Ülevaade: meediaväljaannete digitellimuste arv kasvab, paberväljaannete tiraažid väikses languses
Eesti Meediaettevõtete Liitu kuuluvate väljaannete tasuliste digitellimuste koguarv kasvas märtsis võrreldes veebruarikuuga oluliselt. Kui veebruaris oli tasulisi digitellimusi kokku 87 435, siis märtsis juba 91 865.
Fotol: Eesti Meediaettevõtete Liidu tegevjuht Merle Viirmaa
Meediaettevõtete Liidu liikmete tasulised digitellimused alates septembrist 2019 kuni märts 2020:
- september 76898
- oktoober: 80609
- november: 82860
- detsember: 84965
- jaanuar: 87830
- veebruar: 87435
- märts: 91865
“Eesti kuulub tasulise meedia (nii digi kui print) tarbijate osas Euroopa tippu,” ütles Eesti Meediaettevõtete Liidu juht Merle Viirmaa.
“Digitellimuste arv on aasta jooksul igakuiselt 4% kasvanud ja prognoosime selle kasvu jätku,” lisas ta.
Ajalehtede ja ajakirjade paberväljaannete tiraažides (seega ilmselt ka tellimuste arvus) on viimasel kuul üldiselt toimunud siiski langus, trükiarvud on langenud nii Eesti Päevalehel, Postimehel, Õhtulehel kui ka Äripäeval. Samas on tiraaže kasvatanud Eesti Ekspress ja Maaleht. Ajakirjadest on kasvu näidanud näiteks Imeline Ajalugu, National Geographic, Kroonika, Tervis Pluss ja veel mõned.
Tutvu põhjaliku ülevaatega Eesti Meediaettevõtete Liitu kuuluvate väljaannete tiraažidest: meedialiit.ee/statistika
Eesti Meediaettevõtete Liit (EML) on meediakanalite ühistes huvides tegutsev organisatsioon, mille liikmeskonda kuuluvad ajalehed, ajakirjad, portaalid, tele- ja raadiokanalid.
Silja Oja, TULI