kuidas see arusaam aastate jooksul muutub? Oma magistritöös uurisin, kuidas muutub ajas tudengi arusaam Tallinna Tehnikaülikoolist. Tulemused on laiendatavad ka teiste organisatsioonide brändidele, kirjutab Margit Täht.

10 soovitust: kuidas optimeerida sisu ChatGPT-le ja teistele AI-mudelitele
Kuigi Google’i traditsiooniline otsing on jätkuvalt üks olulisemaid digiturunduskanaleid, on selle turuosa hakanud viimastel aastatel vähenema. Põhjuseks on muuhulgas tehisintellektil põhinevate tööriistade – nagu ChatGPT, Google Gemini ja Microsoft Copilot – kasvav populaarsus, kirjutavad Fred Koppel ja Epp Kaasik WOW Digitalist.

Norstati kvartaliandmed: kasvav mure, ettevaatlik tarbimine ja skeptiline suhtumine tehisintellekti
Norstat Eesti avaldas oma II kvartali tarbijaraporti, mis toob esile Eesti elanike hoiakud, tulevikuootused ja tarbijakäitumise trendid. Uuring käsitleb majanduslike ja ühiskondlike pingete taustal kujunevat üldmeeleolu, tarbimiskäitumise muutusi, hoiakuid auto ostmise ja liisimise osas ning tehisintellekti tajutavat mõju tööturule.

Mis asi on topsikondoom ja kuidas see SEB-ga seostub?
Möödunud nädalavahetusel osales SEB esimest korda ja ühtlasi esimese pangana Beach Grindil, mis tõi kokku kuni 15 000 külastajat. SEB noorte segmendi peamine sihtgrupp ehk noored vanuses 18–25 moodustasid ligi 55% festivalil osalejatest ning soovisime nende jaoks luua midagi tõeliselt väärtuslikku ja meeldejäävat.

CANNES LIONS | Mis toimub Cannes’i festivaliala taga prügikastide vahel? Gunnar Hunt jagab piletita saadud kogemust.
Levinud on arvamus, et Cannes Lionsile minekuks peab rahakott puuga seljas olema. Piletihinnad on tõesti sellised, et võtavad silme eest virvendama, kuid alati on võimalus piletita minna! Just nii tegid tänavu KAGU_the_agency asutajad Katriin ja Gunnar Hunt. Gunnar kirjutab meile, miks piletit vaja pole ning jagab kontaktiloome nippe.