Uudised

Viru Keskuse turundus- ja kommunikatsioonijuhina asus tööle Kärt Vilt
Alates maikuust juhib Viru Keskuse turundus- ja kommunikatsioonitegevusi Kärt Vilt, kelle ülesandeks saab turupositsiooni kasvatamine, kestlike väärtuste selgem integreerimine turundusse ning brändi hoidmine killustunud meediamaastikul.

Aasta kommunikatsiooniagentuur Meta Advisory: on päris kindel, et pooled praegustest turundajatest kaotavad töö, kui nad ümber ei õpi
Juhid peavad vastutama, et inimesed praegusel murrangulisel ajal uusi teadmisi ja oskusi õpiksid, mõtiskleb Meta Advisory kaasasutaja ja juhtivpartner Andreas Kaju. Kuldmunal võidetud aasta kommunikatsiooniagentuuri tiitli puhul räägime tehnoloogiast, vaimsest tervisest ning maailmas toimuvast.

ARVAMUS | Mikk Puurmann ja Hardi Kinnas: kui inimesel pole ruumi mõelda, muutub ta failiks
Viimasel ajal on midagi muutunud. Mitte lärmakalt, vaid vaikselt. Vaikus koosolekutel. Vaikus ekraanide taga. Vaikus esinemistel. Mitte see hea vaikus, mis laseb mõttel kasvada, vaid see teine – see, kus inimene on kohal, aga mitte päriselt.

INTERVJUU | EOK president Kersti Kaljulaid: tänapäeva noortele peab õpetama inimeseks olemise kunsti
Alates eelmise aasta sügisest on Kersti Kaljulaid taas president. Vabariigi juhtimise asemel ohjab ta nüüd Eesti Olümpiakomiteed (EOK). Jutustamist alustame spordist, lugudest ja turundusest. Lõpetame vägivalla ja toksilise maskuliinsusega.

Aasta klient EIS: eksport, riigiturundus ega turism ei saa välisturunduses eksida
Kuldmunal aasta kliendiks tõusnud EIS (Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutus) viis koju võimsa saagi: neli kulda, kaks hõbedat ja kaks pronksi. Veel kümne tööga oldi finalistide seas. Päris metsik. Eesti turismijuht Anneli Lepp räägib, kuidas leida häid koostööpartnereid ja mida ta agentuuridest ootab.

UURING | Kõige rohkem võtavad töömuresid koju kaasa turundajad
Liialt suur töökoormus tekitab stressi igas neljandas töötajas ning 23% töötajatest ei suuda end töömuredest välja lülitada, selgus CVKeskus.ee tööportaali ja Palgainfo Agentuuri tööturu-uuringust, kus osales enam kui 6500 töötajat üle Eesti. Lisaks tunnetab viiendik töötajatest, et nad on oma töömuredega üksi, kuid rohkem kui pooled usuvad, et nad suudavad stressiga toime tulla.

KULDMUNA 2025 | Silmapaistvaimad kodulehed viivad vaikuseruumidesse, jäätise juurde ja sigade maailma
Aprilli alguses jagati parimatele kodulehtedele kuld-, hõbe- ja pronksmuna. Eriauhinnana anti välja trühvlimuna. Vaata võitjaid!

INTERVJUU | Aasta reklaamiagentuur Taifuun: oleme võistkond, mitte perekond
“Väikese tiimiga on võimalik päris palju saavutada, kui see töö ei ole kellegi jaoks hobi või mingisugune stabiilne väike rahavoog,” räägib Taifuuni üks asutajatest ja loovjuht Madis Taras. Tänavu saavutati Kuldmunal palju – kuue kulla, hõbeda ja kahe pronksiga võideti aasta reklaamiagentuuri tiitel.

Kommunikatsiooniagentuuriga Dalton liitusid tippturundajad Rauno ja Anett Kutti
Daltoni tiimiga liitusid digiturunduse teerajaja Rauno Kutti ja turunduse tippspetsialist Anett Kutti, et tõsta agentuuri võimekust digiturunduses ja tuua agentuuri aastatepikkune ettevõttesisene kogemus ehk kliendivaade.

TULIUUS LIIGE | Reklaamiagentuur Geeks: tulemus ei ole juhus – see on andmetel põhinev strateegia
Turundajate Liidu värske liige, reklaamiagentuur Geeks, on veendunud, et Eesti turundusmaastik vajab suuremat teadlikkust ja ausamat dialoogi. „Turg ei vaja rohkem reklaami – turg vajab paremaid otsuseid lähtuvalt andmetest,“ ütlevad nad. Milliseid otsuseid täpsemalt? Sellest räägivad intervjuus agentuuri tegevjuht Roland Oskar ja sotsiaalmeedia osakonna juht Kelli Süld.

INTERVJUU | Annika Helendi jagab nippe, kuidas AI abil oma tööd efektiivsemaks muuta: kõik turunduse ja müügi alustalad on praegu muutumas
grit. podcasti saatejuhid Marelle Ellen ja Andreas Unt vestlesid AI eksperdi Annika Helendiga. Pikaajalise turundusjuhi kogemusega Helendi jagas soovitusi, kuidas AI abil igapäevaseid turundustoiminguid lihtsustada ja automatiseerida. Vestluses tuli juttu tööriistadest, mida sisu loomiseks ja analüüsimiseks kasutada, kuidas AI loodud sisu inimlikumaks muuta ning kuidas on muutumas SEO roll.